Съобщение

Collapse
No announcement yet.

SpringSharp 3.0 - нека да се забавляваме

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    SpringSharp 3.0 - нека да се забавляваме

    Като някой знаят аз недолюбвах предната версия, и то с основание, имашеоста опростени неща, базирани повече на статистика от колкото на разчети. След излизането на новата весия съм склоне да си променя мнението, нещата изглеждат доста балансирани. Освен това иам нови опции за компановката на въоръжението, схемата на брониране също е с повечко опции, има торпедно и противолодъчно брониране. Все още не функционират всички опции при двигателите, но се трайва.

    Поради всичко споменато аз отново се заиграйвам с въпросната програмка, и ще си позволя да споделям резултатите тук.
    Като предлагам всеки който го прави да описва и историята на проектираният кораб, защо е такъв като тектическа и политическа предпоставка.

    #2
    Ето и моето първо творение: 35к 13,5 “ линкор

    И неговата история:
    След краят на ПСВ Великобритания полага големи усилия да запази позициата си като първа морска сила. Едно от направлянията в това са опитит те и да наложи приемането на по-малки калибри за новостроящите се линкори, първоначално 14” като има предложения дори за 12”.
    Залагането на Шарнхост и Дюнкерк , дава повод за оптивмизъм че подобна редукциа на калибъра е възмона и разработките започват. В този момент изникват два главни проблема- икономиката на Империята не е в цветущо здраве след ПСВ а разработката на нови оръдия е скъпоструващ процес, и вторият е че поселдните конструкции 16” оръдия за Родни и Нелсън не са сред най-успешните.
    Това дава повод за предложението да се използват 13.5” оръдия свалени от нарязаните линкори и линейни крайцери. В началото има опозиция използваща аргументите като “британският флот пътува винаги първа калса”. Но на фона на високата цена на стоените тогава тежки крайцери и очакваната такава за 13.5” линкори (2 и малко над 2 млн за крайцер 3,5-4 млн за линкор) предложението бив априето и първата серия от 5 линкора е заложена. На изпитанията те показват скорост от 32.43 и 31.87 възела при стандартно и пълно водоизмества и нормалнамощност и 34.46 и 33.87 при 20% форсаж. Окуражени от тези резултати Лордовет прекратяват строежа на нови тежки крайцери и основат ана кралският флот стават новите линкори и крайцертие тип Дидо.

    * данните за скороста са базирани ан изпитанията на Венгард
    ** запасът от оръдия би стигнал за 4 серии по 5 кораба + резер от цеви за замяна

    Някакви коментари? (хейтърчетата да не се обаждат)

    35K BB, UK BB laid down 1935

    Displacement:
    31 765 t light; 33 468 t standard; 34 977 t normal; 36 185 t full load

    Dimensions: Length (overall / waterline) x beam x draught (normal/deep)
    (804.41 ft / 790.68 ft) x 101.71 ft x (26.25 / 26.95 ft)
    (245.19 m / 241.00 m) x 31.00 m x (8.00 / 8.21 m)

    Armament:
    8 - 13.50" / 343 mm 45.0 cal guns - 1 410.08lbs / 639.60kg shells, 100 per gun
    Breech loading guns in turret on barbette mounts, 1911 Model
    4 x 2-gun mounts on centreline ends, evenly spread
    2 raised mounts - superfiring
    20 - 4.49" / 114 mm 45.0 cal guns - 55.01lbs / 24.95kg shells, 400 per gun
    Dual purpose guns in turret on barbette mounts, 1935 Model
    10 x 2-gun mounts on sides, evenly spread
    60 - 1.57" / 40.0 mm 60.0 cal guns - 1.98lbs / 0.90kg shells, 2 000 per gun
    Anti-air guns in deck mounts, 1935 Model
    8 x 2 row sextuple mounts on sides, evenly spread
    2 x 2 row sextuple mounts on centreline ends, evenly spread
    2 raised mounts
    Weight of broadside 12 500 lbs / 5 670 kg

    Armour:
    - Belts: Width (max) Length (avg) Height (avg)
    Main: 14.0" / 356 mm 459.32 ft / 140.00 m 22.97 ft / 7.00 m
    Ends: 1.97" / 50 mm 262.47 ft / 80.00 m 13.12 ft / 4.00 m
    68.90 ft / 21.00 m Unarmoured ends
    Main Belt covers 89 % of normal length

    - Torpedo Bulkhead - Strengthened structural bulkheads:
    1.97" / 50 mm 459.32 ft / 140.00 m 16.40 ft / 5.00 m
    Beam between torpedo bulkheads 72.18 ft / 22.00 m

    - Gun armour: Face (max) Other gunhouse (avg) Barbette/hoist (max)
    Main: 13.5" / 343 mm 7.87" / 200 mm 12.0" / 305 mm
    2nd: 1.18" / 30 mm 0.79" / 20 mm 1.18" / 30 mm
    3rd: 0.59" / 15 mm - -

    - Box over machinery & magazines:
    5.98" / 152 mm

    - Conning towers: Forward 5.91" / 150 mm, Aft 0.00" / 0 mm

    Machinery:
    Oil fired boilers, steam turbines,
    Geared drive, 4 shafts, 119 290 shp / 88 990 Kw = 30.00 kts
    Range 12 000nm at 10.00 kts
    Bunker at max displacement = 2 717 tons

    Complement:
    1 278 - 1 662

    Cost:
    £13.292 million / $53.169 million

    Distribution of weights at normal displacement:
    Armament: 2 420 tons, 6.9 %
    - Guns: 2 420 tons, 6.9 %
    Armour: 12 676 tons, 36.2 %
    - Belts: 6 694 tons, 19.1 %
    - Torpedo bulkhead: 549 tons, 1.6 %
    - Armament: 2 842 tons, 8.1 %
    - Armour Deck: 2 455 tons, 7.0 %
    - Conning Tower: 136 tons, 0.4 %
    Machinery: 3 389 tons, 9.7 %
    Hull, fittings & equipment: 13 280 tons, 38.0 %
    Fuel, ammunition & stores: 3 213 tons, 9.2 %
    Miscellaneous weights: 0 tons, 0.0 %

    Overall survivability and seakeeping ability:
    Survivability (Non-critical penetrating hits needed to sink ship):
    67 873 lbs / 30 787 Kg = 55.1 x 13.5 " / 343 mm shells or 10.3 torpedoes
    Stability (Unstable if below 1.00): 1.11
    Metacentric height 6.2 ft / 1.9 m
    Roll period: 17.1 seconds
    Steadiness - As gun platform (Average = 50 %): 70 %
    - Recoil effect (Restricted arc if above 1.00): 0.67
    Seaboat quality (Average = 1.00): 1.25

    Hull form characteristics:
    Hull has a flush deck,
    a normal bow and large transom stern
    Block coefficient (normal/deep): 0.580 / 0.584
    Length to Beam Ratio: 7.77 : 1
    'Natural speed' for length: 32.45 kts
    Power going to wave formation at top speed: 51 %
    Trim (Max stability = 0, Max steadiness = 100): 56
    Bow angle (Positive = bow angles forward): 20.00 degrees
    Stern overhang: 0.00 ft / 0.00 m
    Freeboard (% = length of deck as a percentage of waterline length):
    Fore end, Aft end
    - Forecastle: 30.00 %, 37.73 ft / 11.50 m, 24.61 ft / 7.50 m
    - Forward deck: 30.00 %, 24.61 ft / 7.50 m, 24.61 ft / 7.50 m
    - Aft deck: 25.00 %, 24.61 ft / 7.50 m, 24.61 ft / 7.50 m
    - Quarter deck: 15.00 %, 24.61 ft / 7.50 m, 24.61 ft / 7.50 m
    - Average freeboard: 26.18 ft / 7.98 m

    Ship space, strength and comments:
    Space - Hull below water (magazines/engines, low = better): 84.3 %
    - Above water (accommodation/working, high = better): 220.5 %
    Waterplane Area: 60 136 Square feet or 5 587 Square metres
    Displacement factor (Displacement / loading): 120 %
    Structure weight / hull surface area: 183 lbs/sq ft or 896 Kg/sq metre
    Hull strength (Relative):
    - Cross-sectional: 0.98
    - Longitudinal: 1.26
    - Overall: 1.00
    Adequate machinery, storage, compartmentation space
    Excellent accommodation and workspace room
    Ship has slow, easy roll, a good, steady gun platform
    Good seaboat, rides out heavy weather easily

    Comment


      #3
      От един разговор по скайпа ме осени идеята да се пробвам с моя версия на тема Севастопол, предвид колко калпав е оригиналът е почти невъзможно моят да не е значително по-добър..естествено може просто да вземем някой от съвременниците с подобно водоизместване, но така не е интересно. Всеки който желае да се включи е поканен.
      Ети и началните условия- след Цушимски синдром, Бой на главната минно-артилерийска позиция. Размери не по-големи от севастополските (за да влиза в съществуващите докове) газне желателно около 6 м за да може НАИСТИНА да се ползв ана балтика. скорост желателно 23, далечина около 1500. Въоръжение може и оригиналното, може и друго ако се обоснове.
      Ако има големи промени е желателно да с еобосноват, все пак това е по-интересната част на темата, да си играе човек с конструктора е хм, как да кажем, всеки може и не е интересно да се споделя, но да се напише алтернативната история е по-интересно...дори не само на конструирането ами и на използването...Дали д ане напиша малко разказ в картинки на тема потапянето на Шарли и Гофри, Потапянето на Граф Шпее, Вторият бой при Ютланд или Бисмарк, Тирпиц, Принц Ойген, Хипер ...абе всички включая Цепелин и Луфтвафе срешу Хоум флиит + РАФ....Ако ако се напна може дори да си нарисувам кораба, но това вече е не много вероятно...ако и да мога да го направя
      А сега напред към Севастопол.

      Comment


        #4
        Да добавя все пак, дължина 184,9, широчина 26,9, газене 9,5 ( но както писах е желателно до 6) година на залагане 1909г.

        Comment


          #5
          Gaden Gogi написа Виж мнение
          Вторият бой при Ютланд
          Това кога всъщност се е случило?
          Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
          Неизвестен руски адмирал

          Comment


            #6
            towa че не се е случило не пречи да се случи все пак темата е алтернативна....ама като се замисля втори при ютланд не с ели води някой от набезите на линейните крайцери?

            Comment


              #7
              Много забавна програмка, сега експериментирам с едни скриптове да прави поне опростен модел на кораба.
              Засега е на ниво "корпус", ама работи.
              Ето един скрийншот.

              Comment


                #8
                Някой успял ли е да направи 40 възлов кораб, например да симулира английския HMS Abdiel?

                Comment


                  #9
                  На Шарпа ли?
                  Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                  Неизвестен руски адмирал

                  Comment


                    #10
                    Да, на Шарпа.
                    Даже на версия 3 ми се получава, че мощността на двигателната установка необходима за скорости над 38 възла превишава реалната мощност поне 2 пъти. За по-големи скорости става още по-зле.

                    Comment


                      #11
                      С Шарпа май не са само това проблемите. Имаше нещо бъгаво май и в масата на артилерията. Но аз не съм фен на програмата все пак, Гоги я беше разучавал по-подробно.
                      Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                      Неизвестен руски адмирал

                      Comment

                      Working...
                      X