Поосвободих се напоследък, та успях да поиграя малко (вече на версия 1.32) - играта е доста по-стабилна сега и като цяло по-интересна. ИИ-то вече активно се опитва да постигне победа и по други пътища - да речем, чрез магическа победа. Успях да изиграя цяла игра, която започнах с ironeers (между другото, техните железни големи не са кой знае какво - вярно, издържат на нечовешки много щета, но се появяват сравнително късно и офанзивните им възможности са мизерни), в общи линии, сравнително лесно успях да създам най-голямата империя (най-много население и градове), но докато се занимавах с противниците (паднахме се две кралства - аз и Pariden - останалото четири имперски играча) и в "нещо като съюз" с другото кралство унищожихме почти всички империи, оказа се, че моите съюзници са се насочили към магическа победа и докато се усетя бяха разкрили съответната наука (аз се бях концентрирал основно в цивилизационното и оръжейното дърво) и построиха три от необходимите четири кули. Хубаво, че повечето ми поселища бяха "манастири", та успях бързо да контрирам и за много кратко време да ги мина и в крайна сметка аз да завърша с този тип победа (имах наистина голям град с огромно производство, та затова се получи). алтернативата беше да им разруша техния град, в който строяха кулите и бях близо до това - поддържах две големи армии в готовност, но щом видях, че ги изпреварвам, предпочетох този път, предполагащ по-малко главоболия.
Главният минус засега са сравнително неинтересните и повтарящи се сражения - почти няма място за тактика и сраженията бързо започват да стават еднообразни. От въоръжените еднозначно продължават да бъдат най-добри конниците (всичко - конница) и стрелците - особено магическите (жезли). от ръкопашното въоръжение единственият реален избор е копие или боздуган - останалите оръжия рядко предлагат каквото и да е разумно оправдание, за да се използват.
Междувременно пуснаха пред-бета тридесетина минутно филмче с геймплея на допълнението на играта (еднозначно ще си го взема като излезе, ако и да ми е първия пряк сблъсък със стийм). Изглежда, че ще успеят да разрешат част от проблемите на играта в разширението.
Главният минус засега са сравнително неинтересните и повтарящи се сражения - почти няма място за тактика и сраженията бързо започват да стават еднообразни. От въоръжените еднозначно продължават да бъдат най-добри конниците (всичко - конница) и стрелците - особено магическите (жезли). от ръкопашното въоръжение единственият реален избор е копие или боздуган - останалите оръжия рядко предлагат каквото и да е разумно оправдание, за да се използват.
Междувременно пуснаха пред-бета тридесетина минутно филмче с геймплея на допълнението на играта (еднозначно ще си го взема като излезе, ако и да ми е първия пряк сблъсък със стийм). Изглежда, че ще успеят да разрешат част от проблемите на играта в разширението.
Comment