ok
Не си представям такава битка като някаква компютърна игра, ами като истинско сражение :
Командващия дивизия / корпус / армия / група армии получава заповед кога и къде да действа и започва да съставя план за атаката. Организира събирането на петрол, муниции и т.н. Най-важното обаче е, че като започне атаката, войските знаят какво правят и могат да изпълнят последователно сложни заповеди. Също и реагират по предварително обяснен начин ако се развият нещата по такъв, предвиден от командващия. Взимат се впредвид терен и климат.
Какво искам да кажа със Сложни заповеди : поредица от запланувани удари по определен обект, район, които трябва да се проведат в някаква последователност от определени части с определено изчакване помежду си.
Пример : На 16ти този месец трета въздушна армия да бомбардира Лондон със сила от 750 самолета и 600 ескортиращи ги изтребители. След 2 дена, на 18ти да се повтори бомбардировката от трета възд. армия, само че с 1000 самолета и 800 ескортиращи ги изтребители. На 20ти 1000 изтребители да ескортират въздушно десантната армия до маркираните на картата места...
По този начин според мен могат да се получат някои доста интересни и в действителност възможни моменти - примерно една мащабна земна офанзива да удари врага 2 дена преди той да започне неговата... При положение, че ходовете са на 1 месец, така могат да се вмъкнат тактически елементи в първоначално стратегическата игра, което е по-интересно за участващите.
Не си представям такава битка като някаква компютърна игра, ами като истинско сражение :
Командващия дивизия / корпус / армия / група армии получава заповед кога и къде да действа и започва да съставя план за атаката. Организира събирането на петрол, муниции и т.н. Най-важното обаче е, че като започне атаката, войските знаят какво правят и могат да изпълнят последователно сложни заповеди. Също и реагират по предварително обяснен начин ако се развият нещата по такъв, предвиден от командващия. Взимат се впредвид терен и климат.
Какво искам да кажа със Сложни заповеди : поредица от запланувани удари по определен обект, район, които трябва да се проведат в някаква последователност от определени части с определено изчакване помежду си.
Пример : На 16ти този месец трета въздушна армия да бомбардира Лондон със сила от 750 самолета и 600 ескортиращи ги изтребители. След 2 дена, на 18ти да се повтори бомбардировката от трета възд. армия, само че с 1000 самолета и 800 ескортиращи ги изтребители. На 20ти 1000 изтребители да ескортират въздушно десантната армия до маркираните на картата места...
По този начин според мен могат да се получат някои доста интересни и в действителност възможни моменти - примерно една мащабна земна офанзива да удари врага 2 дена преди той да започне неговата... При положение, че ходовете са на 1 месец, така могат да се вмъкнат тактически елементи в първоначално стратегическата игра, което е по-интересно за участващите.
Comment