Тогава да предложа друг вариант, вече обсъждан преди, но пак актуален.
Човечеството се е разселило в космоса (примерно след 4-6 века). Има големи и малки колонии, макар и никоя да не е близо до Земята като популация. Към началото на играта би могло основни институции, които обединяват всички колонии, да се намират там, на Земята (със съответния ефект), а играчите да заемат горе-долу равностойни колонии-държави (цивилизации, със специфика).
Пътуването между звездите да е без скокови точки, по концепцията за warp-drive (http://www.membrana.ru/particle/1909) и движението да е директно, без скокови точки и т.н. и за сравнително приемливо време.
Светове/Колонии: Земята, като най-населена и централна точка, на която не се воюва и която може да е като мирна територия и място за преговори и също така - седалище на каквито има в играта общи институции.
Големи колонии: няколко, със значително население (примерно до около милион), които ще са имали време да се променят достатъчно, за да имат своя си специфика.
И всякакви други малки колонии, които са или заради ресурси, или заради положение.
Флотите ще съсредоточават действията си само в системите и пак ще имаме прилики със земните океани. Освен това, предвид популациите, ще могат да се завладяват всички територии, без Земята.
P.S. Ако търсим игра, която да прилича по простота на "Дипломацията", спокойно може да използваме такъв свят, видовете кораби да се сведат до няколко основни вида, или до прости показатели, които могат да се модифицират. Освен флота може да се каже, че практически военни единици почти няма да има, така че ...
Човечеството се е разселило в космоса (примерно след 4-6 века). Има големи и малки колонии, макар и никоя да не е близо до Земята като популация. Към началото на играта би могло основни институции, които обединяват всички колонии, да се намират там, на Земята (със съответния ефект), а играчите да заемат горе-долу равностойни колонии-държави (цивилизации, със специфика).
Пътуването между звездите да е без скокови точки, по концепцията за warp-drive (http://www.membrana.ru/particle/1909) и движението да е директно, без скокови точки и т.н. и за сравнително приемливо време.
Светове/Колонии: Земята, като най-населена и централна точка, на която не се воюва и която може да е като мирна територия и място за преговори и също така - седалище на каквито има в играта общи институции.
Големи колонии: няколко, със значително население (примерно до около милион), които ще са имали време да се променят достатъчно, за да имат своя си специфика.
И всякакви други малки колонии, които са или заради ресурси, или заради положение.
Флотите ще съсредоточават действията си само в системите и пак ще имаме прилики със земните океани. Освен това, предвид популациите, ще могат да се завладяват всички територии, без Земята.
P.S. Ако търсим игра, която да прилича по простота на "Дипломацията", спокойно може да използваме такъв свят, видовете кораби да се сведат до няколко основни вида, или до прости показатели, които могат да се модифицират. Освен флота може да се каже, че практически военни единици почти няма да има, така че ...
Comment