но видях, че Голъм е пратил 2 (!!) армии натам
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Age of Strife
Collapse
X
-
Sir Gray написаАми просто гледайте като пращате армия към някое ново село дали някой друг не е пратил вече. Поне си виждаме армиите сега, не е проблем. Аз си бях харесал едно село по диагонал нагоре и наляво от мен, но видях, че Голъм е пратил 2 (!!) армии натам и си харесах друго.
П.П. Голъм, и заявката ми е преди твоята.
Comment
-
Кухулин написаМомчета, трябва да измислим нещо за тия села, щото така не ми харесва работата. Един го заплюл, втори го заплюл, дрън дрън... Според мен е добре или да определим граници за всеки играч, или да действаме на принципа "който превари, той завари". Ако имате други идеи - казвайте.
заплюваш го когато имаш свободна армия и в момента в който постваш "заплюването" даваш и заповед на армията да се движи натам
Крилов казва че не вижда армията ми, което е естествено тъй като моя пост е от 12:18, а неговия малко по-късно същия час и тя още не е тръгнала но съм дал заповед
ако сега погледне ще я вижда
т.е. не можеш да заплюеш село ако не си в състояние веднага да пратиш армия. А относно близките 24 часа и 10-ната села и недостатъчно армии на разположение при всички случаи се разтягат на 3 дена и като цяло съюза губи
така че ако искате може да се въведе практиката имаш армия пращаш я и заплюваш (естествено преди това си проверил дали някой друг вече не е пратил натам) та в този вид нека да е кои превари той завари другото ще доведе до хаос и безцелно мотащи се скаути насам натам
Dark Galaxy ---> GoodKnight
Comment
-
Е деленето на преход на части няма абсолютно никакъв смисъл, тъй като минималното време дори и за най-малкият преход е 12 часа, така че колкото пъти разделиш един преход, всеки път добавяш по още 12 часа към общото време нужно ти да достигнеш целта. Не мисля че това би ти помогнало по някакъв начин, освен ако разстоянието не се дели точно на 12.<<..........>>
Comment
-
Deimos написаЕ деленето на преход на части няма абсолютно никакъв смисъл, тъй като минималното време дори и за най-малкият преход е 12 часа, така че колкото пъти разделиш един преход, всеки път добавяш по още 12 часа към общото време нужно ти да достигнеш целта. Не мисля че това би ти помогнало по някакъв начин, освен ако разстоянието не се дели точно на 12.
Comment
-
Кухулин написаАко прехода е 30 хода, какво ти пречи да го разделиш на 2х15? :argh:
А Грей, аз просто съм доста далече от вас затова не съм и поглеждал кой накъде е пращал армии, все пак селото е в моя район, освен това те бях помолил да не превземаш повече села в нашата посока и след като не отговори реших че си се съгласил. Не знам преди колко много хода си пратил армията си натам, но мойта стига след 8 което значи че съм я пратил преди поне 5 часа(един час докато тръгне), а твойта след 18, освен ако не си я пратил от другия край на картата не виждам как може да си я пратил толкова много време преди мен. Значи сега ако тва беше реална ситуация добре разбираш че просто нямаше да има шанс да удоволетворя исканията ти, ама тва си е игра все пак и няма нужда да се вживяваме толкова и да предизвикваме ненужни негативни емоции, така че взимай си го цялото е твое :mhehe: Пък и ми се пие бира вече така че стига глупости за днеска Все пак бих се радвал да ограничиш експанзията в тази посока ако е възможно.<<..........>>
Comment
-
Ами то май не останаха посоки за експанзия май Просто няма накъде другаде.
Аз като пусках моите хора към това село гледах дали ти не си тръгнал натам. Сега армията ти дето отива към него, тогава тъкмо щеше да влезе в по-горното село, 1-2 хода и оставаха.
Но значи да направим делението така - аз ще се разширявам само на север - сиреч в коридора описан от две вертикали - лявата от най-лявото ми село, дясната от най-дясното. И така докато опра във Воланд, което няма да е много далечеXV mile the sea brode is
From Turkey to the Ile of Rodez...
Comment
-
хе хе хе - стандартното - предложение за васалитет
Относно селата прдлагам следното макар е малко фелтфебелско:
Намерени хубави села (над 70% показатели) да се вписват в отделна тема при самото им откриване. Аз ще ги разпределям имайки пред вид броя на селата на играчите, растоянието до селото и моментния капацитет на инфраструктурата на играчите. Така ще се постигне едно по-равномерно развитие според мен и ще се избегнат недоразуменията. Тъй като съм почти цял ден онлайн поради естеството на работата си, моге доста бързо да преглеждам информацията и д грантвам право за колонизация.
Във всички други случаи пререканията и недоразуменията са неизбежни, тъй като ако играчите в един ход пускат армиите си къв едно и също село , аз няма как своевременно да ги засека - и докато единият който е по-близо печели село, другият губи армията си за около 12-24 часа - неприятно е.Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.
请您死在地狱般的阵痛
[qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
きさまはしんでくださいませんか
[kisamawa shinde kudasaimasenka]
Comment
Comment