Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Играта:www.hanovete.com

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Играта:www.hanovete.com

    Играта е онлаин които я играе да кже аз я играя мнооо е гот!!! www.hanovete.com
    Last edited by Imperial; 20-04-2007, 15:54.

    #2
    Три сезона бях в нея. Ако не сте готови минимум 20 часа да сте on line няма смисъл да се захващате. Също така е все още пълна с бъгове, сървърът е бизи редовно, а и исторически се преплитат тевтонски рицари и еничари при арабите, жреци на Тангра вдигащи мъртвите (бе официално лекуват ранените) и куп въпиющи несъответствия (с историческите се борех от рунд 1 и даже голяма част от екипа се съгласи, че трябва да се променят, но не стана). Общо взето в играта битки няма има грабежи и голямо дебнене, криене на армии и др.
    Тотална загуба на време.

    Comment


      #3
      Това май важи за всички игри от този тип.

      Comment


        #4
        Peter Nikolov написа
        Играта е онлаин които я играе да кже аз я играя мнооо е гот!!! www.hanovete.com
        За 5-годишни може и да е.
        albireo написа
        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

        Comment


          #5
          Основната част от играта е "скрий си армията някъде, защото някой лош батко/кака ще ти я претрепе" :tdown :argh:

          Imperia Online
          е доста по-добра игра
          Давай за жизнь, давай, брат, до конца,
          Давай за тех, кто с нами был тогда.
          Давай за жизнь, будь проклята война,
          Помянем тех, кто с нами был тогда.

          Comment


            #6
            Играта има голям потенциал. Освен това има нов екип разработчици, които работят яката и в резултат оправиха голяма част от бъговете. Историчеките неточности не са от голямо значение.
            Предпочитам хановете пред империята, защото предлага по-голямо предизвикателство - много по-трудно е да оцелееш в света на хановете.
            Не е нужно да висиш по 20 часа на ден - ако наистина си добър играч и два-три часа на ден са достатъчни. Просто ако играеш по-малко нямаш шанс за топ100.

            Comment


              #7
              В какво според теб се състои големият потенциал на играта? Надявам се, че не е само в оправените бъгове ...
              Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
              Проект 22.06.1941 г.
              "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

              Comment


                #8
                messire Woland написа
                В какво според теб се състои големият потенциал на играта? Надявам се, че не е само в оправените бъгове ...
                Ами предимството на този тип игри е възможността да премериш сили с реално съществуващи хора, а не с компютърни ботове. Предстои превеждане на играта на чужди езици, ще се регистрират още повече играчи и ще стане по-интересно

                Comment


                  #9
                  vladge написа
                  Ами предимството на този тип игри е възможността да премериш сили с реално съществуващи хора, а не с компютърни ботове. Предстои превеждане на играта на чужди езици, ще се регистрират още повече играчи и ще стане по-интересно
                  Извинявай, но ти играл ли си други подобни он-лайн игри???
                  Давай за жизнь, давай, брат, до конца,
                  Давай за тех, кто с нами был тогда.
                  Давай за жизнь, будь проклята война,
                  Помянем тех, кто с нами был тогда.

                  Comment


                    #10
                    За мен проблемът на всички тези игри (и той е общ за всичките, които съм виждал) е, че са (заемам израза на Крылов) "циклилки", т.е. реални отношения между хора отсъстват почти, а има една проста система-калкулатор, която изчислява по сравнително проста схема събития. Хората не могат да излязат от системата, могат единстевно да намерят недостатъците й и да ги използват. А тъй като системата е твърда, то и недостатъците ще са налице винаги. Ако играчите имат някаква свобода, то тя е много малка - да използват твърдия икономически модел и да си нанасят удари един на друг, като доколкото съм видял в imperia оnline (мисля че и в "хановете" е така) става въпрос за достатъчно условни "територии" и удари, които основно носят пари и ресурси. Няма реална територия и реални държави, нито пък някакви смислени уоснови за дипломация и взаимодействие между играчите. Честно казано, далеч повече "игра срещу човек" има в която и да е мултиплейърна игра, включително стрелялка.
                    Вероятно изключение от това правило са ролевите игри от този тип, но тях не съм ги пробвал.

                    ПП С това в никакъв случай не искам да критикувам създателите им - те постигат целта си с тях, а и ограниченията на медията са в основата на тези "недостатъци".

                    Comment


                      #11
                      Понеже точно сега я играя, имам много точна представа какво е добро и какво не. Та, на първо място - не си премерваш силите с реални противници - всеки гледа някой по-слаб да го удари, но тя системата не е и предвидена за друго. Дипломация практически отсъства (да, съюзи има, но те нямат никакъв смисъл) - същата работа като IO. В икономическо отношение е зле - има четири ресурса, но те са без значение като видове - със същия успех можеше да е един или да са хиляда - разлика между тях практически няма. Тук играта значително отстъпва пред Imperia Online. Но и двете са точно "циклилки". За съжаление.
                      Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                      Проект 22.06.1941 г.
                      "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                      Comment


                        #12
                        Ако не си поне, 15-16 ч. онлайн, няма смисъл да почваш, силите не си ги мериш, с никого или поне това е правилото, в началото пращаш цялата си армия някъде, за да не я претрепят в замъка, същото е и с ресурсите.
                        Тъй като играя / ще изкарам сезона/, след 24-25, ниво не е нужно да се криеш защото никой дори и по-силните не те нападат.
                        В тази връзка Ам-гъл дава точната "диагноза" на он-лайн игрите от този тип.
                        Пробвах и империята, която пък има други недостатъци.

                        П.П. Накрая на сезона ще стане интересно, всички са натрупали армии, построили са градове съответно запълнени с максималният брой войници.
                        "...а крилете биват всякакви-каза враната..."

                        Comment


                          #13
                          Накрая обикновенно почва едно размазване. Всички мощни кланове почват да разбиват войските си в клановия лидер за да може той да дръпне и, ако не 1-ви да влезе в десетката. В предишните рундове постоянно се говореше/пишеше, че екипа толерира някого/някои, но разбира се не беше доказано. Сега, като дойде Хера чувам, че е различно, но трябва да се направят големи/генерални промени за да се върна сериозно.

                          Comment


                            #14
                            Тръгна свят 2 на Хановете и аз се върнах. Доста по-различно е. И е по-интересно - засега. Има доста нововъевения, мародерстването е ограничено. Които играе да ми пише (там ника ми е същия).

                            Comment


                              #15
                              Малее тая игра и тука ли се коментира.

                              Comment

                              Working...
                              X