Мм, нещо прекалено простовата ми идва, все едно играта се опитва да бъде много неща едновремено, но в никое направление няма достатъчно дълбочина. RPG елемента е интересен, но по никакъв начин не е основен - героите прекалено бързо губят значимостта си, както и да са екипирани. Случи ми се четиримата ми герои 8мо-9то ниво (което съвсем не е малко) да бъдат изклани до крак от два отряда конница и един стрелци (първата игра през живота ми, в която стрелците имат безкрайна далекобойност), просто защото имаха ъпгрейда да са по 4 в отряд, вместо по 3, не ми се мисли ако бяха 5 и нагоре, тогава сигурно нямаше и един да сваля.
От там идва и другия проблем - тактическите битки са абсолютно безсмислени - няма значение позиция, прикрития(защото няма), дали удряш в гръб или стреляш през 20 полета, дори типа единици - важи само кой ще хвърли повече армия срещу другия като сборни показатели (то си го и пише)
Не е болка за умиране, но от един момент натам става безкрайно еднообразно и повечето битки, в които водех по численост ги играх на autocombat.
Това че сам можеш да сглобяваш единички от наличните оръжия, брони и екипировка е много добре, стига да имаше смисъл и от него. Копиеносците нямат бонус срещу кавалерия, кавалерията няма бонус при засилка, стрелците стрелят от упор, реално се получава, че взимаш всичките си най-силни части и правиш единица от тях, като се развиеш още малко взимаш следващите по сила и т.н. , просто няма начин да контрираш даден тип армия, ако си по-назад в развитието от врага по друг начин освен да пратиш повече.
И сега идва ред на нещото, което почти ме отказа - за игра с Magic в името, магията има обидно малка роля в цлата игра - безкрайно скъпите магии и общата мана за всички герои просто убиват цялата идея - при мана която се възстановява с по 3-4 точки на ход, магии струващи по над 40 са нещо безумно според мен, да не говорим ако си решил да играеш с призовани същества като мен - героят ми беше summoner и дори само едно активно призовано същество ми намаляше прихода на мана на половина. А призованите същества са слаби, 9то ниво Fire Elemental, който се взима при максимално умение в огнените магии, беше убит с два удара от отряд конница...
Иначе магиите за директна щета могат да бъдат доста силни, Fireball-ът накрая правеше над 40 поражение, от което почти нищо не оцелява, но просто просто ресурса за него се събира 6-7 хода, което прави и воденето на втори маг в армията загуба на слот...
Като цяло забавна игричка, но с много недомислени елементи, ако се модне из основи може и да има бъдеще...
От там идва и другия проблем - тактическите битки са абсолютно безсмислени - няма значение позиция, прикрития(защото няма), дали удряш в гръб или стреляш през 20 полета, дори типа единици - важи само кой ще хвърли повече армия срещу другия като сборни показатели (то си го и пише)
Не е болка за умиране, но от един момент натам става безкрайно еднообразно и повечето битки, в които водех по численост ги играх на autocombat.
Това че сам можеш да сглобяваш единички от наличните оръжия, брони и екипировка е много добре, стига да имаше смисъл и от него. Копиеносците нямат бонус срещу кавалерия, кавалерията няма бонус при засилка, стрелците стрелят от упор, реално се получава, че взимаш всичките си най-силни части и правиш единица от тях, като се развиеш още малко взимаш следващите по сила и т.н. , просто няма начин да контрираш даден тип армия, ако си по-назад в развитието от врага по друг начин освен да пратиш повече.
И сега идва ред на нещото, което почти ме отказа - за игра с Magic в името, магията има обидно малка роля в цлата игра - безкрайно скъпите магии и общата мана за всички герои просто убиват цялата идея - при мана която се възстановява с по 3-4 точки на ход, магии струващи по над 40 са нещо безумно според мен, да не говорим ако си решил да играеш с призовани същества като мен - героят ми беше summoner и дори само едно активно призовано същество ми намаляше прихода на мана на половина. А призованите същества са слаби, 9то ниво Fire Elemental, който се взима при максимално умение в огнените магии, беше убит с два удара от отряд конница...
Иначе магиите за директна щета могат да бъдат доста силни, Fireball-ът накрая правеше над 40 поражение, от което почти нищо не оцелява, но просто просто ресурса за него се събира 6-7 хода, което прави и воденето на втори маг в армията загуба на слот...
Като цяло забавна игричка, но с много недомислени елементи, ако се модне из основи може и да има бъдеще...
Comment