В UoC в момента загубите са почти по равно "неутрализация" и "изчезване" на стъпки. Това от механична гледна точка. Обгражданията водят до превръщане на ефективните стъпки в неутрализиране, а това означава, че лесно можеш да унищожиш напълно обградените дивизии. Това води до споменатия ефект - към края на сценариите едната страна е почти напълно или съвсем изчистена от картата. Това от гледна точка на механиката.
Разбира се, тези "загуби" не означават убити войници и унищожена техника, а най-вече загуба на организация, това от гледна точка на реалността, която се представя в играта. Промяната, която планират се състои не в друго, а във възможност тези "унищожени" стъпки да възвърнат обратно ефективността си, както сега това е възможно за "неутрализираните" стъпки. Стига да извадиш дивизията от бойната линия и да я оставиш да почива известно време и то да е закачена за снабдителните ти линии, като същевременно променят механизма така, че по-често да дава "неутрализирани", вместо "изчезнали" стъпки. Т.е. механиката не толкова променя текущия модел, колкото дава смисъл на планираното отстъпление.
Разбира се, тези "загуби" не означават убити войници и унищожена техника, а най-вече загуба на организация, това от гледна точка на реалността, която се представя в играта. Промяната, която планират се състои не в друго, а във възможност тези "унищожени" стъпки да възвърнат обратно ефективността си, както сега това е възможно за "неутрализираните" стъпки. Стига да извадиш дивизията от бойната линия и да я оставиш да почива известно време и то да е закачена за снабдителните ти линии, като същевременно променят механизма така, че по-често да дава "неутрализирани", вместо "изчезнали" стъпки. Т.е. механиката не толкова променя текущия модел, колкото дава смисъл на планираното отстъпление.
Comment