If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Дължината на пилоните вероятно е съобразена с аеродинамиката. Малко да ги скъсят, веднага ще получат турбуленции и влошаване на ЛТХ. От друга страна, няма никакво практическо значение дали ЕОП е 1 м2 или 3 м2. Все тая. Особено за такива камилски мисии
Куката:
Мда в задната полусфера ЕОП ще е колкото на Боинг 747.
По този повод бях гледал една много интересна схема в ф16.нет, но сега не мога да я намеря. Официална схема, на флота за използването на F-35C.
Най отпред в острието на атаката е един F-35C. Зад него свързани в линка са два суперхорнета. После още суперхорнети. После следват два Е-2 в основата на триъгълника.
Но това е за атака по наземни цели, не срещу корабно съединение.
This is my signature. There are many like it but this one is mine.
При положение че в предната е 0.001 а в задната е 0.01 и умножаваме по една и съща стойност коефициента не е трудно да се досетим.Викаш щяло да стане 3 м^2 кво му е екстра то на Су-35 е 2 м^2.
По този повод бях гледал една много интересна схема в ф16.нет, но сега не мога да я намеря. Официална схема, на флота за използването на F-35C.
Най отпред в острието на атаката е един F-35C. Зад него свързани в линка са два суперхорнета. После още суперхорнети. После следват два Е-2 в основата на триъгълника.
Но това е за атака по наземни цели, не срещу корабно съединение.
Зависи. В пълната програма най-отпред са B-2 и SSGN. F-35 само разузнава.
При положение че в предната е 0.001 а в задната е 0.01 и умножаваме по една и съща стойност коефициента не е трудно да се досетим.Викаш щяло да стане 3 м^2 кво му е екстра то на Су-35 е 2 м^2.
Човек, какво умножаваш, какъв коефициент? Дай по-подробно, че така не мога да те разбера.
Зависи. В пълната програма най-отпред са B-2 и SSGN. F-35 само разузнава.
Човек, какво умножаваш, какъв коефициент? Дай по-подробно, че така не мога да те разбера.
Базисната ефективна отразяваща повърхност в предната полусфера на Ф-35 е по-малка от базисната ефектнивна отразяваща повърхност в задната полусфера.Ако се добавят пилони и въоръжение които увеличават тази площ според теб дали задната полусфера ще има по-малка ефективна отразяваща повърхност от предната?
Базисната ефективна отразяваща повърхност в предната полусфера на Ф-35 е по-малка от базисната ефектнивна отразяваща повърхност в задната полусфера.Ако се добавят пилони и въоръжение които увеличават тази площ според теб дали задната полусфера ще има по-малка ефективна отразяваща повърхност от предната?
Аааа, разбрах, месри за пояснението. Пилоните не вдигат ЕОП пропорционално на базовите стойности, а самите те са ъглови отражатели. Образно казано, ако базата е 0.001 и 0.01, то с подвеските ще стане 20.001 и 20.01 м2.
Аааа, разбрах, месри за пояснението. Пилоните не вдигат ЕОП пропорционално на базовите стойности, а самите те са ъглови отражатели. Образно казано, ако базата е 0.001 и 0.01, то с подвеските ще стане 20.001 и 20.01 м2.
Големи стоиности.Второ дали по радарното излъчване на Ф-35 в случая може да се използва ракета която да се насочи по идващият лъч и да свали самолета.На теория би трябвало да може.
Големи стоиности.Второ дали по радарното излъчване на Ф-35 в случая може да се използва ракета която да се насочи по идващият лъч и да свали самолета.На теория би трябвало да може.
Ако имаш предвид да се стреля по радара на F-35(или който и да е стелт самолет), за сега не може. Освен това те избягват да пищят с радара в обзорен режим. Имат система с много антени, която по електронните излъчвания на противниковият самолет определя положението му в някакви граници. След това пускат радара директно на прехват с много тесен лъч, по който е трудно да се определи положението на стелт самолета. Поне F-22 и F-35 работят така.
This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Ако имаш предвид да се стреля по радара на F-35(или който и да е стелт самолет), за сега не може. Освен това те избягват да пищят с радара в обзорен режим. Имат система с много антени, която по електронните излъчвания на противниковият самолет определя положението му в някакви граници. След това пускат радара директно на прехват с много тесен лъч, по който е трудно да се определи положението на стелт самолета. Поне F-22 и F-35 работят така.
Добре де аз съм гледал рекламно клипче на Ф-35 и там радара си е пуснат в режим сканира по вертикала хоризонтала прави карта на терена тоест нон стоп е включен.Второ за да използва ракета за далечен бой трябва да работи за да я насочва тъй като радарът на ракетата се включва чак в крайният етап.
Btw:Ти ми даваш страхотна идея.Че той ако няма радар и разчита да засече моят.Аз с Миг-23 на топлопеленгатор мога да се доближа до него и да го свитна.
Второ за да използва ракета за далечен бой трябва да работи за да я насочва тъй като радарът на ракетата се включва чак в крайният етап.
Точно така. Но при прехват, който е нужен за да се насочва ракетата, радара работи с много тънък лъч, който е по-трудно да бъде засечен и координатите на излъчвателят определени. Тоест ти ще знаеш че си прехванат, но самият ти не можеш да направиш прехват(до определена дистанция), нито знаеш дали по теб е изтреляна ракета.
Btw:Ти ми даваш страхотна идея.Че той ако няма радар и разчита да засече моят.Аз с Миг-23 на топлопеленгатор мога да се доближа до него и да го свитна.
По ОЛС на по-новите самолети, може да целеуказваш на ракета с ИЧ насочване, но за пуск в предната полуфера и за захват с ИЧ главата трябва да си много близо. Далеч по-близо отколкото е активната фаза на AIM-120. Тоест, може и да откриеш F-35 примерно на 20-30 километра и докато чакаш да се приближиш за пуск, ще си мъртъв.
Освен това F-35 все пак не е F-22. Шанса е да го захванеш с радара, преди да влезе в обсега на ОЛС. Особено ако не се движи много бързо и не се е нагрял.
This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Точно така. Но при прехват, който е нужен за да се насочва ракетата, радара работи с много тънък лъч, който е по-трудно да бъде засечен и координатите на излъчвателят определени. Тоест ти ще знаеш че си прехванат, но самият ти не можеш да направиш прехват(до определена дистанция), нито знаеш дали по теб е изтреляна ракета.
По ОЛС на по-новите самолети, може да целеуказваш на ракета с ИЧ насочване, но за пуск в предната полуфера и за захват с ИЧ главата трябва да си много близо. Далеч по-близо отколкото е активната фаза на AIM-120. Тоест, може и да откриеш F-35 примерно на 20-30 километра и докато чакаш да се приближиш за пуск, ще си мъртъв.
Добре де с изключен радар как ще направи тирейн мап.Тва за откриването е ясно дали с активно смущаване на главата на Aim-120 срина захвата.Второ при ракета за далечен бои ако използвам свръхманевреност а именно овт дали не мога да и избягам все пак са доста по-слабо маневрени от едно iris-t.
Добре де с изключен радар как ще направи тирейн мап.
С ОЛС, неговата е оптимизирана за работа по наземни цели. За това е в долната част на фюзелажа. Имаше едни хубави схеми, ще се опитам да ги изровя после, че сега нямам време. Но при тактиката която описах, той ще лети много високо, за да даде по-добър обсег на AIM-120 и да могат антените му по-лесно да откриват електронни излъчвания от вразите и да ги позиционират. В такъв случай изгаждане на карта на терена не му трябва.
Второ при ракета за далечен бои ако използвам свръхманевреност а именно овт дали не мога да и избягам все пак са доста по-слабо маневрени от едно iris-t.
Точно това ти е единственият шанс. Сриваш му захвата и пробваш да се приближиш.
This is my signature. There are many like it but this one is mine.
По цяла нощ не спя и мисля как да свалям стелтове. Между другото.Дали ракета за далечен въздушен бои не може да се направи да е многостепенна.И в терминалният етап при включване на радара да се отделя последният стейдж и да става по маневрена с овт в края.
Comment