Звучи реалистично и сега се замислих дали това е добре симулирано в други игри.
В Advanced Tactics знаеш как стоят нещата - там е една идея по-сложно заради наличието на производство (мисля че е близко до War int the East). Особено ако се включат и някои модове, които излязоха напоследък (има там един тип, който пипа много надълбоко в играта), които правят логистиката съвсем реалистична. Но дори и без тях знаеш как можеш да използваш транспортни части за "ръчно" прехвърляне на снабдяване. Между другото, в новата си игра Вик обща още по-добра логистично/снабдителна система. Най-вероятно следващия месец ще разкрие точно каква ще е тази игра, но подозирам, че ще е по-скоро нещо в посока развитие на АТ, отколкото на чисто историческата му серия.
В Unity of command е решено гениално и просто, като е работа на дизайнера на съответната карта да се погрижи за ограничението, но общо взето колкото по-навътре в СССР попадаш, толкова по-сложни стават нещата. Трябва да спретна някое AAR, за да се види.
В някои от по-глобалните игрици като Commander/Strategic Command също нещата са донякъде симулирани, макар и най-често с общи ограничения. В Time of Fury има някаква сравнително проста, но създаваща добри ограничения система, за съжаление, не съм имал време да я пробвам, така че пиша само по каквото съм чел.
Като се замисля, с изключение на игрите а ла PG (в които не може да се говори за някаква логистична система) и, разбира се, на тактическите игри, където няма и място за такава, като цяло в останалите малко или повече тези оперативни страни са симулирани. Въпросът е как е направено това - със своеобразни скриптове, те.. донякъде извън системата или е вкарано в самата игрова система.
Worcho, нямам много опит с играта, но подозирам, че просто трябва да произвеждаш и използваш повече ремонтни части и да се опитваш да вземаш линиите непокътнати. И да решиш точно откъде и с какви сили ще минаваш. Със сигурност трябва да се изчаква логистичната система да бъде възстановена (ако е била повредена), за да се продължи нататък.
Comment