Homeworld беше готина, но беше със съвсем друга насоченост. Тя беше реалновремева космическа тактика по-скоро и то от тип "цъкалка" (под цъкалка разбирам стратегии от рода Варкрафт/Старкрафт - събираш ресурси, строиш база, дигаш армия и мажеш наред). Но наистина беше гот, аз изиграх с кеф всички части. Между другото има една по-нова игра от същия тип - Nexus, the Jupiter Incident, ако не ти е попадала и хвърли едно око, щом си фен на Хомеворлда и Нексуса ще те накефи.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Galactic Civilizations и космически стратегии въобще
Collapse
X
-
Homeworld не ми е попадала, но се радвам, че Грей изясни нещата - не би ми харесала, поне не в контекста на тази тема . Подобни игрици никога нямат достатъчна дълбочина (което е номрално, защото не за това ги правят). От друга старна GalCiv май е единстевната игра от този род, на която съм попадал, в която доколкото схващам има наистина много равнозначни стартегии, при това далеч не само военни (тук може да се спомене Civilization, обаче там тази концепция по моему не е досаттъчно добре реализирана, особено като отоншение между отделните "държави").
Comment
-
Моите впечатления от Homeworld 1 и 2: Това, което ме плени, не беше 3Д бойно поле или Бойните действия тип "Бунтовническата флота срещу Имперската при Втората Звезда на смъртта", за които си бях мечтал от сума ти време. Беше историята :nworthy: А ако добавим и музиката, особено тази от финалната битка на Homeworld 2, когато лошите вкарват в бой планетоунищожителите(станции, които изстрелват ракети за да унищожат населението на Homeworld-a)... Имаше и във втората част някои доста нови неща - подсистемите на големите кораби например.
И ако се замислите, от това би могло да стане много яка всеобща игра(симулатор, стратегия, че даже и FPS), подобно на WW2 online.An attack against a unit of Flying Fortresses was something like controlled suicide...Sometimes 50, Sometimes 80 machine guns were firing at you... You attempted to close you eyes and continue to fire, Frightened to death, Frightened to death."
Oberst Johannes Steinhoff (176 kills)
Comment
-
И ако се замислите, от това би могло да стане много яка всеобща игра(симулатор, стратегия, че даже и FPS), подобно на WW2 online.
Comment
-
ИСторията беше интересно поднесена, не че беше чак толкова оригинална
А да се развие повече играта според мен не може. Няма начин, тя си е насочена към реалновремевите битки, как ще вкараш стратегическо ниво? Може да се направят отделни игри, симулатор и ФПС пуцалка, използвайки "вселената", но пък тая история сме я виждали при Стар Варс, по-скоро със скромен успех. А пък за сериозна стратегия няма нужните предпоставки.XV mile the sea brode is
From Turkey to the Ile of Rodez...
Comment
-
под стратегия имах предвид управление на единиците на ниво флота( а също така и по-малките съединения) в бой. това май се води тактика деAn attack against a unit of Flying Fortresses was something like controlled suicide...Sometimes 50, Sometimes 80 machine guns were firing at you... You attempted to close you eyes and continue to fire, Frightened to death, Frightened to death."
Oberst Johannes Steinhoff (176 kills)
Comment
-
ами тя играта излезе, аз сега играя кампанията маина , наистина страхотна игра макар че, малко ме изнервя дървото на науките много криво е направено и можещ да се побъркаш къде и какво ти трябва да не говорим че, можеше да извядят поне manual-a отделните кораби какви науки точно изискват все пак аз намерих малко неща в нета..http://galciv.wikicities.com/wiki/Technology дано помогне на някои както на мен.bulgaria on three seas
Comment
-
Аз си я инсталирах преди два дена - великолепна игра. Наистина, интерфейсът е малко объркан има и други дребни кусури от този род.
За технологичното дърво - на пръв поглед изглежда малко объркано, но всъщност не е - доста е праволинейно. Объркан е по-скоро интерфейсът на технологичния раздел, от което идва и объркването с науките.
Единстевното, което мен ме изнервя е, че нямам възможност да си закъпря играта с излезлите вече две patch-а, но...
Comment
-
дано скоро излязат keygen-i или cd-keys, че работата е манияшка. Е как да не е прецакано дървото аз вече усетих основните неща но пък дава ми например плазма оръжията ъпграйда и ми казва нови дизайни на кораби и тн.. 4 нови кораба и следващия момент. Трябват им още 1,2 и тн различен брой технологии. ок изключвам тези за цивилното население и ми остават още над една дузина подобрения и кое ми трябва за да мога да си строя и тея кораби...Пълна мъгла досега н късмет съм строил новите кораби. а и корабостроителницата докато и свикнеш е мъка голяма да напраиш свои дизайн но постепено се уча.bulgaria on three seas
Comment
-
незнам технологиите са ок. Ама кои кораб какви технологии ми иска това немога да се оправя. И полудях маина, на трета мисия от кампанията като се появят тея dread lords нагрухтях здраво 4 колонии добра икономика силна наука и пак непомя коя технология открих и ми пише... 5 нови корабни дизайна оба4е всеки искаше по още някоя наука фригата бомбамдировач и тн бяха корабите и аз аиде викам малко остава и почнах воение технологии двигатели заебах си икономокита и накрая тея като доидоха с ненормалните си кораби ни разцепиха мен и съюзниците. кофти работа.bulgaria on three seas
Comment
-
Е, не знам за кампанията, аз засега карам на стандартна случайна игра (не си падам много по кампании, защото са много по-скриптирани). Засега не съм имал проблеми, но тъй като все още разучавам играта, карам кажи-речи на най-ниска степен на сложност на ИИ-то (и на тази степен е достатъчно добро и много бързо реагира на промените във военните ми технологии, но и аз не им оставам длъжен).
Много съществено е рано в играта да се разузнаят и заемат повечето добри планети. Сле дкотео да се заложи на космически бази (икономически около моите системи, такива за влияние по гарниците на империята и, разбира се, военни - също по границите). И да се оформи дипломатическата ситуация, така че да империята ти да има подкрепата на поне един силен съюзник.
Лошото е, че има разни бъгове в играта (предимно гарфични, но и не само). Неприятно е, че не може детайлно да се наглася поризводството на всяка колония. Може да се дава приоритет в една от трите области, но не и напълно да се изключи една или две обласит, за сметка на тертата. А лошото е, че дори и да не работят по никакъв социален проект в дадената колония, произвежданите на ход единици работа си отнемат пари от хазната. А глобалното регулиране на икономиката е за всичик колонии, окето е малко неудобно в този случай.
Comment
-
Aliendreamer написада и аз ги забелязах тея бъгове. да не говорим компютара колко бързо научава новите технологии аз играя на трудноста преди нормал и немога да му смогна маина хем и аз помпя здраво в науката ама ще измисля нещо..
Опита от реалновремеви "стратегии" пък е изцяло неадекватен тук.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
Comment