Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Company of Heroes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #16
    В много измислено много далечно бъдеще (40000 е нещо като година ). Не че има значение, защото не е съществено - то си е чисто фентъзи, доста стилизирано. Взето е от настолна игра (е, не само игра), ето тук има информация за нея.

    Comment


      #17
      Да наистина скоро ще излиза.Аз следя развитието от време на време.Дарк Крусейда доста ми хареса и най вече това че расите изискваха огромна смяна в тактиката.

      The end of the world came pretty much as we predicted.Atomic spark,struck by human hand raged out of control.Great cities were reduced to dust,burning continents were absorbed by boiling oceans.The spirits of the dead faded in the background radiation that blanked the Earth.

      The 2 minute war - FallOut

      Comment


        #18
        CoH е много стабилна игрица, НО с 1 гоям минус - прекалено е бърза и затова се превръща в "клик фест". Единсвения начин да се заобиколи това, е като се използва бутона за пауза. Докато е в пауза играта можеш да задаваш команди на единиците и да правиш ъпгрейди и поръчки в сградите.
        Моята стратегия е да си пусна играта на маскимална трудност и да използвам бутона за пауза(доста често, особено и ако искате да се насладите на моменти на невероятната графика и много приятна анимация на единиците).

        Другия недостатък е, че е доста западно центрирана, при положение, че западния фронт си остава второстепенен, от разработчиците са предпочели да включат в ескпанжъна Британците и "мобилните" части на Вермахта, вместо Русия :tdown .

        Comment


          #19
          Другия недостатък е, че е доста западно центрирана, при положение, че западния фронт си остава второстепенен, от разработчиците са предпочели да включат в ескпанжъна Британците и "мобилните" части на Вермахта, вместо Русия
          Може би защото разработичиците не се интересуват о тистория, а от печалби, а играта е правена преди всичко за западния пазар (колко хора на изток ще си я закупят?), та съответно и въз основа на това са вземани тези решения.
          С паузата - ясно, но моето мнение е, че ако в една реалновремева игра се налага да се използва пауза, за да се играе нормално, то тази игра е трябвало да не се прави като реалновремева.

          Comment


            #20
            Може би защото разработичиците не се интересуват о тистория, а от печалби, а играта е правена преди всичко за западния пазар (колко хора на изток ще си я закупят?), та съответно и въз основа на това са вземани тези решения.
            Напълно си прав, но все пак можеше вместо Панцер Елит армията, да вкарат СССР. Така всички щяха да са доволни(не че сега не са ) - хем имат нова "западна" армия - Британия, хем другия главен участник в конфликта е представен, и а разнообразието е пълно.

            С паузата - ясно, но моето мнение е, че ако в една реалновремева игра се налага да се използва пауза, за да се играе нормално, то тази игра е трябвало да не се прави като реалновремева.
            Съгласен. Но все пак, явно на повечето хора не им пречи бързината. По този фактор CoH много прилича на Star Craft. А въпреки, че и SC и напр. Age of Empires са реално времеви стратегии, втората е осезаемо по-бавна.

            Comment

            Working...
            X