Съобщение

Collapse
No announcement yet.

нещото което чакам

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    нещото което чакам

    или OFP2 .. извадка от форума на BIS .. създателите на OFP..
    това са част от нещата с които ще може да се похвали OFP2

    VISUALS/GRAPHICS/AUDIO


    * Realistic damage modeling for vehicles and buildings (objects blow apart, glass shatters, bullet holes).
    * Buildings and vehicles burn appropriately when destroyed.
    * Improved, detailed textures.
    * Complex/realistic terrain.
    * Larger terrain.
    * Larger cities.
    * Improved weather effects.
    * Realistic gore effects (eg. dismemberment, accurate entry/exit wound textures).
    * Improved/Realistic explosions.
    * Secondary weapons displayed on units (eg. handgrenades).
    * Deformable terrain.
    * Destructible trees (ie. within forests)
    * Grass depicted as physical object rather than a plain texture.
    * Tall grass.
    * Quality voice acting.
    * Improved vegetation (at least to the standard of Ghost Recon... I thought it was going to be a 2006 game?)
    * Greater variety of skins/textures (particularly for infantry).
    * Better looking hands on infantry models.
    * Improved night vision.
    * Modeling of thermal vision.
    * Modeling of mirrors.
    * More animations.
    * Moving foliage (ie. in the wind). For both visual effect and it "reduces the eye's sensitivity to motion".
    * Denser forests.
    * Make the ironsight view a 3D object with greater parallax when moving.
    * More realistic rifle recoil (manually pull the weapon back down).
    * More foliage.



    MISSION EDITOR


    * WYSIWYG editor for briefings (preferably integrated into the mission editor).
    * WYSIWYG oriented mission editor.
    * In-editor scripting support.
    * Deformable terrain editor.
    * Better control over vehicle/unit behaviour.
    * Easier control over objectives.
    * Fluid camera scripting for complex scenes.
    * Lip sync tools.
    * Simpler error reporting system to determine errors.
    * Ability to place all objects available in the game.
    * Include simple campaign creation options within the editor.



    UNITS/WEAPONS/TOOLS


    * Flame-thrower.
    * Aircraft carriers, submarines and greater naval forces in general.
    * Nuclear, Biological and Chemical (NBC) weapon support.
    * More/Greater variety of units in general.
    * Booby traps.
    * Small scale artillery (eg. mortars).
    * Heavy lifting aircraft (eg. vehicles slung under choppers).
    * Torches.
    * Knives.
    * Greater variety of 'Eastern' weapons and vehicles.
    * Interchangeable hardpoint options (eg. Humvee with choice of .50 cal or TOW).
    * Body armour for infantry (but leads to slower speed and fatigue).
    * Radio operator.
    * Greater variety of mines.
    * Greater variety of ordnance carried by aircraft (specifically bombs; napalm, cluster, anti-runway, anti-bunker).
    * Hardened fortifications.
    * Flashbangs.
    * Modern anti-vehicle weapons.
    * Pill boxes.

    ето и link към темата .. в случай че някои прояви интерес..
    BIS

    #2
    Бре, звучи доста обещаващо. А какъв графичен двигател ще ползва?
    albireo написа
    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

    Comment


      #3
      техен предполагам.. както и при първата .. те си пишат enjina
      силно се надявам ефектите и физиката да са на ниво..

      Comment


        #4
        Скрииншотове?
        ...Българите това е народът,който имаше всичко което е пожелавал,народ в който е придобивал титли онизи който е купувал благородството си с кръвта на неприятеля,народ при който бойното поле прославя рода,понеже у тях без колебание за по-благороден се смята ония,чието оръжие е било окървавено повече в сражение...

        Comment


          #5










          tova sa ma6ini koito sa defakto addons za OFP.. makar i M1 da go ima..
          no ob6to vzeto tova e viziqta ..
          igrata e na 3 godini ve4e no do sega ne sum nameril ne6to koeto da q zameni ..

          eto i link kum mod za neq.. koito e v razrabotka ..


          btw silata na OFP e v ogromnite prostranstva koito potdurja.. ( bez ekvivalent ) + vazmojnostta da se upravlqvat vsi4ki prevozni sredstva .. ( ne pravete paralel s BTF .. toi e dale4 po nazad v realizum i use6tane )
          Last edited by Boteff; 01-01-2005, 15:16.

          Comment


            #6
            УУУУУУУУУХАААААААААААААААА
            ...Българите това е народът,който имаше всичко което е пожелавал,народ в който е придобивал титли онизи който е купувал благородството си с кръвта на неприятеля,народ при който бойното поле прославя рода,понеже у тях без колебание за по-благороден се смята ония,чието оръжие е било окървавено повече в сражение...

            Comment


              #7
              Boteff, малко да те разочаровам. Работата по 2-ката още не е започнала, тия се занимават да прехвърлят оригиналния ОФП на конзола... мдам. Така че листа по-горе е само пожелания за съжаление
              "I'm a fuel injected suicide machine. I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller!"

              Comment


                #8
                ами те и без това за 2006 уж я гласят .. пък да видим..
                а иначе за конзолата .. ми не е лесно .. трябват пари .. а така явно ше капне някое и друго Евро по бързо ..

                Comment


                  #9
                  А това чакам аз
                  The agecommunity.com and ensemblestudios.com web sites have been sunset in favor of ageofempires.com, the official home of the Age of Empires Franchise.

                  Comment

                  Working...
                  X