Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Victoria: an empire under the Sun

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Victoria: an empire under the Sun

    Предполагам, че освен Dibo, мен и Gollum, май никой още не е попадал на това заглавие?
    Играта май си заслужава, или поне така изглеждат нещата на пръв поглед. Системата и интерфейса са подобни на тези от Hearts of Iron. Ресурсите обаче ... просто са много. Много значи над 20 - не съм си играл да ги броя, там има един дъъълъг списък. Индустрията също е по-различна. Като цяло засега изглежда балансирана и като че ли почти без проблеми. Дано наистина да се окаже така.
    Толкова засега, да видим Gollum какво ще добави.
    Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
    Проект 22.06.1941 г.
    "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

    #2


    Винаги има нужда от повечко българи на форумите на Парадокс. Че то дори Албанците и Молдовците там са повече:roll:

    Сериозно - играта си заслужава :tup:
    We don't see things as they are, we see them as we are
    ---Anais Nin----

    Comment


      #3
      Latest news and guides for Warhammer 40k, Age of Sigmar, Dungeons and Dragons, Magic: The Gathering, board games, TTRPGs, war games, Pokémon, Yu-Gi-Oh! and more

      Ето ви едно review с картинки. Че то нашите "Геймърски" списания май не са дорасли до такива игри и играта е изключително непозната и рядко срещана в България :roll:
      We don't see things as they are, we see them as we are
      ---Anais Nin----

      Comment


        #4
        Барът

        Да, уви, у нас такива игри не се ценят и вина за това имат и списанията. То аз видях зор докато я открия, защото почти никой от "разпространителите" нине я е чувал (и съответно я няма).
        За сега не съм имал време много да я разгледам, но на пръв поглед изглежза много добре. Особено се забавлявах, когато разбрах, че зада организирам драгунска дивизия освен коне и оръжие, са ми необходими всякакви важни предмети като вино, коняк, луксозни униформи .

        Comment


          #5
          Е, аз съм традиционен фен на поредицата, но все още чакам да излезе при мен легалното копие
          а между другото какво става с Кръстоносците? тя излезе ли?
          XV mile the sea brode is
          From Turkey to the Ile of Rodez...

          Comment


            #6
            Sir Gray каза:
            [B]Е, аз съм традиционен фен на поредицата, но все още чакам да излезе при мен легалното копие
            а между другото какво става с Кръстоносците? тя излезе ли?
            Тц. Има време...Още я Бета тестваме
            We don't see things as they are, we see them as we are
            ---Anais Nin----

            Comment


              #7
              Мдааа, а да те питам, авторите на поредицата някога обмисля ли ли са походова игра?
              Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
              Проект 22.06.1941 г.
              "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

              Comment


                #8
                messire Woland каза:
                [B]Мдааа, а да те питам, авторите на поредицата някога обмисля ли ли са походова игра?
                Честно казано - не знам. Но ме съмнява - това налага разработката на нов Game Engine, а Paradox e малка фирма и не може да си позволява такива екстри често. Предполагам, че ще експлоатират настоящият, пък и не може да им се отрече, че уцелиха пазарна ниша. Но това което наистина ги прави добри, е че игрите им се модифицират лесно и форумът им си е наистина коз в ръкава на пазара. Само в Leadermodification modа на HOI сме изровили стотици хиляди снимки от цял свят на политици и генерали от периода - резултатите са видими сами по себе си в HOI1.05c. Само тези снимки са над 10.000.
                Ако можеше да не пускат HOI на пазара толкова рано....
                We don't see things as they are, we see them as we are
                ---Anais Nin----

                Comment


                  #9
                  Така е и все пак реалното време според мен не подхожда на тези игри достатъчно. По-точно, не подхожда на военният модел в HOI - "цивилизационната" част се играе и така. То тя е слабо застъпена в HOI, но за сметка на това във Victoria е много добре разработена, поне доколкото виждам. Впрочем, дори и играта да се разглежда само като политико-икономическа симулация си е достатъчно сложна и много интересна - далеч над нещата, които съм виждал до момента.

                  Comment


                    #10
                    Да играта е комплексна. И продължава да се развива бурно - форумът на Виктория бълва промени почти всеки ден. За жалост нямам време да следя нещата и току-виж скоро се получили още глупости от рода на 100% румънско население в Силистра през 1914
                    We don't see things as they are, we see them as we are
                    ---Anais Nin----

                    Comment


                      #11
                      Ами, жалко това за реалното време. Защото, ако решението е взето заради мултиплеъра, то ми се вижда безсмислено - така или иначе събитията най-често се случват на групи и не е възможно да се следят, ако не се пуска пауза в такива моменти. Което обезсмисля идеята за игра между хора в голяма степен.
                      Същевременно, дори и при самостоятелна игра, пак се налага постоянно да се натиска клавиша пауза, защото много често се случва когато човек иска да натисне примерно "ОК" на някакво съобщение да натисне върху друго, което се появява в момента на самото щракване с мишката.
                      Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                      Проект 22.06.1941 г.
                      "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                      Comment


                        #12
                        messire Woland каза:
                        [B]Ами, жалко това за реалното време. Защото, ако решението е взето заради мултиплеъра, то ми се вижда безсмислено - така или иначе събитията най-често се случват на групи и не е възможно да се следят, ако не се пуска пауза в такива моменти. Което обезсмисля идеята за игра между хора в голяма степен.
                        Същевременно, дори и при самостоятелна игра, пак се налага постоянно да се натиска клавиша пауза, защото много често се случва когато човек иска да натисне примерно "ОК" на някакво съобщение да натисне върху друго, което се появява в момента на самото щракване с мишката.
                        Тези съобщения (честота и начин на поява) могат да се настройват. Самата игра просто не става да е походова. От походовите ненадмината си остава Civilization III.
                        We don't see things as they are, we see them as we are
                        ---Anais Nin----

                        Comment


                          #13
                          Е, спокойно може и походова да е, но е ясно защо не са я направили такава.
                          Инак от играта засега най-много ми харесва социално-икономическия модел - много детайлизирано нещо. Макар да имам една-две забележки - не е нормално която и да е държава да започва със силно отрицателен баланс на бюджета, които при това почти не може да бъде изменен без драстични мерки.

                          А що се отнася до Civilization III - далеч е от нужното съвършенство и е твърде праволинейна и повърхностна като модел. А като си помисля какво би могло да се създаде с подобен екип и средства. Е, друг е въпросът, че по-сложна и реалистична игра ще има и по-малка аудитория.

                          Comment


                            #14
                            dibo каза:
                            [B]Тези съобщения (честота и начин на поява) могат да се настройват. Самата игра просто не става да е походова. От походовите ненадмината си остава Civilization III.
                            Всъщност, има опция за настройване на съобщенията, но тя си е практически безсмислена:
                            - ако едно съобщение е важно, то просто трябва да се появи на екрана, няма как и тогава стигаме до идиотската ситуация
                            - ако съобщението е маловажно, значи така или иначе няма нужда от него
                            - логът отдолу е безсмислен - от една страна е твърде малък и побира съвсем малко съобщения, от друга - за да бъде разглеждан трябва да паузираш

                            Може би организацията на съобщенията трябваше да е просто по-различна. Като в "Call to Power II" например.
                            А походовостта на играта може би би могла да се реализира с едновременни ходове, както е направено в много игри (най-ранната от които е от 1996 г.).
                            Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                            Проект 22.06.1941 г.
                            "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                            Comment


                              #15
                              Има много хора, които разсъждават като тебе за съобщенията. Само че единно мнение по въпроса кои съобщения са важни няма. Затова е и опцията да си настроиш, които за теб са важни и изискват действие да изскачат, които не са важни - да изключиш, а които са само информативни, да ги запишеш в Game Loga, който може да се увеличава като размер и да бъде разглеждан на воля чрез F6. Възможно е също да настроиш и скоростта, въпреки че играта като цяло не е толкова бърза като HOI.
                              А що се отнася до походовите стратегии, аз също съм техен привърженик (какво да се прави - шах ). Но Paradox са преценили и заложили в случая на играта в реално време и според мен (и според пазара на игри) не са сгрешили.
                              We don't see things as they are, we see them as we are
                              ---Anais Nin----

                              Comment

                              Working...
                              X