Играта е онлаин които я играе да кже аз я играя мнооо е гот!!! www.hanovete.com
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Играта:www.hanovete.com
Collapse
X
-
Три сезона бях в нея. Ако не сте готови минимум 20 часа да сте on line няма смисъл да се захващате. Също така е все още пълна с бъгове, сървърът е бизи редовно, а и исторически се преплитат тевтонски рицари и еничари при арабите, жреци на Тангра вдигащи мъртвите (бе официално лекуват ранените) и куп въпиющи несъответствия (с историческите се борех от рунд 1 и даже голяма част от екипа се съгласи, че трябва да се променят, но не стана). Общо взето в играта битки няма има грабежи и голямо дебнене, криене на армии и др.
Тотална загуба на време.
-
Peter Nikolov написаИграта е онлаин които я играе да кже аз я играя мнооо е гот!!! www.hanovete.comalbireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Основната част от играта е "скрий си армията някъде, защото някой лош батко/кака ще ти я претрепе" :tdown :argh:
Imperia Online
е доста по-добра играДавай за жизнь, давай, брат, до конца,
Давай за тех, кто с нами был тогда.
Давай за жизнь, будь проклята война,
Помянем тех, кто с нами был тогда.
Comment
-
Играта има голям потенциал. Освен това има нов екип разработчици, които работят яката и в резултат оправиха голяма част от бъговете. Историчеките неточности не са от голямо значение.
Предпочитам хановете пред империята, защото предлага по-голямо предизвикателство - много по-трудно е да оцелееш в света на хановете.
Не е нужно да висиш по 20 часа на ден - ако наистина си добър играч и два-три часа на ден са достатъчни. Просто ако играеш по-малко нямаш шанс за топ100.
Comment
-
В какво според теб се състои големият потенциал на играта? Надявам се, че не е само в оправените бъгове ...Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
messire Woland написаВ какво според теб се състои големият потенциал на играта? Надявам се, че не е само в оправените бъгове ...
Comment
-
vladge написаАми предимството на този тип игри е възможността да премериш сили с реално съществуващи хора, а не с компютърни ботове. Предстои превеждане на играта на чужди езици, ще се регистрират още повече играчи и ще стане по-интересноДавай за жизнь, давай, брат, до конца,
Давай за тех, кто с нами был тогда.
Давай за жизнь, будь проклята война,
Помянем тех, кто с нами был тогда.
Comment
-
За мен проблемът на всички тези игри (и той е общ за всичките, които съм виждал) е, че са (заемам израза на Крылов) "циклилки", т.е. реални отношения между хора отсъстват почти, а има една проста система-калкулатор, която изчислява по сравнително проста схема събития. Хората не могат да излязат от системата, могат единстевно да намерят недостатъците й и да ги използват. А тъй като системата е твърда, то и недостатъците ще са налице винаги. Ако играчите имат някаква свобода, то тя е много малка - да използват твърдия икономически модел и да си нанасят удари един на друг, като доколкото съм видял в imperia оnline (мисля че и в "хановете" е така) става въпрос за достатъчно условни "територии" и удари, които основно носят пари и ресурси. Няма реална територия и реални държави, нито пък някакви смислени уоснови за дипломация и взаимодействие между играчите. Честно казано, далеч повече "игра срещу човек" има в която и да е мултиплейърна игра, включително стрелялка.
Вероятно изключение от това правило са ролевите игри от този тип, но тях не съм ги пробвал.
ПП С това в никакъв случай не искам да критикувам създателите им - те постигат целта си с тях, а и ограниченията на медията са в основата на тези "недостатъци".
Comment
-
Понеже точно сега я играя, имам много точна представа какво е добро и какво не. Та, на първо място - не си премерваш силите с реални противници - всеки гледа някой по-слаб да го удари, но тя системата не е и предвидена за друго. Дипломация практически отсъства (да, съюзи има, но те нямат никакъв смисъл) - същата работа като IO. В икономическо отношение е зле - има четири ресурса, но те са без значение като видове - със същия успех можеше да е един или да са хиляда - разлика между тях практически няма. Тук играта значително отстъпва пред Imperia Online. Но и двете са точно "циклилки". За съжаление.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Ако не си поне, 15-16 ч. онлайн, няма смисъл да почваш, силите не си ги мериш, с никого или поне това е правилото, в началото пращаш цялата си армия някъде, за да не я претрепят в замъка, същото е и с ресурсите.
Тъй като играя / ще изкарам сезона/, след 24-25, ниво не е нужно да се криеш защото никой дори и по-силните не те нападат.
В тази връзка Ам-гъл дава точната "диагноза" на он-лайн игрите от този тип.
Пробвах и империята, която пък има други недостатъци.
П.П. Накрая на сезона ще стане интересно, всички са натрупали армии, построили са градове съответно запълнени с максималният брой войници."...а крилете биват всякакви-каза враната..."
Comment
-
Накрая обикновенно почва едно размазване. Всички мощни кланове почват да разбиват войските си в клановия лидер за да може той да дръпне и, ако не 1-ви да влезе в десетката. В предишните рундове постоянно се говореше/пишеше, че екипа толерира някого/някои, но разбира се не беше доказано. Сега, като дойде Хера чувам, че е различно, но трябва да се направят големи/генерални промени за да се върна сериозно.
Comment
Comment