Баронът има шанс да му се падне магьосник за набор - ако има храм във владенията си. Т.е. има някакъв шанс за единица с магическа повреда, но е нисък, а и няма да може да ползва специалните й качества с нея. Така че той се и за ранен до среден "ръш". Остави ли другите да се развият - няма особени шансове. Освен може би срещу други сходни "раси" - евентуално римляните, джуджетата, енчантъра, тролите, в някаква степен магьосника-крал (ацтеки) и може би (само може би) хобургите. За бакемоно не съм сигурен - те май нямат кой знае колко силни магически единици (играл съм само веднъж с тях). Но срещу истински магическите раси единственото спасение е навреме да унищожиш "вещиците" и "магьосниците" . Философията му е напълно средновековна - на кладата!
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Conquest of Elysium III и IV
Collapse
X
-
Аз открих със съжаление че играта има някакъв проблем с графиката, който я кара да върви адски бавно на моя лаптоп (на който примерно WoT върви отлично), смятах да поцъкам малко уикенда (на мини-ваканцийка съм) но не би. Стратегическата карта върви буквално с 1-2 кадъра / сек. Иначе тъкмо се бях спрял на вещицата...albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Лошо това за вървенето, аз разгледах вариантите за вариантите на стартиране, но за разлика от Доминионите, май няма параметър за графиката.
За барона - така се случи, че се паднах на случайна карта, на която в крайна сметка останахме аз (с римляните) и само един от петте ИИ играча, Барон. Войските му са по-силни от римските, особено кавалерията. Обаче пък римляните имат огромен набор от магове от всякакъв вид и калибър. Това би трябвало да изравнява шансовете, но се оказа, че не е съвсем така. Римските магове са средно силни, поне срещу рицарите (така и не ми се случи да наема огнен маг примерно), но проблемът е, че се налага към армиите да вървят поне по 3-4. Което означава, че реално мога да имам една силна армия и една спомагателна, която между рейдовете да се крие в замъци. Обаче рицарите на барона идват в наистина големи количества, а това, че може да оставя гарнизони по-бързо, отколкото аз да ги преборвам, много забавя римските войски. Проведохме и няколко големи сражения в открито поле - по 54-56 единици от всяка страна и всяко завършваше с победа за Рим, но - пирова. И докато аз попълня отново армията си, баронските войски вече бяха поне две със същата численост. Така че, дори и само заради количеството, баронът има шанс и на по-нататъшен етап на играта. Може би не срещу вещица, демон или некромант, но срещу римляните - да.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Като не ми се удаде да изследвам виртуални гори...
Графиката е доста по-детайлна, обаче ми изглеждаше нереалистична в началото... и нещо не беше наред със звука, беше абсолютно тихо. Явно аудио дизайнера нещо е нямал идеи.
(поглед от Hunter mountain в щата NY, ~100 мили северно от NYC)albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
О, музиката е много добра, което е традиционно за тях, де (на някакъв скандинавски състав беше - свирят средновековна музика). Впрочем, те нямат "аудио дизайнер" . Мисля че споменах в началото на темата - Illwinter design са точно двама души - учител по богословие (акщо не се лъжа) и програмист. Работят си "нормалната" си работа и в свободното си време правят игри, така че трудно може да се каже, че това е традиционна "игрова компания". Програмистът основно пише игрите, докато другият измисля съдържанието и рисува графиката, доколкото съм се интересувал.
Както те самите уточняват - ако се съсредоточат върху графиката (не че имат бюджета за това), няма да могтат да реализират и една десета от единиците и магиите, които искат да сложат. Затова поначало са решили да се съсредоточат върху геймплея, а графиката и звукът са приятен бонус, но не повече.
Просто за пример - Battle for Wesnoth (една от най-добрите безплатни игри, на които съм попадал и сама по себе си много добра тактическа игра) се прави от бая голям екип на доброволни начала (става въпрос за десетки хора, макар че "ядрото" е сравнително малко (но всяко лято се допълва от студенти, които желаят да понатрупат опит в нещо като "неплатена практика"). Разбира се, съвсем друг тип игра, но с много по-пипната графична част и също прилично музикално оформление.
А в "Елизиум" поне на мен графиката престава да ми прави впечатление като "нереалистична" много скоро и се "вживявам" в играта и историята, която се развива. Картата е достатъчно "жива" за това (определено в по-голяма степен от "Доминиънс").
Comment
-
Ами ето гора, съвсем реална
А иначе се оказа, че баалската жрица има достъп до некромантия.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Аз имах предвид истинската гора...
Comment
-
ОК опитах с вещицата, но малката загина веднага почти (някаква неутрална армийка я изнесе), останах само с шефката, но по едно време се забави до 1 квадратче на ход (вероятно от голямата жаба); явно трябваше да събера мобилна армия за завладяване, понеже докато си обикалям именийцето и го почиствам баавничко, по едно време довтаса вещица с може би 6 пъти по-силна армия и приключих.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Ако ти се падне при призоваването войска със символ охлювче (означава "бавен") - остави я някъде да пази (можеш да оставяш гарнизон във всяко квадратче, което прецениш). Някои призовани са такива, от тези за купуване май само тежката пехота (но вещицата няма достъп до нея) е бавна. С вещици и друиди номерът е да завладееш колкото се може повече гори, блата и най-вече древни гори. Аз се съсредоточавам на първите, защото те рядко имат каквато и да е охрана и ги има в големи количества на картата. Естествено, древните гори са хубаво нещо, но обикновено са добре охранявани.
За начало може би най-добър е баронът. Или тролският крал.
Между другото, много зависи от стартовата локация - понякога просто нямаш късмет. И от епохата, естествено.
Comment
-
Мда, а на мен ми се струва, че като че ли много често се случва тоя момент - в началото, особено ако си по-агресивен, губиш важни единици. Играта изглежда загубена, а ИИ-играчите, особено ако не са намерили цитаделата ти, те оставят на мира,. Обаче ако упорстваш и събереш отново войска ... Стига разбира се междувременно да не е останал само един играч на картата, който да е събрал гигантски армии.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
Comment