Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Направете най-сетне една (форумна) военна игра!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Направете най-сетне една (форумна) военна игра!

    Да е онлайн масивна мултиплейър военно стратегическа, да е лека игра тоест-приказка(фентъзи). Да е наблегнато сериозно на политиката и войната. Да е с примитивна проста графика с много текст. Да имаш чувството, че си на война тръгнал с твоята вярна армия от орки да убиеш врага! Време е за такава Българска игра!

    #2
    Това добре звучи, но кой може да отдели толкова време, че и да работи при това. А така както го описваш, е проект струващ четирицифрени числа в лева. Просто няма кой да отдели толкова пари за да го направи, а ако все пак се намери, с тукашното пиратство, нали ме разбираш ...
    Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
    Проект 22.06.1941 г.
    "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

    Comment


      #3
      Няма ли да е по-лесно да се вземат няколко карти и да се водят сражения от ВСВ? И единиците си ги имаш, и терена. Вярно, няма дипломация, но не ти и трябва. (май се получава нещо като щабно учение). Може да се организира много бързо-една седмица. Пробвал съм се сам срещу себе си в измислени битки, и победих
      „Аз, Драгомир, писах.
      Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“

      Модератор на раздел "Военна Авиация"

      Comment


        #4
        Пилот написа
        Няма ли да е по-лесно да се вземат няколко карти и да се водят сражения от ВСВ? И единиците си ги имаш, и терена. Вярно, няма дипломация, но не ти и трябва. (май се получава нещо като щабно учение). Може да се организира много бързо-една седмица. Пробвал съм се сам срещу себе си в измислени битки, и победих
        Нещо такова може и ще има. Но всичко зависи от свободното време - и старта на такава игра и темпа й.
        Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
        Проект 22.06.1941 г.
        "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

        Comment


          #5
          Всъщност, Пилот, има един подобен проект, лошото е, че все не стига време. Инак не е толкова лесно, колкото си го представяш - всичко трябва първо да се систематизира и да се изградят критерии за оценка на силата на всеки тип част и съединение. Инак вярно, че частите ги имаш", но оценката за това коя колко е "добра" е нещо крайно субективно, което лесно се доказва от дискусиите ни из форума. Още повече това важи за картите, защото подобна игра не може да се играе върху реалната карта, т трябва да се обработи и да се вкара в някакви удобни измерителни единици, инак играта ще стане изцяло дело на въображението на посредника.

          Comment


            #6
            gollum написа
            Всъщност, Пилот, има един подобен проект, лошото е, че все не стига време. Инак не е толкова лесно, колкото си го представяш - всичко трябва първо да се систематизира и да се изградят критерии за оценка на силата на всеки тип част и съединение. Инак вярно, че частите ги имаш", но оценката за това коя колко е "добра" е нещо крайно субективно, което лесно се доказва от дискусиите ни из форума. Още повече това важи за картите, защото подобна игра не може да се играе върху реалната карта, т трябва да се обработи и да се вкара в някакви удобни измерителни единици, инак играта ще стане изцяло дело на въображението на посредника.
            За да се ускори работата ти, може да работим няколко души, а не само ти да опъваш вместо всички, но разбира се преценката си е твоя.
            А колкото до играта дето я описва Инквизитор, и трицифрено число е добре, но да не чака на графика

            Идеята е да автоматизираме изчисленията само. Графиката ще пострада, просто ще направим приложение за автоматизация на процесите и изчисленията на С++, макар че може и на PHP. Smqtam che ako Wolland nameri malko wreme (wypreki zadawashtoto se bebe, da mu e chestito ) shte ni otneme po 3 chasa na wseki, no wie si reshawate, razbira se. Taka i oplakwaniq nqma da ima tykmo
            Last edited by ; 15-03-2005, 10:58. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

            Comment


              #7
              За да се стигне до автоматизация, позволяваща намесата на програма, често е необходимо немалко усилие, за да може всичко да се направи с някакъв алгоритъм. Ако тръгнем по пътя на автоматизацията на играта, това за съжаление ще иска доста време и в крайна сметка ще получим посредствена компютърна игра, с каквито пазара е пълен.
              А игрите с посредник, които сме провеждали тук, обикновено искат доста работа в ексела от страна на посредника.
              Проблема може да се изрази най-просто така - в каквато и форма да е играта, посредника трябва да обработва:
              данни за частите: при 7 играчи, с между 25 100 бойни единици, това означава около 20-30 части в движение в мирно време и поне 100 в движение във военно време, включително промяна на заповеди и т.н. Това означава, освен промяна на данните (кое къде се намира, накъде се движи, какви заповеди има), да се гледа за стълкновения. Което при единици, движещи се на по-големи разстояния за 1 ход си е наистина доста работа. Всичко това почти не може да бъде автоматизирано.
              А трябва да се има предвид, че в тези игри информацията е ограничена (всеки играч вижда само своите и тези чужди единици, които са 'осветени; от неговото разузнаване).
              икономика: ако и тази част е застъпена, тук също има някаква динамика и промени. Обаче това е именно тази част, която подлежи на автоматизация, но пък и с обработва лесно на ексел.
              разузнаване: тук общо взето каквато и да е автоматизация е трудна. Но и тук нещата се усложняват от това за кой играч каква част от информацията е видима.
              случайни събития: тук единственото сложно е написването им и съставянето на алгоритъма на 'случването' им.
              Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
              Проект 22.06.1941 г.
              "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

              Comment


                #8
                messire Woland написа
                За да се стигне до автоматизация, позволяваща намесата на програма, често е необходимо немалко усилие, за да може всичко да се направи с някакъв алгоритъм. Ако тръгнем по пътя на автоматизацията на играта, това за съжаление ще иска доста време и в крайна сметка ще получим посредствена компютърна игра, с каквито пазара е пълен.
                А игрите с посредник, които сме провеждали тук, обикновено искат доста работа в ексела от страна на посредника.
                Проблема може да се изрази най-просто така - в каквато и форма да е играта, посредника трябва да обработва:
                данни за частите: при 7 играчи, с между 25 100 бойни единици, това означава около 20-30 части в движение в мирно време и поне 100 в движение във военно време, включително промяна на заповеди и т.н. Това означава, освен промяна на данните (кое къде се намира, накъде се движи, какви заповеди има), да се гледа за стълкновения. Което при единици, движещи се на по-големи разстояния за 1 ход си е наистина доста работа. Всичко това почти не може да бъде автоматизирано.
                А трябва да се има предвид, че в тези игри информацията е ограничена (всеки играч вижда само своите и тези чужди единици, които са 'осветени; от неговото разузнаване).
                икономика: ако и тази част е застъпена, тук също има някаква динамика и промени. Обаче това е именно тази част, която подлежи на автоматизация, но пък и с обработва лесно на ексел.
                разузнаване: тук общо взето каквато и да е автоматизация е трудна. Но и тук нещата се усложняват от това за кой играч каква част от информацията е видима.
                случайни събития: тук единственото сложно е написването им и съставянето на алгоритъма на 'случването' им.
                Mojem silno da ogranichim razuznawaneto i ikonomikata,а останалото далеч не е толкова трудно. Разбира се играта ще е посредствена, несъмнено, но нямаш изкуствен интелект, просто обработчика няма да изчислява нищо, а ще вика конкретна функция от панела, който ще му направим, някаъв потребителски прозорец разбира се. Не конзола...
                :tdown . И най-важното... Предлагам да помогна, не заради черните ви очи, а защото от теб и Gollum poluchih dosta informaciq, a i tonyt wi e choweshki, a tezi hora sme na izchezwane (mai), pyk i az shte uchastwam wse pak, nqma samo na washit usiliq da chakam. Ideqta e da oblekchim chowekyt, koito "dwiji igrata", a i igrachite mai shte sa minimum 10...

                No GUI-to naprawo nqma da go ima, za wseki ot igrachite inache trqbwa da se prawqt network application-i i otide edna sedmica, taka che wie reshawate, ako moga s neshto da pomogna za men shte e udowolstwie.
                Last edited by ; 15-03-2005, 11:39. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

                Comment


                  #9
                  а БЕ, Я ПИШИ НА КИРИЛИЦА, ВИЖДАМ ЧЕ МОЖЕШ, ОСТАВА И ДА ПОИСКАШ!Не всички тук са с "тон човешки", кирилицата не е пожелателна, а задължителна поне от времената на Черноризец Храбър!

                  Comment


                    #10
                    Хора вижте каква ми е идеята. В основата тази игра ще си бъде Ролева игра в стар стил(вярвам тук всеки е играл Eye of Beholder), но ще има стратегически и военни елементи със застъпена политика, защото играчът ще управлява войски. Отказах се от идеята за "онлайн масивна", защото хората няма да я играят(те не разбират от качествени игри). За да стане тая работа с играта ни трябва- готов графичен енджин(предложете някой), художник и сценарист(с тая работа се заема моя милост). Може и без звук. Ако сме единни и имаме воля ще Успеем да създадем играта.
                    Ето малко от историята на играта: Расите в играта ще са 4(любимите ми орки, омразните ми елфи, благородните хора и злите джуджета).

                    Comment


                      #11
                      Инквизиторум написа
                      Хора вижте каква ми е идеята. В основата тази игра ще си бъде Ролева игра в стар стил(вярвам тук всеки е играл Eye of Beholder), но ще има стратегически и военни елементи със застъпена политика, защото играчът ще управлява войски. Отказах се от идеята за "онлайн масивна", защото хората няма да я играят(те не разбират от качествени игри). За да стане тая работа с играта ни трябва- готов графичен енджин(предложете някой), художник и сценарист(с тая работа се заема моя милост). Може и без звук. Ако сме единни и имаме воля ще Успеем да създадем играта.
                      Ето малко от историята на играта: Расите в играта ще са 4(любимите ми орки, омразните ми елфи, благородните хора и злите джуджета).
                      Това са фантасмагории.
                      Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                      Проект 22.06.1941 г.
                      "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                      Comment


                        #12
                        messire Woland написа
                        Това са фантасмагории.
                        Красиво замислено, но затова трябват пари и време. Толкова много графика... Приятелю не мисли че графичните engine-и са евтини и лесно приложими , повярвай ми Откажи се по-добре...
                        Last edited by messire Woland; 15-03-2005, 21:30.

                        Comment


                          #13
                          Преди време правихме оценка за най-минималните средства, за създаване на компютърна игра. Под 50 000 лева просто няма да може да се създаде каквото и да е, което да има и пазарна стойност.
                          Но, това е за компютърни игри, направата на които в случая не е особено интересна. Просто още една, а има и без друго толкова много ...

                          Тук по-често се дискутират и играят форумни игри, къде неща като "графичен енджин" са неуместни. Форумната игра е нещо съвсем различно от компютърната игра. Кое от двете искаш да се дискутира в тази тема? Аз ще променя заглавието на темата в съответствие с това.
                          Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                          Проект 22.06.1941 г.
                          "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                          Comment


                            #14
                            значи компютърна игра наистина се прави много трудно а и гледам искаш да е ролева тогава rpgbg.net по добре там,пусни такава тема но ще ти кажат същото толкова проекти стоят в прахта вече ако ще се прави форумна имам някои идеи едно време играех във играта на списание мегаигра мисля че един такъв вариант за форумна игра тук е подходящ..
                            bulgaria on three seas

                            Comment


                              #15
                              Последно се уточнихме с автора на темата, че е имал предвид форумна игра и съответно промених заглавието.
                              Оттук нататък, за да не стигнем до там, докъдето стигаха други подобни обширни дискусии, предлагам всеки да аргументира мненията си, в смисъл - като предлага нещо да предлага и как да стане то на практика. Това не е дискусия в раздел 'анализи' и съответно няма да редактирам постове, но затова пък ще обръщам внимание и ще отговарям само на грамотни и аргументирани мнения.
                              Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                              Проект 22.06.1941 г.
                              "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                              Comment

                              Working...
                              X