Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Conquest of Elysium III и IV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    messire Woland написа Виж мнение
    Играл ли си с Warlock-а? Той е много интересен (и могъщ, ако имаш късмет в началото).
    Още не съм го пробвал.


    messire Woland написа Виж мнение
    Или с Voice of El - това е един изключително интересен персонаж също.
    Сега започнах с него, макар че избрах Dark Ages и това направи нещата адски трудни в началото, минаха не знам колко хода, а още не съм събрал някаква прилична армия, вероятно ще ме изнесе първият по-сериозен играч, който се разходи към моите земи. Но определено е интересен като започнеш да отключваш печатите и започнат да ти идват най-разнообразни подкрепления. Само да имах с какво да запаля сумата древни гори наоколо.
    albireo написа
    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

    Comment


      "Ерата" е много важна за определени класове, така че аз гледам да нагласям настройките според класа (така или иначе твърде много неща са въпрос на късмет).

      Уарлокът може да стане много могъщ, но е въпрос и на късмет, както при повечето - какви мини ще се паднат, какво ще ги пази. Класовете, които разчитат на жертвоприношения (или онези, които получават ресурс от често срещани места като гори и прочее) са по-добри, защото обикновено има повече места, откъдето може да се получи ресурс, а и повече ресурс като цяло (особено ако си нагласиш ерата според класа).

      Пробвал ли си демонолог? Той е доста забавен за игра, макар че май при него шансът каквото призовеш да ти се нахвърли е най-голям.

      Comment


        gollum написа Виж мнение
        Пробвал ли си демонолог? Той е доста забавен за игра, макар че май при него шансът каквото призовеш да ти се нахвърли е най-голям.
        Сега го пробвах. В началото изглеждаше доста лесен, понеже бързо събирах жертвоприношения за демони (наоколо имаше много селца). Обаче като стигнах до едрите демони открих, че трябва да се управляват много внимателно. Например едни дяволи имат кръвопиеща магия, която изсмуква кръв наред от цялото бойно поле - нанесе ми повече щети на моята армия отколкото на тяхната. Освен това два пъти призовавах един леден демон, който и двата пъти се обърна срещу мен, в единия случай голяма армия го батиса бързо, в другия обаче той успя сам да избие 20тина единици. Но определено е интересно.
        albireo написа
        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

        Comment


          При демонолозите трябва да качваш нивото на главния герой - това му дава възможност за избор "щедро жертвошриношение", което оскъпява с 50% ритуала, но драстично намалява вероятността призованата гад да не се подчини. При моята проба на голяма карта (средната от възможностите) се пуснах с 3 ИИ играчи, от които един се падна друид и някакъв варварин го елиминира още в началото, а до мен се падна индианец (Крал-жрец). Който също беше напризовавал разни неумрели в огромните си армии, но го повалих. Околността се оказа богата на локации, даващи по 1 кръв, така че движех с армия от около 20 единици, срещу 70-80 на индианците. Известно време се дебнехме, аз няколко пъти му взимах столицата и после я изоставях, при всеки такъв опит армията му намаляваше, докато накрая сбрах 40 единици и го ликвидирах. Много издържливи единици са bloodsworn, но пък са бавни. За генералната битка ми свършиха работа, след това останаха като охрана. Следващата задача ми беше да вдигна нивото на главния си демонолог (300 жертвоприношения), което ми позволи да призова demon lord, ето този: Duke of Hell. Срещу 750 кръв наистина, но си струваше. Той имаше едно амулетче, даващо втори живот, което веднага пратих на главния си герой.
          Въобще с артефактите човек трябва да бъде внимателен - почти всеки герой от случайно идващите има по нещо, някой път - много ценно.
          Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
          Проект 22.06.1941 г.
          "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

          Comment


            Мда този дук и на мен ми се падна, при това с нормалното приношение. В моята игра изнесох главните армии на една вещица и след това на един енчантър, който беше довлякъл едни страховити големи (и ми изяде близката сребърна мина гадът), просто главните демони непрекъснато призоваваха дребни демончета, а и аз имах доста от тия адските хрътки (които са много яки и идват по няколко). Мисля, че тази игра ми е общо взето решена.
            albireo написа
            ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

            Comment


              Демонът е неприлично силен При мен приключи, когато най-накрая намерих империята на варварите, заела 1/3 от картата и превзела всичко там. В началото една моя армия от 90 единици срещна една негова от също толкова, в боя загубих около десетина процента от моите, но с призовавания отново вдигнах бройките. Наблизо имаше мой замък, в който за няколко хода събрах армия от тежка пехота, катапулт и много стрелци - за второстепенна, както се оказа - правилно, защото бях пропуснал един голям полуостров, на който имаше мини и крепости, а беше далеч от основната ми армия. Варваринът естествено се беше развил добре - превземаше гори и призоваваше от неговите си духове на варварски войници и герои, та всичките му армии бяха големи.
              Хубавото на демона е че лесно може да пали древните гори, с което и се занимавах доста ходове, изчегъртвайки икономическата основа на империята му. След това вече беше съвсем лесно.
              Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
              Проект 22.06.1941 г.
              "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

              Comment


                Един герой ("неочакван герой") на вещицата се мотаеше и ми вземаше това-онова. Бях пратил един летящ демон след него... обаче той стигна до една моя мина, където имаше защита 1 желатинов куб (т.е. нещо, което преди е било нейно и съм й го откраднал). Нападна мината. Куба го изяде. Излезе съобщение, че последния герой на вещицата е загинал. Много се смях.
                albireo написа
                ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                Comment


                  Нещо, което осмислих малко късно - с демонолога могат да се създават крилати армии. Много от демоните са крилати и има достатъчно крилати демони-командири. Би трябвало да са страшно ефективни за рейдове, дори да са малобройни. Особено през зимата винаги ще могат да избягат от преследвачи. А ако са достатъчно силни ще могат и да се занимават с полицейска дейност (патрул на своите земи) доста по-ефективно от наземните.
                  albireo написа
                  ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                  Comment


                    Имповете вършат работа да разузнават и да взимат неохраняеми обекти. И са евтини, така че и да ги загубиш не е голям проблем. Крилата армия обаче ще има ограничения в смисъл - както и имповете не може да лети над вода, а може същевременно да я приклещят някъде и да я загубиш. А и за армия ще имаш нужда от скаут, иначе не знаеш в какво влизаш . Освен ако не събереш достатъчно голяма армия, която да може да се справи със средна по размер армия. Не е невъзможно, но ми се струва че няма да е ефективно като цена / евентуална печалба.
                    Летящите разузнавачи/диверсанти като имповете са изцяло прежалими обаче. А същевременно наличието им във вражеския тил кара ИИ да оставя охрана и да ги гони, което разстройва цялата отбрана без да ангажира твои ценни ресурси. Некромантите също имаха летящо създание за тази цел - Carrion. Гнидата има 18 живот и не всеки може да я повали, а същевременно е безсмъртна - и да я убият пак я получаваш обратно в столицата си.
                    Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                    Проект 22.06.1941 г.
                    "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                    Comment


                      Всички спрайтове от играта

                      albireo написа
                      ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                      Comment


                        Хобитите не са лоши. Добре е, че имат няколко вида приходи и съответно алтернативи ако няма мини или няма източници на пушилист. Единственият проблем е, че механичните същества се "призовават", а не са "конструкти" както при енчантъра (чародей? ). Т.е. за една и съща цена може да получиш 1 мижав механичен войник или 1 железен скорпион с 80 живот. Е да, няма шанс да се обърнат срещу теб, но не мисля, че е правилно. Трябва да са си конструкти и да можеш да избираш какво искаш да се построи. Разбира се интересно е разнообразието на резултатите, но ако искам да играя лотария, ще се пусна с някой от призоваващите класове. Друг вариант би бил хорологът да трупа опит, в началото да дава слаби резултати, но при всеки следващ опит да изкарва все по-добри механични единици.
                        albireo написа
                        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                        Comment


                          Империал написа
                          Т.е. за една и съща цена може да получиш 1 мижав механичен войник или 1 железен скорпион с 80 живот. Е да, няма шанс да се обърнат срещу теб, но не мисля, че е правилно
                          Е, може да се обясни с пословичния мързел (хобитите са пословични), съчетан с благородно безумие - хорлогистът не е механик или инженер, а нещо като неуравновесен шаман-конструктор (да не забравяме за всичката онази, ъъъ, "билка", от която хобитите са зависими), който изпада в конструкторски транс. Ти му осигуряваш ресурсите, обаче какво ще сглоби от тях след като се напуши хубаво и насмърка със стрит минерален прах ще разбереш чак накрая, когато избута безумното си творение от хангара и свали платнището. Такива са си те, хобитите. Пардон, хобургите (още полуръстове).
                          Като клас бургмейстерът и хобургите му са бая силни.

                          На мен ми се случи нещо забавно в последната игра с демонолог. Почти в самото начало срещнах тролски клас близо до мен. Сериозен проблем, като го знаем що за гад е кралят-трол. Известно време се разминавахме (той можеше да ми отнесе цитаделата, но не го направи), докато накрая рискувах, защото намерих малка област с три града един до друг и златна жила в добавка, завладях ги, но после мина той и ми ги взе. Нямаше как да го оставя току да ми ги отмъква, носеха много кървави жертвоприношения, та стегнах каквото имах (20 и няколко единици, повечето хора и един "висш демон" - беше една гадина, която можеше да очарова вражески единици) и го нападнах. И каква беше изненадата ми, когато го очаровах и го направих част от армията ми . Добра добавка към първия ред.

                          Мисля че най-доброто на тази игра е възможността всеки път да получиш нов разказ, приказка или фентъзи история - от почти всяка игра. От случайните елементи се създава добро и интересно повествование.

                          Comment


                            gollum написа Виж мнение
                            Мисля че най-доброто на тази игра е възможността всеки път да получиш нов разказ, приказка или фентъзи история - от почти всяка игра. От случайните елементи се създава добро и интересно повествование.
                            Напълно съм съгласен. Вчера пак с демонолога имаше такъв красив момент, който си беше за филмиране. С една сравнително малка армийка изследвах доста дива част на картата и в продължение на много полета не намираше нищо освен нови и нови гори и планински вериги... изведнъж като се изкачи на поредната планина, долу в ниското лъсна един голям град просто пращящ от жертвоприношения. Стоях в планината 2 хода докато призовах още демони и след това му връхлетях. Представих си съвсем живо картината погледната от позицията на демоните високо в планината, как кроят пъклени планове и извършват адските си ритуали, докато живота долу в нищо неподозиращия град си тече съвсем нормално.
                            albireo написа
                            ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                            Comment


                              Воланд коментира, че хобитите били много трудни и аз малко се учудих. Оказа се, че моята ситуация в настоящата игра май не е съвсем нормална



                              И това не са всичките мини... имам още няколко, при положение че общо съм разкрил примерно 3-4 такива екрана карта.

                              * * *

                              Забавна битчица, цялата първа линия е имунна на атаките на призраците...



                              Следващата обаче хич не е забавна, отиде ми як хоролог...

                              Last edited by Imperial; 27-01-2015, 06:22.
                              albireo написа
                              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                              Comment


                                Ееее, "злите очи" (бехолдери) са едни от най-гадните същества, на които можеш да попаднеш.
                                А ситуацията ти наистина е уникална. аз поне не съм попадал на такава. Колкото пъти съм играл с хобурги, основният ми ресурс е пушилистът (ганждата). Т.е. аз разчитам повече на нещата, които призовават техните силно напушени шамани, отколкото на конструкциите на хобургските франкенщайновци. Обикновено през пролетта имам до 100 и нагоре доход на пушилист и по някое и друго камъче. Тази ситуация би била страхотна и за уарлок или енчантър.

                                Comment

                                Working...
                                X