В много измислено много далечно бъдеще (40000 е нещо като година ). Не че има значение, защото не е съществено - то си е чисто фентъзи, доста стилизирано. Взето е от настолна игра (е, не само игра), ето тук има информация за нея.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Company of Heroes
Collapse
X
-
Да наистина скоро ще излиза.Аз следя развитието от време на време.Дарк Крусейда доста ми хареса и най вече това че расите изискваха огромна смяна в тактиката.
The end of the world came pretty much as we predicted.Atomic spark,struck by human hand raged out of control.Great cities were reduced to dust,burning continents were absorbed by boiling oceans.The spirits of the dead faded in the background radiation that blanked the Earth.
The 2 minute war - FallOut
Comment
-
CoH е много стабилна игрица, НО с 1 гоям минус - прекалено е бърза и затова се превръща в "клик фест". Единсвения начин да се заобиколи това, е като се използва бутона за пауза. Докато е в пауза играта можеш да задаваш команди на единиците и да правиш ъпгрейди и поръчки в сградите.
Моята стратегия е да си пусна играта на маскимална трудност и да използвам бутона за пауза(доста често, особено и ако искате да се насладите на моменти на невероятната графика и много приятна анимация на единиците).
Другия недостатък е, че е доста западно центрирана, при положение, че западния фронт си остава второстепенен, от разработчиците са предпочели да включат в ескпанжъна Британците и "мобилните" части на Вермахта, вместо Русия :tdown .
Comment
-
Другия недостатък е, че е доста западно центрирана, при положение, че западния фронт си остава второстепенен, от разработчиците са предпочели да включат в ескпанжъна Британците и "мобилните" части на Вермахта, вместо Русия
С паузата - ясно, но моето мнение е, че ако в една реалновремева игра се налага да се използва пауза, за да се играе нормално, то тази игра е трябвало да не се прави като реалновремева.
Comment
-
Може би защото разработичиците не се интересуват о тистория, а от печалби, а играта е правена преди всичко за западния пазар (колко хора на изток ще си я закупят?), та съответно и въз основа на това са вземани тези решения.
С паузата - ясно, но моето мнение е, че ако в една реалновремева игра се налага да се използва пауза, за да се играе нормално, то тази игра е трябвало да не се прави като реалновремева.
Comment
Comment