Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Shogun II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Shogun II

    Ето, че се задава още една игра от поредицата Total War. Пък аз заради изискванията даже Империята не съм почнал. Демн!

    #2
    Ааааа,стига бе!!!
    Не мислех,че тези хора ще направят изобщо нещо ново.Дано да е нещо както трябва.Дано.

    Comment


      #3
      аз пък искам World War:Total War да видя най-после една качествена стратегия за псв... дано в бъдеще да има такава ама ще трябва дооста да променят играта ако ще има такова животну

      Comment


        #4
        ДА ти кажа и аз искам тотал уор за световните войни,но не знам как ще се провеждат самите битки.Наистина трябва да я променят много.Засега иначе на мен ми се вижда просто невъзможно да се правят такива тотал уори.
        Надявам се новото отроче да е добро.С нетърпение очаквам.

        Comment


          #5
          kamos написа Виж мнение
          ДА ти кажа и аз искам тотал уор за световните войни,но не знам как ще се провеждат самите битки.Наистина трябва да я променят много.Засега иначе на мен ми се вижда просто невъзможно да се правят такива тотал уори.
          Надявам се новото отроче да е добро.С нетърпение очаквам.

          The modern battlefield is very fluid
          , както пишеше някъде в един полеви наръчник на НАТО, та битките във хипотетичния 'Nations: Total War' също ще са по-интензивни и раздвижени. Да предположим, че сетинга е ВСВ и по-нататък

          Например, в Медийвъл и Емпайър има отделни групи войници, на които се дават конкретни заповеди кога да стрелят, къде да ходят и т.н. Във Nations няма да е толкова ясно на генерала, поради многото фактори, които има да се вземат предвид за всяка малка конфронтация между взводове и компании и т.н.. В реалния живот си има низши офицери, които му мислят къде са картечаря и медика и т.н., така че във Nations отново ще се командва само взвод, а търсенето на прикритие и действията на членове като медици и т.н. трябва да се контролират от АИ-то. Тоест, играчът дава маршрут (phase lines биха били вкусен бонус), задава 'stance' - дали да са агресивни и да търсят врага или да действат дефанзивно и да търсят прикрития, и чат-пат дава заповеди за интерактване със специални места по бойното поле, например дали да влязат в сграда и да се барикадират, или да презаредят от доставките и т.н.. И така, пехотата напредва, само със общи насоки от играча, докато АИ-то си действа като corporal-и и му мисли за процедурите, които ги има във полевите наръчници.

          Танкове и бронетехника се командват по подобен начин. Танков взвод, при американците, е 4 танка, и това е единицата. В битка, играча дава маршрут, указания за маневриране, и т.н. докато АИ-то само слага на танкистите разните противогази и костюми срещу NBC атака, само следи за това танковете да стрелят по правилния начин, и прочие.

          Но няма всичко да е автоматизирано. Например, може да се включва и изключва поддръжката (combat service support) на всеки отделен взвод или компания. Ако играчът реши, че пехотна компания 1, която е овладяла един квартал, може да почака, той изключва автоматичните викания на Medevac и т.н. към нея, освобождавайки повече combat service support за пехотна компания 2, която е овладяла друг квартал, но в момента го защитава от врага.

          Авиацията ще се вика, по радио, например, и за помагане ще трябва пехотинците да хвърлят димки и flares със различни цветове. Ще се викат и артилерия и обстрелване от кораби и т.н.. Това ще става от едно меню, вместо да трябва да се избират отделните самоходни установки или кораби или авиация (АИ офицерите са там за това). Въобще, The Creative Assembly старателно разучават тези и пишат скриптове за всички действия на командирите на взводове и прочие.

          Въпросът е да се емулира модерното бойно поле по такъв начин, че от играча да се иска да извършва такива действия и да дава такива заповеди, които се очакват от истински лейтенант или майор. Повечето рутинни неща се автоматизират. Sudden Strike съкс като концепция според мен.

          Отделно, може играчът да не трябва да командва армиите толкова в детайл колкото на ниво взводове. Когато битката започва, той избира, или пък е автоматично, на какво ниво ще се командва армията, т.е. дали се контролират взводовете, или chain of command-a потъва не по-дълбоко от компанията, или е смесено. В първия случай играчът може да е затруднен от мисленето за 30 взвода, дори и да са навързани в групи (Ctrl+n). Във втория случай заповеди се дават на компании и взводовете са автоматизирани и нагласят маршрута си спрямо заповедите към прилежащите им компании. Във хибридния случай, който е най-реалистичен, играчът може да избира отделен взвод и да дава специални заповеди (допълнителни заповеди, или чисто нови заповеди).

          И така, геймплеят представлява казване на взводове къде да отидат и как да се държат по пътя и когато стигнат там.

          За кеф, може да има App-6a вплетен в интерфейса. Например, във Медийвъл и Емпайър се виждат зелените/червените кръгчета под краката на войниците когато курсора се придвижи над тях. Във Nations вместо това над войниците ще се появяват Аpp-6a правоъгълничета или ромбчета със всичките детайли

          Също, натискането на шпацията във Емпайър маркира със зелено дестинациите на всички движещи се единици, в допълнение със стрелка. Във Nations, натискането на спейса може да затъмнява бойното поле и със светещи линии да излиза нещо подобно, но със натовските символи (или Съветските ако такъв е сценарият).


          Ако това се направи на игра, със real time tactics битки, и разработчиците не се изсилят да направят нещо като Sudden Strike* евалата.

          *Всъщност, играл съм страшно малко военни стратегии на компютър, а и като бордни игри, така че не ме съдете ако хейтвам, просто Съдън страйк е единствения пример за който се сещам.

          Comment


            #6
            Zalmoxis написа Виж мнение
            Ето, че се задава още една игра от поредицата Total War. Пък аз заради изискванията даже Империята не съм почнал. Демн!
            О, Аматерасу!!! О, Идзанаги и Идзанами! Намму Амида Буцу! О, изгубени часове, дни, месеци и години пред картата на Ямато! Банзай!

            хиляди глави
            на вражи ашигару
            хвръкнаха с един клик





            Вижте това:
            invite a friend online to play competitively or cooperatively in Campaign Multiplayer mode
            Много добра новина.
            Луд на шарено се радва - цивилен блог

            Comment


              #7
              За мултиплеър кампания май можеше с лан или нещо такова пак да играеш с други хора.
              Лично аз да си призная не съм пробвал ShogunTW и се надявам тази да е хубава,а не бъгава работа като EmpireTW.

              Comment


                #8
                Не е същото. Тук най-сетне ще може да се играе на стратегическата карта в мултиплеър. Демек аз сядам да разцъкам клана Мори, ти сядаш с Ода, развиваме се няколко хода и се почваме. Досегашният Тотал Уор мултиплеър беше само тактически - битки, без политика.

                Между другото, старият Шогун е адски труден за спечелване. Там тактиката от Медивъл и Роум (лупай наред) не върви, трябва си да знаеш принципите на Сун Дзъ. Не е майтап. Аз обикновено я превъртах не с война, а с гейши. Окопавах се здраво по границите и пусках яко строителство в тила, докато произведа елитен бардак, а от него - няколко броя гейши, които пусках да прелъстяват и да убиват вражеските даймьо. Но най-страшното беше, че в Шогун 1 бунтовниците също строят, а като превземат замък с елитни постройки (понеже са агресивни, не чакат да ги изнесеш), пускат тутакси някоя добра единица. И ми се е налагало да пращам моите гейши да преследват бунтовническа гад с бяло кимоно и убийствени помисли Което превръща играта в нещо доста по-различно от мрачната самурайска история за кланета - по-скоро в нещо като безкрайна византийска интрига

                Но не знам дали старият Шогун ще ти хареса... определено има атмосфера, но си е сериозно остарял.
                Луд на шарено се радва - цивилен блог

                Comment


                  #9
                  gregorianus написа Виж мнение
                  Не е същото. Тук най-сетне ще може да се играе на стратегическата карта в мултиплеър. Демек аз сядам да разцъкам клана Мори, ти сядаш с Ода, развиваме се няколко хода и се почваме. Досегашният Тотал Уор мултиплеър беше само тактически - битки, без политика.
                  Ами Hotseat кампанията в Kingdoms? Това е мулти, само че трябва да се редуват - тъпо, ама все е нещо.

                  Comment


                    #10
                    Машалла, ако е имало хотсийт. Аз не го помня, щото само сингъл плеър съм играл. Не е и толкова тъпо чак - навремето така се играеше Хироуз тройката като сте пет лапета и има само един комп. Предполагам обаче, че е малко несправедливо с битките в реално време, щото изкуствения не-баш-интелект командува едната от армиите, докато при походовите битки на Хироуз нещата бяха изравнени.

                    Мен това ми е малко мъка - че всеки Тотал Уор има и много добри, и много дебилни страни. И все различни. Що па не вземат да направят един Тотал Уор само с хубавите страни от всичките досегашни игри?

                    Трябва да призная, че съм силно обнадежден за новото шогунче.
                    Луд на шарено се радва - цивилен блог

                    Comment


                      #11
                      Хотсийта по принцип е само в Кингдъмс (но не задължително), та затова сигурно си го изпуснал. Но там битките човек срещу човек са само авоматик. Пълна мултиплейър кампания с битки между играчите ще е наистина гигантска стъпка. Не знам обаче как се съчетава това с походовата стратегия (а една битка си е в реално време все пак).

                      Comment


                        #12
                        Zalmoxis написа Виж мнение
                        Хотсийта по принцип е само в Кингдъмс (но не задължително), та затова сигурно си го изпуснал. Но там битките човек срещу човек са само авоматик. Пълна мултиплейър кампания с битки между играчите ще е наистина гигантска стъпка. Не знам обаче как се съчетава това с походовата стратегия (а една битка си е в реално време все пак).
                        Ясно, да. Предполагам, че двамата биха могли да се редуват на стратегическата карта ход след ход и когато примерно единият играч придвижи армия срещу вражеска, битката може да бъде водена или от единия, или и от двамата, ако имат генералски отряд в съответната армия. Или пък нападнатият да изкомандва отстъпление, след което другият да си довърши хода. Но това ще бави много играта. Другата опция е да се реши като в Кингдъмс -пълен автоматик на битките.
                        Луд на шарено се радва - цивилен блог

                        Comment


                          #13
                          Ха,ми то тогава една кампания колко продължава.Как ще се играе.Не се знае...
                          Грегорианус,направо ми звучиш като някой много опитен Японски/Китайски владетел."Про",така да се каже.Аз за този шогун не знам нищо.Тези гейши направо ме убиха(не буквално,за жалост),защото аз по принцип не обичам да използвам такава стратегия.
                          Общо взето при мен се получава с война и малко дипломация.

                          Comment


                            #14
                            Аз в Total War реално нещо друго освен война(така, по-развито) не съм видял досега (играл съм Rome, Medieval II и всичките им експанжъни). Даже васалитетът е един вид за гъзария и нищо повече.

                            Comment


                              #15
                              Камос, на това си има един лаф от "Тюдорите": "Играете добре, това винаги е знак за пропилян живот" В Ютюбето можеш да си намериш яки клипчета от играта - какво точно прави гейшата с врага (или, не дай Буда, с тебе).

                              Залмоксис, тия игрици все пак са си Тотал Уор, не са Тотал Дипломаси. Ама на фона на останалите в Медивъл двойката дипломацията е адски напреднала.
                              Луд на шарено се радва - цивилен блог

                              Comment

                              Working...
                              X