Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Galactic Civilizations и космически стратегии въобще

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #61
    Аз съм доста доволен днес в малките часове завърших една по мащабна игра (20тина планетки 2на2) и съм доста доволен от играта.
    Дразнещо е че структурите в момента в които някой конструктор ги започне , примерно ако пуснете гаусово оръдие дори да е на 1 % вече може да стреля...
    Но иначе съм доста доволен от играта,особено като вече се налагаше да ъпгрейдвам капацитета на флота да стига до 800.

    The end of the world came pretty much as we predicted.Atomic spark,struck by human hand raged out of control.Great cities were reduced to dust,burning continents were absorbed by boiling oceans.The spirits of the dead faded in the background radiation that blanked the Earth.

    The 2 minute war - FallOut

    Comment


      #62
      ъъъ това мащабнво ли е? аз верен на себе си се пуснах със 102 планети и 5 звездни систми
      Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

      请您死在地狱般的阵痛
      [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
      きさまはしんでくださいませんか
      [kisamawa shinde kudasaimasenka]

      Comment


        #63
        От както играх глацив на най най голямата карта съм с лоши спомени колко време за напред трябва да се смята.Но пък може да пробвам някой път,земе да ми хареса....

        The end of the world came pretty much as we predicted.Atomic spark,struck by human hand raged out of control.Great cities were reduced to dust,burning continents were absorbed by boiling oceans.The spirits of the dead faded in the background radiation that blanked the Earth.

        The 2 minute war - FallOut

        Comment


          #64
          Княже само така! Имам си мегаломанско другарче
          Майтапа на страна, няма нищо по-добро от мащабността на една огромна карта - друго си е да мислиш внимателно кои мисии на НПЦтата да правиш за да поддържаш добри отношения с стратегически позиционираните от тях, както и мащабни операции на по няколко звездни системи едновременно - чувството за мащаб е супер силно.

          П.П.И да кажа че не видях особени проблеми при играта на гигантска карта. Особено като през повечето време играта ми стои на изглед показващ цялата галактика за да прихващам лесно къде има придвижващи се между планетите флоти, а само от време на време се фокусирам върху някоя операция на близък план.
          Kerls, wollt ihr ewig leben?

          Comment


            #65
            в моята игра от петте звезди аз се паднах около средната, ноимах късмета че другите цивилизации бяха по другите звезди и и при мен нямаше нито един "съквартирант" по звезда. Докато те там воюваха а в моята система само скаутваха, аз си вземах цялата система изнесох пиратте и сега вече с имба дохода и развити до дупка технологии и окопана всяка една планета хода да правя мизерийки в съседския двор
            Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

            请您死在地狱般的阵痛
            [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
            きさまはしんでくださいませんか
            [kisamawa shinde kudasaimasenka]

            Comment


              #66

              Аз развивам най-вече търговията, като пипнах един-два коефициента в играта - за да върви една идея по-бързичко. Сега всички играчи се развиват една идея по-бързо - малко по-високо нарастване на кредитите, малко по-ниска "лихва" при размяната на ресурси, малко по-висока скорост). А и играя на правени от мен карти, то вярно, позицията на играча е случайна винаги, но все пак поне са по-интересни като разположение на звездите. Забелязах, че почти винаги проблем е количеството кристали - системите с тях са като че ли по-малко, а нуждата по начало е по-висока, отколкото за другите ресурси. Така че почти винаги се налага да се купува допълнително
              Играта има забавна система за даване на рангове за постижения - аз така разбрах, че в една игра съм купил над 10 000 единици кристал и т.н. "постижения" от сорта
              Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
              Проект 22.06.1941 г.
              "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

              Comment


                #67
                мда кристалите са винаги проблем - аначе и търговия си въртя аз - всяка планета има задължитлен набор - трединг пост и медиа хъб
                Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

                请您死在地狱般的阵痛
                [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
                きさまはしんでくださいませんか
                [kisamawa shinde kudasaimasenka]

                Comment


                  #68
                  Пропагандата е ясна ... но има планети, които имат някакъв бонус в търговията - имал съм такива, на които съм строил до 6 търговски станции Обикновено се падат на астероидите или на ледените планети.
                  В повечето игри търговията рядко надвишава 1/3 от общите доходи, но при повече планети (повече за мен - т.е. над 25) търговията надминава дохода от планетите и стига над 60-70% от общия доход на Империята
                  Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                  Проект 22.06.1941 г.
                  "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                  Comment


                    #69
                    Има ли смисъл да се строй повече от една търговска станция на планета ?

                    Аз сега съм започнал игра на огромна карта (3 слънчеви системи и около 100тина планети). Незнам но аз едвам сварвам да си защитавам и пазя планетите а камо ли да мисля за някакви офанзивни действия.Изнесох пиратите но вразите продължават да прииждат.За капак изглежда че съюзниците ми са се паднали неконфликтини личности.

                    Сигурно сте забелязали че има няколко вариаций на поведение които се избират.

                    Бтв някой пробвал ли е всички раси ? Аз за сега съм играл само с тек, сигурно ще пробвам и извънземните,но тея изгнанници не съм ги играл.

                    The end of the world came pretty much as we predicted.Atomic spark,struck by human hand raged out of control.Great cities were reduced to dust,burning continents were absorbed by boiling oceans.The spirits of the dead faded in the background radiation that blanked the Earth.

                    The 2 minute war - FallOut

                    Comment


                      #70
                      Определено има смисъл да се строят повече търговски станции - всяка си носи приход.
                      Расите не са кой знае колко различни, но засега хората (TEC) са най-интересни и май се развиват най-плавно - по-рано имат и по-лесно достъп до търговията, имат възможност за строеж на повече сгради по планетите (има ъпгрейд за още 8 слота) и т.н.
                      Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                      Проект 22.06.1941 г.
                      "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                      Comment


                        #71
                        Поиграх още мащабната си кампания и след едно полу безцелно построяване на новалит (или както се казваше голямото оръдие) на една затънтена планета в изцяло контролирано от мен или съюзници звездна система ми хрумна идея за едно добро офанзивно използване на тази платформа.
                        Бтв новалит го построих с как да кажа, наивната мисъл че ще мога да обстрелвам планетите от звездна система разстояние.Доста гадно че не се споменава обсега преди да бъде построено,пише само от далеч.
                        Е така де,след поредната надявам се този път успешна инвазия на по укрепената от двете системи на противниците, успях да превзема и колонизирам планета.Мисълта ми е да построя още един новалит и да видя като държа флота или част от него заедно със солидни защитни съоръжения,дали ще мога да всявам терор из тази система принуждавайки го да ме атакува на укрепената ми позиция(едновременно разбира се прецаквайки всяка жива твар на планетите му).

                        Незнам защо съм такъв но изглежда във всяка такава игра опитвам да използвам защитно съоръжение (макар и този новалит да не е предназначен особено с такава цел) като офанзивно.Ако някой е играл conquest frontier wars сигурно знае за йонното оръдие,доста интересна тактика бе да се превземе планета и с 1 такова оръдие в орбита около нея да се тероризира абсолютно всичко,било то кораб или платформа, в тази система.(само че там системите можеха да са 16,но пък само с 3-4 планети и доста по опростен геймплей,по скоро като ртс.)

                        The end of the world came pretty much as we predicted.Atomic spark,struck by human hand raged out of control.Great cities were reduced to dust,burning continents were absorbed by boiling oceans.The spirits of the dead faded in the background radiation that blanked the Earth.

                        The 2 minute war - FallOut

                        Comment


                          #72
                          Ееее, Conquest: Frontier Wars си беше един път Имат много общо помежду си, но там имаше едно ценно нещо, дето тук го няма - снабдяването. То това създава съвсем различен стил на игра.
                          А за оръдието, за което си писал - според мен няма особен смисъл. Аз г построих един път в гранична система, но ... тия ресурси можеш да ги употребиш за куп по-полезни неща. За отбраната са си достатъчно добри базите за изтребители, комбинирани с подходящо подредени бойни станции. И съсредоточаване на флота на важни места. В общи линии ако си укрепиш както трябва едно направление, за да икономисаш флот за да настъпваш пълноценно в друго - гореописаната отбрана върши добра работа. А оръдието в тази рамка няма място
                          Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                          Проект 22.06.1941 г.
                          "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                          Comment


                            #73
                            Правил съм и по 4ри в една система да видя какъв е ефекта, е ако напада с капитални кораби нямаше шанс дори да имах някакво минимално присъстие на флота,но тея йонни оръдия бяха много чупливи.
                            Но ако картата се падне да има една ключова система пред прага на противника е доста полезно да се сложи оръдие.Както и да е , няма по добра защита от добрия,голям и силен флот. Интересното там беше и със различните мъглявини,доста поразии можеха да станат.

                            Бтв какъв е смисъла от лоялността на планетата ? Виждам че на някой колонии е доста нисък и съм построил пропагандни станции, но дори да падне до 0 (ако е възможно) какъво се получава ? Предполагам че ако е близо до вражеска колония може би се присъединиява към врага.Ще съм благодарен ако ме осветлите по въпроса.

                            The end of the world came pretty much as we predicted.Atomic spark,struck by human hand raged out of control.Great cities were reduced to dust,burning continents were absorbed by boiling oceans.The spirits of the dead faded in the background radiation that blanked the Earth.

                            The 2 minute war - FallOut

                            Comment


                              #74
                              Лоялността е като "морала" в GalCiv2. Т.е. ако падне под критична стойност, колонията ще въстане и ще се присъедини към друг играч (чиято култура е по-силна). В GalCiv2 бе възможно да се овладяват чужди колонии само по този начин, с влияние. Може би има и някакво виляние върху доходите, не знам.

                              Comment


                                #75
                                Някой пробвал ли е sword of the stars? Мисля че е доста добро ново попълнение в жанра на комбинираните стратегии( походов стратегически етап и реалновремети тактически). Аз я играя от няколко месеца вече и лично за мен това ми е фаворита в момента. Предимство е изцяло триизмерното пространство, както и графическия модел за отчитане на пораженията. Недостатък според мен е прекалено бързото протичане на тактическите битки, което прави невъзможно прецизното целеоказване от страна на играча( което естествено не е проблем за компютъра.

                                Comment

                                Working...
                                X