Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Rome 2 Total War

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #16
    Пуснаха ги преди бая време в сайта...

    Comment


      #17
      http://arstechnica.com/gaming/2013/0...-a-total-mess/

      Comment


        #18
        Ами то и оригиналният Rome малко ми доскучаваше в стратегическата си част (в сравнение с Шогун примерно), но тактическата част беше по-добра. Ако сега са се влошили и двата аспекта, май ще послушам статията и ще я пропусна.
        This is my signature. There are many like it but this one is mine.

        Comment


          #19
          Нямам време даже да отворя статията, но RPS също не са щастливи

          I’ve been waiting for Total War: Rome II for a long time. My fondest memories of the series are still tied up in the or…
          albireo написа
          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

          Comment


            #20
            Amazon написа Виж мнение
            Ами то и оригиналният Rome малко ми доскучаваше в стратегическата си част (в сравнение с Шогун примерно), но тактическата част беше по-добра. Ако сега са се влошили и двата аспекта, май ще послушам статията и ще я пропусна.
            Хмм аз мисля да съм по-дипломатичен,игрицата вече я има в Замунда та ще и направя един "тест драйв" преди да вадя кинтите.

            Comment


              #21
              Аз още не съм си я купил, но изгледах няколко Let's Play епизода в youtube. Що се отнася до техническата страна на нещата, предстоят редовни пачове и ъпдейти, които ще пооправят бъговете. Изглежда, че това стана нещо като формула за СА, полагат неимоверни усилия да максимизират предварителните продажби и след това използват първоначалния feedback вместо beta testing. Всъщност мен оптимизацията не ме притеснява - ще я подобрят, как да е. Кофтито е, че самата игра има аспекти, концептуални аспекти, които са просто неспасяеми.

              Организирането на регионите в провинции е добра идея с много странно изпълнение. Не можеш да разбереш в кой град какво се случва, защото имаш информация само по провинции. Ориентирането е много трудно, вижте някое видео и ще разберете за какжо говоря. И защо трябва да кликнеш допълнителен бутон, за да ти се разшири градът и да се сдобиеш с building slot, само за да видиш как градчето ти се разраства на картата (това сигурно би изкефило някой първокласник)? И отново трябва да събаряш slums, които се появяват, ако не построиш нищо на празното място. А уж основно подобрение в играта е намаляването на микро-мениджмънта...

              UI силно затруднява и не носи много информация. Докато юнитите са в средата на панела, информацията за тях се появява крайно в ляво. Портретите на героите са грозни 3D модели вместо красивите портретчета от преди. Понеже кампанията тече със скорост един ход на година, генералите и агентите ти умират бързо и нищо не те въвлича в тяхното развитие. За това допринася и новото им дърво за развитие - т.е., вместо всеки един да се развива като уникална личност със свой собствен характер, всички минават по абсолютно един и същи път, като клонинги. Няма семейно дърво - не можеш да разбереш кой ти е царят и за какво се бори, има ли семейство и деца и т.н. След като умре, го замества случаен герой, за когото пак не знаеш какъв е, имал ли е някаква връзка с предшественика си... Технологиите са разпръснати на шест места (явно за да не разбереш колко са безинтересни). Панелите (икономика и т.н.) вече не са на половин екран, както преди, а са едни малки прозорчета отдолу, където информацията е нагъчкана безпорядъчно. Unit cards са направени безспорно по много дързък и интересен начин, но все пак твърде стилистично - поне аз не мога да разбера винаги от тях кой какъв е. Не пише по колко човека имаш в unit.

              Досега съм изгледал десетки битки. Сблъсъкът на unit срещу unit oбикновено трае секунди, след което едните се обръщат в бягство. Определено свършват изключително бързо в сравнение с по-старите игри, за Shogun 2 не съм сигурен. Веднага след първоначалната схватка бойната единица губи своята кохезия и формацията й се разпада. Фалангите не приличат на фаланги.

              Юнитите вече не може да се разхождат по картата както преди. Понеже АI си остава безпомощен на стратегическата карта, вместо да накарат изкуствения интелект да си събира разпилените единици, CA са решили просто да забранят такива да се движат поотделно. Хубаво, нека да си групираме войниците в тактически смислени армии, битките да са по-решителни и т.н. Обаче, ако искаш да си доведеш подкрепление или да прехвърляш юнити от една армия в друга, вместо да си вземеш юнита, който ти трябва, се налага да си събереш и двете армии на едно място и така да прехвърляш от едната армия в другата. Доста недообмислено...

              Армиите могат да се движат сами по море. Просто си кликаш във водата и те моментално се сдобиват с флота и можеш да си ги закараш където си искаш. Без изискване да имаш пристанище или поне предварително да си купиш кораби отнякъде. Това убива тотално смисъла да си развиваш отделно флота, както и голяма част от стратегическото мислене, което се изискваше досега в играта.

              В заключение - най-вероятно ще изкарам стотици часове в тази игра, защото съм болен фен на серията и защото изглежда зашеметяващо. Но очаквах повече и според мен при други условия не си заслужава парите.

              Comment


                #22
                Играта е красива но кампанията е напълно неиграема. Има около 50 фракции и ти пораства брада докато се изнижат в края на хода .

                Относно провинциите - впечатлението е погрешно. Първо имаш меню със списъка на провинциите където като цикнеш на провинцията ти се активира таб с всичките градове в провинцията (3-4). Всъщност никъде нямаш таб само за конкретен град, винаги когато избереш град ти излиза таба с цялата провинция в който лесно можеш да се ориентираш.

                Също така е и за флотата. Корабите на които се намира сухопътна армия са много уязвими по море. Реално една флота от 3-4 кораба може да ги потопи. Основното на флотите че те могат да таранят чужди транспортни кораби. Тарана директно убива един полк без право на обжалване, което при наличие на зона на влияние на единиците става доста полезен стратегически елемент.Вражеска единица може да навлезе в зоната на влияние на твоята единица само ако това навлизане завършва с битка, в противен случай просто не можеш да минеш през тази зона, която е достатъчно голяма за да не можеш просто да си стовариш дисант без охрана на чуждият бряг при наличие на "патрилурища" флота. Също така не навсякъде можеш да стовариш десант - красивата карта изобилства с топографски особености и места пригодни за дебаркиране са достатъчно оскъдни за да можеш да ги контролираш с флот.
                Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

                请您死在地狱般的阵痛
                [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
                きさまはしんでくださいませんか
                [kisamawa shinde kudasaimasenka]

                Comment


                  #23
                  Това го забравих, да. Картата е изкуствено осакатена и абсолютно всички брегови линии вместо с плажове са опасани с неестествени скали, през които не може да се прави десант. Дефакто на провинция има по едни малки участъци около града, където единствено може да се дебаркира.

                  Comment


                    #24
                    Аз я пуснах днес.
                    Набутах се срещу превъзхождащи сили. Приех битката. Дислоцирах се на един хълм, удобен за отбрана.
                    Врагът завзе точката за отбрана...
                    Тъпо измислено. Сега няма да можеш да ползваш терена, защото трябва да пазиш точката. Тактика отива в канала
                    Last edited by ValBo; 07-09-2013, 20:09.
                    Сънят е слаб заместител на кофеина!

                    Comment


                      #25
                      Много нелепи неща и недомислици има в тази игра.Зле оптимизирна,доста бъгове.
                      Фракциите са прекалено много като много малко от тях са игрови,което е много тъпо.За какво ще сложиш 100 фракции като 10 от тях са игрови и се налага да чакаш между 30 сек и минута и половина да направиш ход.Самият ход трае до 20 сек...Вместо да играеш запяш картинките на различните фракции.
                      Много по-добре можеше да се справят,но пак ще се играе играта просто защото е Total War.

                      Comment


                        #26
                        kamos написа Виж мнение
                        Много нелепи неща и недомислици има в тази игра.Зле оптимизирна,доста бъгове.
                        Фракциите са прекалено много като много малко от тях са игрови,което е много тъпо.За какво ще сложиш 100 фракции като 10 от тях са игрови и се налага да чакаш между 30 сек и минута и половина да направиш ход.Самият ход трае до 20 сек...Вместо да играеш запяш картинките на различните фракции.
                        Много по-добре можеше да се справят,но пак ще се играе играта просто защото е Total War.
                        Аз пък имам чувството,че не играя завършена TW игра а някаква много ранна бета версия просто не мога да повярвам,че това е толкова исканият и очакван от феновете Rome II а като погледнах в секцията с историческите битки просто ми стана мъчно...толкова са малко а можеха да доразвият идеята от Наполеон за навързани една след друга битки на определен командир(например избираш в падащо меню битки на Цезар на картата се показва хронологично подредена верига с битките на Цезар цъкаш си и се кефиш)а то...нищо.
                        Още по дразнещо е,че всички брегове с изключение на малки ивици до градовете са покрити с изкуствени скали което изхвърля опцията за стратегически смислени десанти в коша слагаш един форт с хубав гарнизон близо до ивицата малко флот и готово ще направят десант ама друг път.
                        Не знам може би твърде много очаквах от тая игра,но и ти си прав щом е Total War няма как да не се играе

                        Comment


                          #27
                          100% ще добавят доста от историческите битки в DLC. Аз съм по-скоро разочарован от концептуалните нововъведения/изтрите опции от предишните игри, които най-вероятно така ще си останат.

                          Why fix something that isn't broken???
                          Last edited by Zalmoxis; 08-09-2013, 22:11.

                          Comment


                            #28
                            Да бяха поработили още няколко месеца да изкарат една наистина готова игра...
                            Няма да изброявам бъговете,но някои са изключително неприятни.
                            Но най-важният проблем е,че на кампанията реално вършенето на някакво действие трае до 2 мин колкото трае и чакането да се изредят всички фракции.Кампанията ми се превръща в едно голямо висене и нищоправене пред екрана.Проблема е там,че исках много фракции,а сега като ми предоставиха много фракции не ги искам...
                            Дано да я пооправят игричката малко ,защото впреки всичко си е изключително добра!

                            Comment


                              #29
                              Предполагам че ще бъде както в миналата Рим - като изиграеш играта веднъж и ти се анлокват нови фракции за игра.
                              Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

                              请您死在地狱般的阵痛
                              [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
                              きさまはしんでくださいませんか
                              [kisamawa shinde kudasaimasenka]

                              Comment


                                #30
                                Не знам защо,но при мен графиката се държи странно при най-високо качество така се размазва,че чак при по далечен поглед отрядите и корабите стават на пиксели?!? За това си я играя на средни настройки!
                                Дано наистина скоро да има пач който да оправи поне най-нетърпимите бъгове.

                                Comment

                                Working...
                                X