Originally posted by "Sir_Gray"
Воланд, много подробно това с единиците бе. Ще настане голяма бъркотия, то чак до отделни човечета си го разделил. Не може ли малко по-абстрактно - примерно да има няколко типа пехотни и други подразделения и от тях да си конструираш стандартна дивизия. Сега ако трябва да водя на всяка моя част колко роти, какви роти и по колко души има във всяка от тях, нали се сещаш? Хубаво, аз първоначално ще задам стандарт ама пак... Не може ли ти да дадеш няколко варианта и ние да си избираме? Освен това такава детайлност по-подхожда на играта на Голъм, а досега се обяснявахме как тази игра не е тактическа симулация и не трябва да се детайлизират дотолкова военните аспекти.
Воланд, много подробно това с единиците бе. Ще настане голяма бъркотия, то чак до отделни човечета си го разделил. Не може ли малко по-абстрактно - примерно да има няколко типа пехотни и други подразделения и от тях да си конструираш стандартна дивизия. Сега ако трябва да водя на всяка моя част колко роти, какви роти и по колко души има във всяка от тях, нали се сещаш? Хубаво, аз първоначално ще задам стандарт ама пак... Не може ли ти да дадеш няколко варианта и ние да си избираме? Освен това такава детайлност по-подхожда на играта на Голъм, а досега се обяснявахме как тази игра не е тактическа симулация и не трябва да се детайлизират дотолкова военните аспекти.
Засега една от характеристиките сме я решили така: всеки десет души в частта правят една единица "живот". Но освен това ще има (но още не сме направили точно правило) "командни" и "свързочни" точки, които ще влияят на ефективността на цялата бойна единица. "Командните" точки ще зависят от броя офицери и подофицери, а "свързочните" ще зависят от броя войници, отделени за свръзки и количеството свързочни средства (радио- или кабелни).
Е, характеристиките ще са малко повече и малко по-различни от първата игра.
Други новости от правилата:
Създаването на единици и попълването им вече ще е на следния принцип:
Обучавате хора, строите машини и всичко това отива в общ пул, от който вече се създават дивизиите или се попълват съществуващите. Като неизпозваните машини отиват в складовете, а хората се "връщат" обратно по домовете си, но могат да бъдат мобилизирани при нужда.
Comment