Откровенно си признавам че съм "бос" на тази тема, но ми е много интересно. Ще бъда много благодарен ако някой постне материал или линк към такъв. Желателно на възможно найвисоко ниво. Конкретно ме интересува бойното използуване.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Цепелини
Collapse
X
-
Книжки не мога да ти дам - но и това става:
Данный сайт посвящен истории флота, истории военного кораблестроения, интересным боевым кораблям и их истории. Преимущественно опистываются военные броненосные корабли и суда второй половины XIX - первой половины XX века. Линкоры, линейные крейсера, броненосцы и крейсера всех стран мира.
We don't see things as they are, we see them as we are
---Anais Nin----
-
Абе много калпаво средство за водене на въздушна воина,още тогава са го осъзнали.Проблема идва от исоката пожароопасност на този тип летателни апарати,понеже отделните секции са били пълни с водород.Хелия е бил прекалено скъп/или още неусвоен за добив/по тоа време.Малко от екипажите на свалени цепелини са оцелели,а и ефекта им е бил по-скоро морален отколкото реален.Тояноста на бомбардировките а и ориентацията каде точно над Лондон се намират
е била доста относителна.Прицелването също е било на око така да се каже,а с появата на по-прилични самолети се налага цепелините да увелияават височината от която а оперирали.Но това води и друг проблем след себе си-кислородна недостатъчност за екипажите и доста ниски температури еднакво неприятни за хората и техниката.
Но този вид кораби имат и своите предимства-могат да носят и доста големи товари.Друго място кадето е могло да бъдат полезни е в ролята им на патрулни и такива за откриване на подводници и надводни кораби летателни апарати.Но с по-нататъшното развитие на авияцията те се оказват в задънена еволюционна улца:stop:Състраданието е слабост...
Comment
-
ъмм, това smilie е за модераторски цели
значи провала на немските цепелини е щото основния производител на Хелий в света са били САЩ по това време, а те отказват да го изнасят или нещо от тоя сорт.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
фон Цеков каза:
[B]Абе много калпаво средство за водене на въздушна воина, още тогава са го осъзнали.Проблемът идва от високата пожароопасност на този тип летателни апарати, понеже отделните секции са били пълни с водород. Хелият е бил прекалено скъп /или още неусвоен за добив/ по това време. Малко от екипажите на свалени цепелини са оцелели, а и ефекта им е бил по-скоро морален отколкото реален. Точността на бомбардировките, а и ориентацията къде точно над Лондон се намират
е била доста относителна. Прицелването също е било на око така да се каже, а с появата на по-прилични самолети се налага цепелините да увеличават височината от която са оперирали. Но това води и друг проблем след себе си - кислородна недостатъчност за екипажите и доста ниски температури еднакво неприятни за хората и техниката.
Но този вид кораби имат и своите предимства-могат да носят и доста големи товари.Друго място кадето е могло да бъдат полезни е в ролята им на патрулни и такива за откриване на подводници и надводни кораби летателни апарати.Но с по-нататъшното развитие на авияцията те се оказват в задънена еволюционна улца:stop:
Обаче в Флота на Кайзера Дирижаблите стават неотменна част, водят предимно разузнаване и могат да останат много, ама много повече във въздъха отколкото който и да е дори сегашен самолет.
Следват ескадрата със седмици. Повече инфо по-нататък.
А иначе като бомбардировачи се провалят с гръм и трясък. Командир на ескадрата Флотските Дирижабли е Петер Щрасер.
Така се казва и втория Германски самолетоносач на Райха, и той като "Граф Цепелин" не е завършен.
Comment
-
Мерси мног за линковете. Ще четм и ще се образоваме. Защо има чуството че Щрасер го свалят. Интересът ми към този вид летателни апарати се събуди наново защото почнахх да чета за самолетите през ПСВ а там се описваха двубоите между двете единици и специализираните самолети за борба с дирижабли. НовитеЕмотикони са супер:nworthy: тази ме кефи особенно:nut: Ама още може
Comment
Comment