Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Galactic Civilizations и космически стратегии въобще

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #46
    и аз я видях ама не съм пробвал - явно ще трябва
    Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

    请您死在地狱般的阵痛
    [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
    きさまはしんでくださいませんか
    [kisamawa shinde kudasaimasenka]

    Comment


      #47
      Заслужава си. Сега гледам какви са възможностите за модифициране. Създателите се бяха изцепили с едно бомбастично твърдение, че била най-лесната за модифициране игра, което явно не е баш така (по-трудно от повечето игри от този тип). Има вграден редактор, който е доста, хъм, скромен като възможности. За мрежова игра (така пише поне) иска сериен номер, което определено ще е проблем. Но пък ако се разреши - играта изглежда като оптимизирана точно с оглед лесна игра между хора. Самото развитие обаче е бавничко, дори и на висока скорост.
      За начинаещите - съвет - да си избират игри при които в системата няма пирати. Поради бъг ли, поради що ли - (почти) винаги пиратите идват не при този, за който им е платено, а при играча . То за този аспект забравих да спомена - та, ако в играта има пирати, те заемат една от планетите и периодично пращат към някого отряди, които грабят и палят наред. Има система за наддаване, така че пиратите да нападат други играчи - всяко едно ниво струва 250 кредита. Но пък това май не работи - имаше игра където бях надплатил в пъти и пак нападаха само мен ... докато не ги изчегъртах от картата, което да предупредя - хич не е лесно.
      В играта освен кредитите има и два ресурса, които се добиват единствено от астероиди в планетните системи - те са кристали и метал. Самите пари (кредитите) се добиват под формата на данъци (от развитието на планетите) и от търговски станции (които се строят в околопланетното пространство. Семпла, но добре работеща икономическа система.
      Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
      Проект 22.06.1941 г.
      "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

      Comment


        #48
        Днес си изтеглих Галактически Цивилизации 2. Интересна изглежда, но много детайлна ми се видя на пръв поглед. Много менюта, бутони, опции, а няма и туториал. Иска се вероятно време, за да се разучи и да се свикне. Не става на първо четене, но като цяло ми харесва.
        I can't continue like this - surviving in the world of nothingness.

        Comment


          #49
          О, GalCiv2 е (според мен) най-добрата космическа стратегия (именно стратегия). Само на пръв поглед може да ти се види сложна . Бих казал, че всяко нещо там е достатъчно просто направено и си имал смисъл и място. Самата игра е балансирана и не би трябвало да срещнеш проблеми. Разбира се, за начало е добре да започнеш на много малка карта и на ниско ниво на сложност (ИИ-то е сред най-добрите, които въобще съм срещал).
          Sins е изградена (поне икономиката) върху някои идеи от GC2. Хареса ми на пръв поглед (нямах време за повече), интересно са решени нещата - истинска стратегия. А за начинът, по който е направен интерфейса - нямам думи. Това е нещото, котео може да ме накара да играя реалновремеви игри (и аз, като Воланд, съм привърженик на походовите) - много разумно измислена система за създаване на собствени "дървета" от единици за бърза селекция, които могат да включват всичко и винаги са видими в дясната част на екрана. Има и много удобни филтри за бърза селекция. Въобще - игра, където кажи-речи не ми се налага да използвам пауза.

          Comment


            #50
            muzicantini написа
            Днес си изтеглих Галактически Цивилизации 2. Интересна изглежда, но много детайлна ми се видя на пръв поглед. Много менюта, бутони, опции, а няма и туториал. Иска се вероятно време, за да се разучи и да се свикне. Не става на първо четене, но като цяло ми харесва.
            Не ми е ясно какво ти се вижда сложно в нея? Например, тези проекти за форумна игра и това, което искаше да видиш в тях са много по-сложни, бих казал - в пъти, от това да разучиш Галактическите цивилизации Това е така, като за ориентировка.
            Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
            Проект 22.06.1941 г.
            "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

            Comment


              #51
              Копчетата Воланд, копчетата. Докато свикна с менюто и с различните бутони. Това ми се видя сложно, ама сега като си поиграх мъничко и видях, че не е толкова страшно.


              Аз съм изтеглил версията dark avatar. Има ли разлика между нея и оригиналната?
              I can't continue like this - surviving in the world of nothingness.

              Comment


                #52
                Да, има разлика. Основната е в икономическата система - има добавени нови обекти (например, астероидни полета), малко са изменени различни аспекти от икономиката (най-вече формулите за изчисляване). Има малки разлики в бойната система. Аз очаквам последното допълнение, което ще включи пълен редактор, с който ще може да се променя абсолютно всичко - цивилизации, технологии, обекти. Играта е много добра - хем е почти съвършена стратегия (ако търсим подобен пример се сещам май само един - Dominions 3), хем е направена с добро чувство за хумор и е приятна като графика, без да е тежка или объркваща. Макар че на мен критерий в това отношение ми е Ascendancy и все още (за мен) той не е задминат.

                Comment


                  #53
                  да бе не тежка - да видиш ти на най-голямата карта към ход 100 стария ми комп просто прегряваше докато правеше ходовете на неигровите раси . Трябва да я подкарам сега на новия да видя
                  Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

                  请您死在地狱般的阵痛
                  [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
                  きさまはしんでくださいませんか
                  [kisamawa shinde kudasaimasenka]

                  Comment


                    #54
                    Защо трябва да играеш на най-голямата карта? Според мен, това е скучно и ненужно. Не ти дава някакви особени предимства, а те засипва с ред детайли.

                    Comment


                      #55
                      защото имам мания към големите карти - така завладявам много ... Много .... дори мильон Станете милионери, седнете милионери ха ха ха - как се сетих пък за тази антична реклама
                      Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

                      请您死在地狱般的阵痛
                      [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
                      きさまはしんでくださいませんか
                      [kisamawa shinde kudasaimasenka]

                      Comment


                        #56
                        Вчера попаднах на два ъпдейта за Sins-а - общо до версия 1.02. Оказаха се твърде съществени, тъй като вече е възможно да се използва редактора за карти (включен в инструментите за модифициране на играта - има го за теглене на форума на играта), а и оправят това-онова по стабилността на играта и разни грешки (така поне пише, аз още не се бях сблъсквал с тях).
                        Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                        Проект 22.06.1941 г.
                        "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                        Comment


                          #57
                          Воланд, ако намерите начин да се прави мултиплейър с кракната игра, съобщете, че както се бях поотказал от игране на компютърни игри и само си поцъквах на Advanced Tactics, като ми домилее за такава, така намерих преди седмица Sins и се зарибих доста, но самостоятелната игра си омръзва, особено както се хвърлих директно на големи карти- след като свърших най-голямата и вече битките и победната стратегия доскучаха.
                          Един съвет - срещу пиратите е по-добре да не наливате пари в икономиката им защото те май така се издържат -т.е. ако ги оставите да ви нападат вас и не получават много приходи, по-лесно ще ги победите - аз, на първата карта която изобщо започнах, давах на пиратите огромни суми за да нападат единствения ми противник с идеята аз да си събирам лека-полека технологии и да градя на спокойствие икономика за да видя разуча по-лесно нещата и накрая се озовах срещу пиратска планета със над 250 кораба и успях да ги унищожа едва след сериозен бой на главната ми флота от 6 линкора(забравих точния термин аналогичен на capital ship) и 40 леки "самолетоносача" (изтребителоносача по-скоро). При това първо си натренирах големите кораби до 6-7 ниво като спрях плащанията към пиратите и се фокусирах да си отбранявам най-близката до тях планета от техните рейдове с флотата коато построих за удар срещу тях.

                          П.П. Дано в новата верисия са оправили баланса леко защото изтребителите и бомбандировачите бяха небалансиран елемент- ако си насочиш стратегията да развиваш леки самолетоносачи които стоятдалече от бойните действия и държиш 2 броненосеца с подходящи "умения" за да поемат ударите на противниковата флота (да, ИИ-то не е перфектно и срещу човек има ГОЛЯМА разлика, но все пак леките самолетоносачи са твърде маневрени и подвижни за да ги унищожаваш лесно) успехът е гарантиран.

                          П.П.2 (Към Крилов):Княже щом имаш империалистически и завоевателски психични отклонения пробвай сериозно тази игрица - 100 планети из 5-6 звездни системи са добра забава, поне първия път.
                          Kerls, wollt ihr ewig leben?

                          Comment


                            #58
                            Ами мрежовото не съм го тествал, но в описанието пишеше за някаква мрежова парола, с която можело да се играе. Не съм влизал в повече подробности, защото за голяма мрежова игра надали бих имал време. Можеш да пробваш да си ги свалиш - и двата патча са неголеми и ги има в повечето големи торент тракери.
                            Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                            Проект 22.06.1941 г.
                            "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                            Comment


                              #59
                              Тази игра (синс ъф солар емпайр)ми беше попаднала още преди 6-7 месеца в някаква статия в геймспот (ех много ми се играеше тогава някаква космическа стратегия освен галцив).
                              Интересно че по случайност попаднах на нея в деня на излизането на торента и я записах.Отначало остави в мен смесени чувства.Доста тромава ми се виждаше цялата работа.Сега обаче след малко проучване и повечеко игра наистина стана доста интересна и виждам че е опростена максимално.
                              Много хитра идея бе тази за капиталните кораби явяващи се като "герой" влияещи на другите кораби с "аури".Много ми е интересно още действието на артефактите и дипломацията които все още не съм имал възможността да разгледам.

                              Въпреки всичко обаче не съм сигурен че е възможно да се играе играта на най големите карти в късен етап.Немога да си представя как ще се камондват няколко армади из различни системи.Струва ми се доста трудно,но като се има предвид че играта е реално времева това което са направили разработчиците е доста добро.
                              Незнам дали аз греша или наистина е така но щетите нанасяни от корабите изглежда се отчитат върху вражеския кораб едва след завършването на залпа,а не след всяко отделно попадение.

                              Иначе системата на за изучаване на технологии не е нищо особено но пък си е доброто старо дърво.Малко време ми трябваше докато свикна да правя тези военни или цивилни станции преди да съм запълнил капацитета на планетата с разни други структури.

                              Играта е доста добра като се има предвид мащаба й все пак.Струва ми се обаче че можеще да наблегнат повече на детайли от графиката.Особено в отношение на строененто на кораби/станции,не че е нещо важно но появяването на холограма и запълването й са още от хомеворлд1 ,та можеха да се постараят по въпроса.

                              Бтв сега се сещам един бъг, когато имате нужда от 1 станция за разучавне на някоя технология, в момента в които я пуснете за строеж (станцията) без тя да е посторена,технологията която чакате да се отключи сетава достъпна,предполагам това е оправено в ъпдатите де.

                              The end of the world came pretty much as we predicted.Atomic spark,struck by human hand raged out of control.Great cities were reduced to dust,burning continents were absorbed by boiling oceans.The spirits of the dead faded in the background radiation that blanked the Earth.

                              The 2 minute war - FallOut

                              Comment


                                #60
                                аз играя по малко, но не ми се струва кой знае какво
                                Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

                                请您死在地狱般的阵痛
                                [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
                                きさまはしんでくださいませんか
                                [kisamawa shinde kudasaimasenka]

                                Comment

                                Working...
                                X