Готови сме за изпитвания на пробна серия бронетранспортьори
"Българска армия" бр. 16271 от 10.01.2005 г.
Готови сме за изпитвания на пробна серия от четири бронетранспортьора 60ПБ-МД1, чиято модернизация се извърши в "ТЕРЕМ-Хан Крум"ЕООД, съобщи отговорният специалист по обновлението на силовата установка и трансмисията ст.н.с. II ст. Николай Спасов. Той уточни, че след направените проверки на опитния образец на изделието през миналата година край Стара Загора се стига до изводи за някои изменения, които са реализирани в определените срокове и вече може да се пристъпи към поредния етап в дейността. Идеята е подновените бойни машини да се използват по време на мисии в чужбина. Те имат добра скорост, стигаща до 90 км/час, и мощен американски двигател "Къминс", развиващ 184 к.с. Новата придобивка отговаря на екологичните изисквания за "Евро-3", въпреки че у нас все още няма утвърдени норми, свързани с "Евро-1". Разходът на дизелово гориво е в поставените граници, но на този етап не трябва да се търси максимална скорост, защото наличните гуми на колесния бронетранспортьор позволяват скорости до 80 км/ч.
Въоръжението на добре познатите у нас бронетранспортьори не се променя. Водачът и командирът разполагат с прибори за нощно виждане. Монтирани са отоплител за големите студове и климатик за горещите месеци. Двата странични люка позволяват безопасно слизане в движение на войниците. Те са с размери, които вече позволяват на бойците да слизат с цялото снаряжение, предвидено по програмата "Войник на бъдещето". Премахнати са карданните предавки към лебедката и водогребният винт, на тяхно място са монтирани хидромотори.
Направени са прогнози за количеството техника, която ще е необходима на армията. Интерес към продукта има и от страна на жандармерията.
"Българска армия" бр. 16271 от 10.01.2005 г.
Готови сме за изпитвания на пробна серия от четири бронетранспортьора 60ПБ-МД1, чиято модернизация се извърши в "ТЕРЕМ-Хан Крум"ЕООД, съобщи отговорният специалист по обновлението на силовата установка и трансмисията ст.н.с. II ст. Николай Спасов. Той уточни, че след направените проверки на опитния образец на изделието през миналата година край Стара Загора се стига до изводи за някои изменения, които са реализирани в определените срокове и вече може да се пристъпи към поредния етап в дейността. Идеята е подновените бойни машини да се използват по време на мисии в чужбина. Те имат добра скорост, стигаща до 90 км/час, и мощен американски двигател "Къминс", развиващ 184 к.с. Новата придобивка отговаря на екологичните изисквания за "Евро-3", въпреки че у нас все още няма утвърдени норми, свързани с "Евро-1". Разходът на дизелово гориво е в поставените граници, но на този етап не трябва да се търси максимална скорост, защото наличните гуми на колесния бронетранспортьор позволяват скорости до 80 км/ч.
Въоръжението на добре познатите у нас бронетранспортьори не се променя. Водачът и командирът разполагат с прибори за нощно виждане. Монтирани са отоплител за големите студове и климатик за горещите месеци. Двата странични люка позволяват безопасно слизане в движение на войниците. Те са с размери, които вече позволяват на бойците да слизат с цялото снаряжение, предвидено по програмата "Войник на бъдещето". Премахнати са карданните предавки към лебедката и водогребният винт, на тяхно място са монтирани хидромотори.
Направени са прогнози за количеството техника, която ще е необходима на армията. Интерес към продукта има и от страна на жандармерията.
Comment