Да е онлайн масивна мултиплейър военно стратегическа, да е лека игра тоест-приказка(фентъзи). Да е наблегнато сериозно на политиката и войната. Да е с примитивна проста графика с много текст. Да имаш чувството, че си на война тръгнал с твоята вярна армия от орки да убиеш врага! Време е за такава Българска игра!
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Направете най-сетне една (форумна) военна игра!
Collapse
X
-
Това добре звучи, но кой може да отдели толкова време, че и да работи при това. А така както го описваш, е проект струващ четирицифрени числа в лева. Просто няма кой да отдели толкова пари за да го направи, а ако все пак се намери, с тукашното пиратство, нали ме разбираш ...Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
-
Няма ли да е по-лесно да се вземат няколко карти и да се водят сражения от ВСВ? И единиците си ги имаш, и терена. Вярно, няма дипломация, но не ти и трябва. (май се получава нещо като щабно учение). Може да се организира много бързо-една седмица. Пробвал съм се сам срещу себе си в измислени битки, и победих„Аз, Драгомир, писах.
Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“
Модератор на раздел "Военна Авиация"
Comment
-
Пилот написаНяма ли да е по-лесно да се вземат няколко карти и да се водят сражения от ВСВ? И единиците си ги имаш, и терена. Вярно, няма дипломация, но не ти и трябва. (май се получава нещо като щабно учение). Може да се организира много бързо-една седмица. Пробвал съм се сам срещу себе си в измислени битки, и победихМодератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Всъщност, Пилот, има един подобен проект, лошото е, че все не стига време. Инак не е толкова лесно, колкото си го представяш - всичко трябва първо да се систематизира и да се изградят критерии за оценка на силата на всеки тип част и съединение. Инак вярно, че частите ги имаш", но оценката за това коя колко е "добра" е нещо крайно субективно, което лесно се доказва от дискусиите ни из форума. Още повече това важи за картите, защото подобна игра не може да се играе върху реалната карта, т трябва да се обработи и да се вкара в някакви удобни измерителни единици, инак играта ще стане изцяло дело на въображението на посредника.
Comment
-
Гост
gollum написаВсъщност, Пилот, има един подобен проект, лошото е, че все не стига време. Инак не е толкова лесно, колкото си го представяш - всичко трябва първо да се систематизира и да се изградят критерии за оценка на силата на всеки тип част и съединение. Инак вярно, че частите ги имаш", но оценката за това коя колко е "добра" е нещо крайно субективно, което лесно се доказва от дискусиите ни из форума. Още повече това важи за картите, защото подобна игра не може да се играе върху реалната карта, т трябва да се обработи и да се вкара в някакви удобни измерителни единици, инак играта ще стане изцяло дело на въображението на посредника.
А колкото до играта дето я описва Инквизитор, и трицифрено число е добре, но да не чака на графика
Идеята е да автоматизираме изчисленията само. Графиката ще пострада, просто ще направим приложение за автоматизация на процесите и изчисленията на С++, макар че може и на PHP. Smqtam che ako Wolland nameri malko wreme (wypreki zadawashtoto se bebe, da mu e chestito ) shte ni otneme po 3 chasa na wseki, no wie si reshawate, razbira se. Taka i oplakwaniq nqma da ima tykmo
Comment
-
За да се стигне до автоматизация, позволяваща намесата на програма, често е необходимо немалко усилие, за да може всичко да се направи с някакъв алгоритъм. Ако тръгнем по пътя на автоматизацията на играта, това за съжаление ще иска доста време и в крайна сметка ще получим посредствена компютърна игра, с каквито пазара е пълен.
А игрите с посредник, които сме провеждали тук, обикновено искат доста работа в ексела от страна на посредника.
Проблема може да се изрази най-просто така - в каквато и форма да е играта, посредника трябва да обработва:
данни за частите: при 7 играчи, с между 25 100 бойни единици, това означава около 20-30 части в движение в мирно време и поне 100 в движение във военно време, включително промяна на заповеди и т.н. Това означава, освен промяна на данните (кое къде се намира, накъде се движи, какви заповеди има), да се гледа за стълкновения. Което при единици, движещи се на по-големи разстояния за 1 ход си е наистина доста работа. Всичко това почти не може да бъде автоматизирано.
А трябва да се има предвид, че в тези игри информацията е ограничена (всеки играч вижда само своите и тези чужди единици, които са 'осветени; от неговото разузнаване).
икономика: ако и тази част е застъпена, тук също има някаква динамика и промени. Обаче това е именно тази част, която подлежи на автоматизация, но пък и с обработва лесно на ексел.
разузнаване: тук общо взето каквато и да е автоматизация е трудна. Но и тук нещата се усложняват от това за кой играч каква част от информацията е видима.
случайни събития: тук единственото сложно е написването им и съставянето на алгоритъма на 'случването' им.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Гост
messire Woland написаЗа да се стигне до автоматизация, позволяваща намесата на програма, често е необходимо немалко усилие, за да може всичко да се направи с някакъв алгоритъм. Ако тръгнем по пътя на автоматизацията на играта, това за съжаление ще иска доста време и в крайна сметка ще получим посредствена компютърна игра, с каквито пазара е пълен.
А игрите с посредник, които сме провеждали тук, обикновено искат доста работа в ексела от страна на посредника.
Проблема може да се изрази най-просто така - в каквато и форма да е играта, посредника трябва да обработва:
данни за частите: при 7 играчи, с между 25 100 бойни единици, това означава около 20-30 части в движение в мирно време и поне 100 в движение във военно време, включително промяна на заповеди и т.н. Това означава, освен промяна на данните (кое къде се намира, накъде се движи, какви заповеди има), да се гледа за стълкновения. Което при единици, движещи се на по-големи разстояния за 1 ход си е наистина доста работа. Всичко това почти не може да бъде автоматизирано.
А трябва да се има предвид, че в тези игри информацията е ограничена (всеки играч вижда само своите и тези чужди единици, които са 'осветени; от неговото разузнаване).
икономика: ако и тази част е застъпена, тук също има някаква динамика и промени. Обаче това е именно тази част, която подлежи на автоматизация, но пък и с обработва лесно на ексел.
разузнаване: тук общо взето каквато и да е автоматизация е трудна. Но и тук нещата се усложняват от това за кой играч каква част от информацията е видима.
случайни събития: тук единственото сложно е написването им и съставянето на алгоритъма на 'случването' им.
:tdown . И най-важното... Предлагам да помогна, не заради черните ви очи, а защото от теб и Gollum poluchih dosta informaciq, a i tonyt wi e choweshki, a tezi hora sme na izchezwane (mai), pyk i az shte uchastwam wse pak, nqma samo na washit usiliq da chakam. Ideqta e da oblekchim chowekyt, koito "dwiji igrata", a i igrachite mai shte sa minimum 10...
No GUI-to naprawo nqma da go ima, za wseki ot igrachite inache trqbwa da se prawqt network application-i i otide edna sedmica, taka che wie reshawate, ako moga s neshto da pomogna za men shte e udowolstwie.
Comment
-
Хора вижте каква ми е идеята. В основата тази игра ще си бъде Ролева игра в стар стил(вярвам тук всеки е играл Eye of Beholder), но ще има стратегически и военни елементи със застъпена политика, защото играчът ще управлява войски. Отказах се от идеята за "онлайн масивна", защото хората няма да я играят(те не разбират от качествени игри). За да стане тая работа с играта ни трябва- готов графичен енджин(предложете някой), художник и сценарист(с тая работа се заема моя милост). Може и без звук. Ако сме единни и имаме воля ще Успеем да създадем играта.
Ето малко от историята на играта: Расите в играта ще са 4(любимите ми орки, омразните ми елфи, благородните хора и злите джуджета).
Comment
-
Инквизиторум написаХора вижте каква ми е идеята. В основата тази игра ще си бъде Ролева игра в стар стил(вярвам тук всеки е играл Eye of Beholder), но ще има стратегически и военни елементи със застъпена политика, защото играчът ще управлява войски. Отказах се от идеята за "онлайн масивна", защото хората няма да я играят(те не разбират от качествени игри). За да стане тая работа с играта ни трябва- готов графичен енджин(предложете някой), художник и сценарист(с тая работа се заема моя милост). Може и без звук. Ако сме единни и имаме воля ще Успеем да създадем играта.
Ето малко от историята на играта: Расите в играта ще са 4(любимите ми орки, омразните ми елфи, благородните хора и злите джуджета).Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Гост
messire Woland написаТова са фантасмагории.Last edited by messire Woland; 15-03-2005, 21:30.
Comment
-
Преди време правихме оценка за най-минималните средства, за създаване на компютърна игра. Под 50 000 лева просто няма да може да се създаде каквото и да е, което да има и пазарна стойност.
Но, това е за компютърни игри, направата на които в случая не е особено интересна. Просто още една, а има и без друго толкова много ...
Тук по-често се дискутират и играят форумни игри, къде неща като "графичен енджин" са неуместни. Форумната игра е нещо съвсем различно от компютърната игра. Кое от двете искаш да се дискутира в тази тема? Аз ще променя заглавието на темата в съответствие с това.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
значи компютърна игра наистина се прави много трудно а и гледам искаш да е ролева тогава rpgbg.net по добре там,пусни такава тема но ще ти кажат същото толкова проекти стоят в прахта вече ако ще се прави форумна имам някои идеи едно време играех във играта на списание мегаигра мисля че един такъв вариант за форумна игра тук е подходящ..bulgaria on three seas
Comment
-
Последно се уточнихме с автора на темата, че е имал предвид форумна игра и съответно промених заглавието.
Оттук нататък, за да не стигнем до там, докъдето стигаха други подобни обширни дискусии, предлагам всеки да аргументира мненията си, в смисъл - като предлага нещо да предлага и как да стане то на практика. Това не е дискусия в раздел 'анализи' и съответно няма да редактирам постове, но затова пък ще обръщам внимание и ще отговарям само на грамотни и аргументирани мнения.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
Comment