If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ако твоите педали не ме барат....съм склонен да не се намесвам докато Джей-5 те завладява ....опс ...исках да кажа Воланд.... хъмн а не беше ли Фашо? или Фелдмаршала .....а бе не ...сетих се ....Турция щеше да те гази
Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.
请您死在地狱般的阵痛
[qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
きさまはしんでくださいませんか
[kisamawa shinde kudasaimasenka]
Един ход ще е равен на един сезон (3 месеца). Скоро ще постна окончателен вариант на правилата. Но той няма да се различава много от това, което постнах тук.
Дипломация - правила:[/siz] Принципи: Дипломация - едно единствено правило - всички съюзи са тайни. Няма да има "явна" дипломация.
Единствено армиите могат да окупират провинции. Единствения начин армия да бъде прехвърлена през морска провинция е с помощта на флот. Всеки флот може да пренася само една армия на ход.
Всеки ход продължава един сезон. Тоест, 4 хода ще представляват една година в играта.
Цялата карта и разположението на единиците са видими за всички играчи, т.е., няма "мъгла на войната".
Всички "бели територии" принадлежат на неутрални държави. За да бъдат завзети, трябва играчът да ги окупира със своя армия.
Икономика
За удобство, ще наричам тукашната "валута" индустриален капацитет (ИК).
Приходи:
Всяка провинция с град носи 3 ИК.
Всяка провинция без град носи 1 ИК. Армия и Флот
1. Производство:
1.1. Нови армии могат да се получават само в градове и само в оригиналните граници на държавата.
1.2. Всяка армия струва 5 ИК.
1.3. Всеки флот струва 7 ИК.
1.4. Всички военни единици се произвеждат за 1 ход.
2. Показатели на единиците.
Армия - атака и отбрана = 2, движение = 1 (1 провинция / ход)
Флот - атака и отбрана = 2, движение = 2 (2 провинции / ход)
3. Армия и Флот - възможни действия
3.1. Всяка армия има 1 ход. Възможните заповеди към нея са:
- движение (движение към определена в заповедта провиция)
ефект 1: Армията се премества в провинцията към която се е насочила; ако там има противник се завързва сражение.
ефект 2: Атаката на армията е намалена с 1
- атака (атака към определена в заповедта провинция)
ефект 1: не се изменят показателите на частта
ефект 2: при успех на насъплението (унищожение или отстъпление на противника) армията преминава в атакуваната провинция.
- поддръжка (подкрепа) на настъление на свои армии в съседна провиция.
ефект 1: не се именят показателите на частта, докато изпълнява заповедта "подкрепа"
ефект 2: армията си остава в съответната провинция
ефект 3: не може да се подкрепят армии на съюзник
ефект 4: ако бъде атакувана от друга провинция (не от тази, към която подкрепя атаката): а.) характеристиките на частта се смятат като при движение, т.е. с 1 по-малки и б.) армията не може да изпълни заповедта "подкрепа" в този случай.
3.2. Всеки флот има 1 ход. Възможни заповеди:
- атака (атака към определена в заповедта морска провинция)
ефект 1: не се изменят показателите на частта.
ефект 2: при успех в сражението (унищожение или отстъпление на противника) армията преминава в атакуваното море.
Максималния брой на атаки за ход = 1.
- движение (движение към зададена в заповедта морска провинция)
ефект 1: не се изменят показателите на частта
ефект 2: при наличие на вражески флот в морето към което се движи, флотът се връща обратно. Командира на вражеския флот би могъл обаче да реши да атакува корабите, преди да са се върнали обратно.
Максимален брой движения за ход = 2.
- транспорт (транспортира се армия от една в друга провинция)
ефект 1: всеки флот може да прехвърля само 1 армия на ход.
ефект 2: докато изпълнява тази заповед, характеристиките на флота са намалени с 1.
ефект 3: при атака от страна на вражески кораби, транспортът не може да се осъществи, ако няма прикритие от други кораби.
Максимален брой прехвърлени армии за ход = 1. 4. Сражение.За да бъде превзета една провинция, трябва настъпващия да има превъзходство 2:1
4.1. Изчисляване на загубите:
4.1.1. При равни сили или при неголеми разлики (от 1:1 до 1:1.9):
Сражаващите се армии губят по 1/3 от състава си, като:
- ако армиите са само по 1 или 2 от страна няма загуби.
- ако от едната страна има 2 армии (атакуващ), а отбраняващия се е с една армия, то той отстъпва от провинцията.
4.1.2. При разлика от 1:2 до 1:2.9:
Сражаващите се армии губят неравностойно:
по-голямата армия губи:
1/4 от състава си
по-малката армия губи:
1/3 от състава си
4.1.3. При разлика от 1:3 до 1:3.9:
Сражаващите се армии губят неравностойно:
по-голямата армия губи:
1/5 от състава си
по-малката армия губи:
1/2 от състава си
4.1.3. При разлика от 1:4 нагоре:
по-голямата армия губи:
1/6 от състава си
по-малката армия губи:
2/3 от състава си
Хм тъпо закъснях .Стискам палци на франсетата...
:tup:
Fairness is a wonderful attribute, Major Anderson. It has nothing to do with war."
Page 97
"Human beings didn't evolve brains in order to lie around on lakes. Killing's the first thing we learned. And a good thing we did, or we'd be dead, and the tigers would own the earth."
Page 241
"I am your enemy, the first one you've ever had who was smarter than you. There is no teacher but the enemy. No one but the enemy will tell you what the enemy is going to do. No one but the enemy will ever teach you how to destroy and conquer. Only the enemy tells you where he is strong. And the rules of the game are what you can do to him and what you can stop him from doing to you. I am your enemy from now on. From now on I am your teacher."
Page 262
Ender's Game
Comment