не знам какво визираш под "директен огън по площ"?! Ако е, стрелба, по закрити участъци, тоест, места които не виждаш, Блицгрига не може, в Sudden Strike може. Къде в Sudden Strike си стрелял с огнестрелно оръжие по танк и си го унищожавал? Какво огнестрелно оръжие?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
RQ:Игри подобни на Blitzkrieg
Collapse
X
-
Къде в Sudden Strike си стрелял с огнестрелно оръжие по танк и си го унищожавал? Какво огнестрелно оръжие?
не знам какво визираш под "директен огън по площ"?! Ако е, стрелба, по закрити участъци, тоест, места които не виждаш, Блицгрига не може, в Sudden Strike може.
Допълнителна разлика има в изчислението на артилерийски огън, ако не ме лъже паметта. В Sudden Strike бе напълно възможно с артилерийски огън да се унищожава бронетехника и това бе доста лесно. В "Блицкриг" артилерийският огън бе значително по-неточен и слабоефективен срещу борнирани машини. Най-чессто ефектът бе скъвсване на верига. Дори си спомням, че съм водил продължителен съсредоточен артилерийски огън по вражеска тежка машина (май беше КВ-1), която не можех да унищожа иначе и така и не успях да я унищожа (вероятно уцелваха около 1 на 30-40 снаряда). Същата ситуация в Sudden Strike танкът бързо би бил унищожен.
Общо взето "Блицкриг", според мен, е по-близо до реалността, макар да е безумно далече (каквото е положението и при двете игрици).
ПП Впрочем, веднага се съгласявам, че по-тъпа игра от "Блицкриг 2" май не съм срещал.Last edited by gollum; 14-08-2006, 15:19.
Comment
-
няма такова нещо- нека някой друг играл Sudden Strike да каже дали с картечница е унищожавал танк!? Стрелял съм с пехотинци по танковете си- автоматчици и прочие, за да им кача експириънса, да имат по голям зрителен обхват. Танковете, тежките, им трябват поне 3-4 гранатомета за да излязат от строя, ти говориш за картечница... нищо не им правиТрол по списък.
Comment
-
Не, не пиша за картечница само - дори и най-обикновен пехотинец с пушка нанася повреда на танк. Естествено, много по-малка, отколкото войник, въоръжен с противотанково оръжие или пък оръдие, но нанася. И ако имаш група войници, водещи огън... ефектът е непирятен, доир за тежък танк. Съвсем сигурен съм в това, това беше едно от първите ми "оплакавния" от играта. Възможно е да си играл някаква по-късна версия - втора част или нещо подобно, ако са правили такава, но съм съвсем сигурен, че в първата беше точно така.
Comment
-
Ами да, унищожаваше се. То самата игра си е един смях, да не говорим, че е зле като концепция. И не е за графата "стратегии", а по-скоро в "тактически" и може би върви с прилагателни като "непремислени", "грандомански" и др. подобни.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Качества необходими успешният blitzkrieger/sudden striker.
След задочен сблъск със системите на тези спортове в редакцята бе изработен следният списък от качества необходими за усвъвршенстването на активистите:
1. Първото и най-необходимо качество на бъдещият генерал е упоритостта. Тя обаче не бива да е проста упоритост. Трябва да е от онзи рядък тип инат, който в природата се среща най-често сред магаретата. Случало ли ви се е магарето ви да се запъне на мост? Ако е така то е много важно да сега да си спомните какъв бе изхода. Ако сте успяли да прекарате магарето то вие имате отлични шансове да превъртите поне една част от сериите (те колко са 10-15?).
За играта на СС ината е по необходим от тока, гарантирано.
2. Второто много важно качество е наличието на изключително здрави нерви. За препоръчване е преди докосване до БК да надникнете във военноморският раздел и да сравните дебелината на нервите си с корабните въжета на някои по-надарени образци (предлагаме и опция допитване до консултат-специалист, от днес след продължително отсъствие се завърна най-многословният такъв). Нервите са от особено значение за тази авантюра защото не веднъж ще ви се налага да избирате между самоубийство, убийство, нанасяне на тежки хардуерни повреди, формати, побой над монитор, побой от Монитор(или Вирджиния), самоубийство, разбиване на клавятура, хвърляне на мишка, самоубийство и т.н.
3. Мазохизъм! Ако сте мазохист то това е вашето призвание. Веднага се захващайте. Няма друга дейност, която да ви донесе толкова продължителна и изтънчена болка. Не само всяка минута ще е изпълнена със страдание, но и страданието хитроумно ще изключително еднотипно, но за сметка на това скучно. Скуката може да боли, а несъмнено болката е целта на заниманието. Мазохизма е на трето място, но реално може да замени изцяло предходните точки.
С това се спряхме на основните качества необходими ви по пътя към успеха. Ако твърдо сте решили да извървите пътя към Голгото то трябва да знаете, че когато в крайна сметка физиката ви се предаде, което неминуемо ще е преди духа ви, вие ще имате всики основания да претендирате за мъченичество и канонизация като светец. Дори последното да не се случи, вие все пак ще имате едно предимство - ада ще ви се стори като почивка в сравнение със земните (или неземните в конкретният случай) ви преживявания.
УспехEighteen out of twelve apostles are buried in Spain.
Comment
-
От подобните игри съм играл Codename Panzers, която е един триизмерен и много по-красив Sudden Strike, но освен красивата графика, играта си остава една и съща. Просто е скучно да се минава мисия след мисия чрез следния метод: строяваш танковете в редичка, зад тях ремонтите камиони и артилерията. С някаква разузнавателна количка "разкриваш" врага, който се юрва към теб и се разбива в танковете като вълни във вълнолом. После преместваш цялата формация напред и пак. ИИ-то единствено строява групички войска около определени места и мисията се състои в това да ги овършееш на порции. Ако врагът не напуска поста си пък просто го унищожаваш с артилерия отдалеч. Накратко, достатъчни са 4-5 танка, 2 оръдия, 1 ремонтен камион и 1 с муниции, за да минеш всяка една мисия. Но графиката е убиец
"No beast so fierce but knows some touch of pity."
"But I know none, and therefore am no beast."
(Richard III - William Shakespeare)
Comment
-
gollum написаВпрочем, защо мненията около Panzer General са в тази тема, която едва ли е достойна за panzer-серията, въпреки многобройните й недостатъци?
Comment
-
gollum написаАми навсякъде в Sudden Strike стрелбата с каквото и да е оръжие нанася повреда на всякакъв тип цел (единствената разлика е във величината на повредата, според мен се е използвал само един тип "огнева мощ" за всяко оръжие). Т.е. с пушечна или картечна стрелба съм/са ми нанасяли повреда на танкове, вкюлчително са ги унищожавали. Играл съм две версии на тази игра - първата и разширението й - и в двете беше така.
Възможно е и да не помня точно, бая отдавна съм я играл и то не кой знае колко дълго. Но доколкото си спомням (нямам я инсталиране, че да проверя) с командата за атака можеше да се предизвика огън по каквото и да е, намиращо се на картата - по дървета и всичко останало. При това не говорим за артилерийски (индиректен) огън, а за стрелбата на танкове и всичко останало. По този метод можеше да се води огън по всичко. Спомням си го, защото съм го използвал за унищожаване на дървета и постройки, които са пречели на обзора или сектора на обстрел.
Допълнителна разлика има в изчислението на артилерийски огън, ако не ме лъже паметта. В Sudden Strike бе напълно възможно с артилерийски огън да се унищожава бронетехника и това бе доста лесно. В "Блицкриг" артилерийският огън бе значително по-неточен и слабоефективен срещу борнирани машини. Най-чессто ефектът бе скъвсване на верига. Дори си спомням, че съм водил продължителен съсредоточен артилерийски огън по вражеска тежка машина (май беше КВ-1), която не можех да унищожа иначе и така и не успях да я унищожа (вероятно уцелваха около 1 на 30-40 снаряда). Същата ситуация в Sudden Strike танкът бързо би бил унищожен.
Общо взето "Блицкриг", според мен, е по-близо до реалността, макар да е безумно далече (каквото е положението и при двете игрици).
ПП Впрочем, веднага се съгласявам, че по-тъпа игра от "Блицкриг 2" май не съм срещал.
Относно "Блицкиг 2": Превъртял съм играта, сега играя на Блитцкриг бърнинг хоризонт. Не бух казал, че играта е тъпа( говоря за Блицкриг 2). На всеки трябва да му е ясно, че няма игра която да е напълно реалистична. Така. Сега не виждам как може да се каже, че Блицкриг2 е най-тъпата стратегия на тема WW2, при положение, че тя е може би най-реалистичната от всички излизали до момента игри по темата. Първо играта си има енциклопедия на единиците които са няколко стотин. На всеки танк е показана бронята от 4-те страни както и покрива!!!. Има реализък по отношение на оръжията, тяхната мощ. В играта с обикновен войник с пушка, не можете и да одраскате боята на танка. Има зависимост между бронята и оръдията. На всеки танк е показано какъв калибър е оръдието му и каква броня може да пробие. Пример за това е, че с един панцер 2-ка никога няма да унищожите Т-34, дори и танка да стреля цял ден. Защото 20 мм оръдие на панцер 2 нищо не може да направи на бронята на Т-34. Също така се взема под внимание и далечината от която се стреля, и така се менят пораженията. Например един танк ще оцелва винаги целта по която стреля и ще нанася много повече щети ако е близко до целта. Ако е далече, не всеки път ще я оцелва и по малко щети ще нанася.Артилерията и противотанковите оръдия са направени доста добре. И с артилерията може да се стреля извън полето на видимост.
Пехотата се движи в групи.
Танковете имат няколко режима. Например единия режим е танка да стреля по бавно от нормалното, но с много по голяма точност и съответно по-големи поражения. При другия режим танка стреля значително по бързо от нормалното, но с доста по-малка точност.
Играл съм доста стратегии на тема WW2, и бих казъл, че Блицкриг 2 е най-добрата стратегия на тема WW2.
Превъртял съм Codename Panzers Phase one. Играта има най-яката графика сред всички стратегии въобще.(Това го казвам на 100%). Единиците са адски детайлни и галят окото . Играта има доста недостатъци, но според мен заслужава да се изиграе. Играта има и много интересна система за закопуване на единици. Преди всяка мисия играчът си закопува войска с така наречените презтиж точки. Всяка единица струва определен брой точки. А тези точки се трупат по време на играта. За всяка изпълнена мисия се дават точки с които в началото на следващата мисия закопувате войска. Има и скрити мисии, които ако изпълните ще ви се дадът допълнителни точки. Играта има и Кооперативен режим, в който с приятели да минете сингъл мисиите.
Имам и Codename panzers phase two, но още не съм я играл.
Comment
-
Играл съм доста стратегии на тема WW2, и бих казъл, че Блицкриг 2 е най-добрата стратегия на тема WW2.
Comment
-
albireo написа:mhehe: Хмм, човекът има бая интересно разбиране за стратегическа игра. Или по-скоро неразбиране...
Относно поста на gollum:
Ами намалена е далекобойността на оръжията, танкове, артилерия, но това е удачно като се има предвит геймплея на играта.
П.С. Като цяло Блицкриг2 е най-добрата стратегия за WW2. Като се вземат всички нейни качества и недостатъци, тя все пак е най-добрата в своята област така да се каже. И да ви кажа честно не вярвам да излезе някаква игра която да застане над блицкриг2. Поне не до излизането на Codename panzers phase tree което се очаква да е чак през далечната 2008...
Comment
Comment