Като развитие на темата за Blizzard: споменете особено оригинални идеи, които сте видели в RTS жанра. Общото впечатление наистина е, че от Dune 2 насам нищо наистина съществено не се е променило.
Не претендирам за широк поглед върху жанра, но от това, което съм играл, най-добро впечатление ми направи Z. Силните й моменти са:
- основният ресурс в нея не са пари, ами време - време на производство на бойните части.
- този ресурс зависи от броя на завзети територии - картата е разделена на общо взето равен брой територии и всяка се завзема като до флагчето й се докара наш (или чужд) юнит.
Колкото повече територии са завзети, толкова по-бързо се строят нови части.
Частите се строят от фабрики разпръснати из териториите.
Броят на единиците с които се разполага нормално е сравнително малък. Частите са разнообразни и разликата между тежък и лек танк е огромна. Има голяма доза случайност при дуели между 2-3 танка. Има и разни дребни тактики като например възможността да се снайперира вражият танкист и да се вземе неговия танк непокътнат.
Общо взето играта беше доста свежа, темпото беше бодро, графиката и стила бяха доста оригинални. Само ИИ беше сравнително слаб, но какво да се прави.
За сега това е, че пиша от работа :kill_myse
Не претендирам за широк поглед върху жанра, но от това, което съм играл, най-добро впечатление ми направи Z. Силните й моменти са:
- основният ресурс в нея не са пари, ами време - време на производство на бойните части.
- този ресурс зависи от броя на завзети територии - картата е разделена на общо взето равен брой територии и всяка се завзема като до флагчето й се докара наш (или чужд) юнит.
Колкото повече територии са завзети, толкова по-бързо се строят нови части.
Частите се строят от фабрики разпръснати из териториите.
Броят на единиците с които се разполага нормално е сравнително малък. Частите са разнообразни и разликата между тежък и лек танк е огромна. Има голяма доза случайност при дуели между 2-3 танка. Има и разни дребни тактики като например възможността да се снайперира вражият танкист и да се вземе неговия танк непокътнат.
Общо взето играта беше доста свежа, темпото беше бодро, графиката и стила бяха доста оригинални. Само ИИ беше сравнително слаб, но какво да се прави.
За сега това е, че пиша от работа :kill_myse
Comment