Понеже ми писна да слушам глупостите на един определен субект как видите лицените на британските кораби били не за целият кораб ами само за част от него, и понеже знам 4е е безнадеждно да се опитвам да муобяснявам 'що е то икономика.
Та за по-лесно сканирах 4аст от една статия разглеждаща строителният бум с Щатите по време на ВСВ, картинкат аможете да видите като прика4ен файл.
Там 4ерно на бяло е написано 4е в щатите цената на един тон дедуейт достига 84 фунта докато в англия е 35 , в другите бели страни от 33 до 38, та това ще ре4е 4е един и същ кораб построен в щатите ще струва 2.4 пъти пове4е,
За военни кораби това може да нарасне доста защото там има разни скъпоструващи из4ан4уреност като: наклонени вътрешни броневи пояси, виссокотемпературни котли и турбини, из4ан4урена форма на корпуса....
и т.н.т и т.н.т.
Надявам се с това да престанат спекулациите от сорта: то това е цената без машините, бронята, оръдията и труда.
Ако погледнем последният разглеждан пример, а именно за Бруклин и Белфаст, където разликата в ценат абеше то4но два пъти, ще видим 4е при строителство в една и съща корабостроителница Белфаст би бил по-скъп, което е обяснимо предвид насищането мус пове4е и по-съвършенно въоръжение.
Някой ако има нещо да каже по въпроса, аргументирайки се с [U]ФАКТИ[/U], да заповяда
Та за по-лесно сканирах 4аст от една статия разглеждаща строителният бум с Щатите по време на ВСВ, картинкат аможете да видите като прика4ен файл.
Там 4ерно на бяло е написано 4е в щатите цената на един тон дедуейт достига 84 фунта докато в англия е 35 , в другите бели страни от 33 до 38, та това ще ре4е 4е един и същ кораб построен в щатите ще струва 2.4 пъти пове4е,
За военни кораби това може да нарасне доста защото там има разни скъпоструващи из4ан4уреност като: наклонени вътрешни броневи пояси, виссокотемпературни котли и турбини, из4ан4урена форма на корпуса....
и т.н.т и т.н.т.
Надявам се с това да престанат спекулациите от сорта: то това е цената без машините, бронята, оръдията и труда.
Ако погледнем последният разглеждан пример, а именно за Бруклин и Белфаст, където разликата в ценат абеше то4но два пъти, ще видим 4е при строителство в една и съща корабостроителница Белфаст би бил по-скъп, което е обяснимо предвид насищането мус пове4е и по-съвършенно въоръжение.
Някой ако има нещо да каже по въпроса, аргументирайки се с [U]ФАКТИ[/U], да заповяда