Две класики на Gary Grigsby. В някои отношения още са ненадминати. Може да ги намерите тук:
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Gary Grigsby: War in the East
Collapse
X
-
War in Russia; Pacific War
Originally posted by "dibo"
Две класики на Gary Grigsby. В някои отношения още са ненадминати. Може да ги намерите тук:
http://www.matrixgames.com/games/pac...r/features.aspWe don't see things as they are, we see them as we are
---Anais Nin----
-
Интересни са, но някак не успях да се накарам да вникна в тях - явно много съм се разнежил по отношение на удобния интерфейс и приемливата графика. Ако ми бяха попаднали преди 6 години (а не преди една), може би щях да им отделя полагащото се време. Впрочем, в тази връзка - едно време имаше една брилютна оперативно-тактическа игра - казваше се "Сталин" (или пък беше "Сталинград"?, не си спомням). Попадна ми някъде в началото на деведесетте и беше много детайлно направена - значително по-добре от която и да е от PG серията.
Comment
-
Интерфейсът вярно е куц - но играта е от 1993г. все пак. Обаче все още не съм срещал игра която да е по-добра на стратегическо ниво. Hearts of Iron беше добра като замисъл, но преждевременното и пускане на пазара я опорочи. Да видим HOI2. Защото повечето игри за ВСВ са или симулации или на тактическо ниво. А истинските стратегии не са много - всъщност един поглед върху http://grognard.com/index.html
показва, че те (изключвам конвертираните настолни игри) се броят на пръсти.We don't see things as they are, we see them as we are
---Anais Nin----
Comment
-
ок
Да, съгласен съм - на практика въобще няма игри за ВСВ, които да съчетават и оперативни, и стратегически елементи (с необходимото ниво тактически). Всъщност оперативни игри хич няма. War in Russia е донякъде такава, но само донякъде. "Сталин" беше подобна (тя също трябва да е правена някъде тогава) имаше достатъчно оперативни елементи, но все пак акцентът беше по-скоро върху тактиката (стратегия въобще остъства).
Що се отнася до HOI - рядко съм бил по-разочарован в очакванията си. Не съм чул инфо за HOI2 - какво се очаква да представлява?
Между другото - един от елементите, които със сигурност развалят игра, която се опитва да бъде на това ниво е поставянето и в реално време. Ако я направят походова (дълбоко се съмнявам да го сторят, де) и пооправят някои неща, може и да имаме най-после приближение към идеала .
Дотогава можем да се опитваме да сторим на фоурмните игри нещо подобно.
Comment
-
Gary Grigsby: War in the East
Здравейте! Отдавна бях чувал за тази игра, но вчера за пръв път ми попадна и мисля да я инсталирам и проверя. От прочетеното в ръководството оставам с впечатление, че е доста задълбочена стратегия, наблягаща върху геймплея и в никакъв случай върху графиката, което е супер Моля, ако някой е играл играта, нека сподели впечатления. Поздрави!Човек може да се бори само за онова, което обича. Може да обича само онова, което уважава, и да уважава само онова, което в крайна сметка познава.
Comment
-
За новия "римейк" ли пишеш? Или за старата дос-овска игра (която мисля че имаше едно препакетиране от Матрикс Геймс, преди да направят новия вариант, но може и да бъркам)? Твърде много време иска за моя вкус и има някои проблеми с ИИ-то, доколкото съм чел. Аз лично предпочитам (в зависимост от това какво ми се играе) Unity of Command (за бързи игри) или Decesive Campaigns: Case Blue (следващата в серията директно ще е върху "Барбароса"), която иска повечко време за игра (но много по-малко от War in the East) и за мен е максимално приемливото съчетание между реалистичност, детайлност и контрол. В War int the East са отишли твърде далеч в детаилността и нивото на контрол, което съчетано с не особено удобен интерфейс не ми допада. Не че някога се предвижда да имам нужното свободно време за игра с нея, де.
Comment
-
Никога досега не съм правил ААR на игра и ще ми бъде доста интересно да опитам. Разбира се, не очаквам да се получи кой знае какво, но все пак Конкретно за играта - досега не съм играл нищо подобно. Бидейки фен на HoI сериите, това е нещо съвсем ново за мен и ще ми отнеме време да го разуча, но на първо четене ми се вижда доста зарибяваща Както и да е, със сигурност ще отделя повечко време върху играта, стига да намеря свободно такова.Човек може да се бори само за онова, което обича. Може да обича само онова, което уважава, и да уважава само онова, което в крайна сметка познава.
Comment
-
Прилича ми на HoI, но в по-добър вариант (поне по моя вкус).
Проблемите на играта, според мен, се свеждат до лош интерфейс, прекалено много единици и детайли (т.е. на това ниво би трябвало да се командват армии, а не дивизии), бърза загуба на историчност в хода на играта (заради стратегическия елемент, т.е. способността да се сторят и изкарват на бойното поле нови единици в рамките на отворена система).
ПП Между другото, в DC всички тези проблеми липсват: много по-добър интерфейс, несравнимо по-високо ниво на историчност (достоверност), много хитро решена система за придобиване на нови единици и попълване (която няма как да изкриви нещата), по-дребен мащаб (полкови) и само отделни операции. Това някои могат да го приемат като недостатък, но според мен е неизбежно, за да се запази ниво на контрол. И пак големите сценарий (целия Case Blue) са твърде мащабни. Впрочем, с излизането на DC:Clash of the Titans предполагам, че ще има директен конкурент на тази игра (същите мащаби, дивизионно ниво, но с по-добрата система на DC).Last edited by gollum; 01-07-2013, 11:13.
Comment
-
Играта е страхотна! От няколко дни играя по един сценарий (този от 1941). В началото нещата вървяха идеално, но колкото по-навътре навлизам толкова по зле става. Главният ми проблем е този с доставките. Вече съм на броени километри от Смоленск, а танковите дивизии едвам се помръдват. Провизиите, които получават са едва 9-10% от необходимите (това нормално ли е). Аз си го обяснявам с това че влаковите линии са повредени и за това се бавят доставките, но ако е така и трябва да чакам да ги поправят, та то ще стане 1944 докато изчакам да ги поправят и на половината разстояние което съм превзел. По-бавно ли трябва да напредвам или да спирам всякакви действия за 1-2 рунда и после да ги подновявам, но ако е така ще се загуби смисъла на самият Блицкриг. Въобще много е зле работата. Възможно ли е играта да е направена така с умисъл за повече достоверност?
Comment
-
Worcho написа Виж мнениеПровизиите, които получават са едва 9-10% от необходимите (това нормално ли е).albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
Comment