Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Цени на линкорите от ВСВ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Цени на линкорите от ВСВ

    лед дълго проучване /някои цени още ми бягат/ помествам следните ценина линкорите:
    Айова 100млн долара;
    Мисури 125млн долара;
    Саут Дакота 77 млн долара;
    Норт Каролина - 76млн долара;
    Аляска - 74млн долара;
    Ришельо - 1 277млн франка = 28.5млн долара;
    Жан Бар - 1400млн франка = 30 млн долара;
    Бисмарк - 196.7млн райхсмарки = 78.6 млн долара;
    Тирпиц - 181млн райхсмарки = 72.4млн долара;
    Шарнхорст - 143 млн райхсмарки =57млн долара;
    Гнайзенау - 146млн райхсмарки = 58.3млн долара;
    Дюнкерк и Страсбург - 700млн франка = 15млн долара;
    КГV - 7.5 Хоу - 8.5 млн фунта = 30-34млн долара;
    Ямато - 64.9млн йени = 15.6млн долара;
    Мусаши - 52.7 млн йени = 12.9млн долара;
    Литорио - ?
    П.В.

    #2
    Тук искам да допълня, че тези цени изглеждат зашеметяващо по отношение на японци и французи - строят силникораби, пък много евтини!!!???Как го постигат?Много просто - американците произвеждат конкурентна продукция и заливат световния пазар с нея - качеството на стоките и услугите е високо и оттам растат и цените.Обратно бедната икономика на Япония, която изключително внася американски стоки и много по-малко изнася има затворен характер и затова цените на стоманата, работната сила, производствените мощности е много по-ниска.Франция през 30-те години е в криза.Не може да се очаква високи цени, защото никой не би могъл да си позволи /французин/ да си купува собствените стоки.Германия е във възход - на нея кризата от 1929г. не й се отразява толкова, пък и стоките и са по-качествени в сравнение с периода 1920-30г., когато икономиката й се възстановява от ПСВ.Великобритания задоволява собствения си пазар, което е горе-долу половината от земното кълбо и затова не се опитва да завоюва нови пазари.Нормално е цените да са по-ниски.
    П.В.

    Comment


      #3
      Принципно тука повече няма да пиша, ама като ти чета икономическите съждения.... Та една вметка: Една развита икономика ВИНАГИ ще произведе един продук по-евтино от неразвитата такава...при положение че продукта е с ЕДНАКВО КАЧЕСТВО...помисли над последните думи (тези дето са болтирани, итализирани и ъндълрлайнати). Цифрите ти няма да коментирам защото ми е омръзнало от твоите опити да манипулираш данни.

      Comment


        #4
        мисълта ми беше, че кораби, построени в различни държави, с различно по качество материали, както казваш, работна ръка и т.н. са несъпоставими.Всеки си е добър за своята държава - иначе какво ще излезе - Ямато е най-добър и най-евтин - 60 000 тона грамада!

        ето и още цени на японски кораби:
        Soryu and Hiryu: 40,200,000 Yen
        Akagi + Kaga: 53,000,000 Yen
        Agano class: 26.4 million Yen
        Oyodo: 31.16 million Yen
        Katori class: 6.6 to 7.2 million Yen
        Tone Class: 31.265 million Yen
        Mogami Class: 24,833,950 Yen
        Takao class: 28,370,000 Yen
        Myoko class: 21.9 million Yen
        Furutaka + Aoba class: 15 million Yen
        Sendai class: 8.1 million Yen
        Kuma + Nagara Class: 6 million Yen
        Tenryu class: 4.55 million Yen
        Не стига че са най-евтини, ами и най-хубави и рентабилни
        Last edited by De Ruyeter; 11-01-2006, 14:22. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение
        П.В.

        Comment


          #5
          Е, сега. Крайната цена на продукта зависи не само от методите за производство, а и от други фактори, като цената на труда например.
          За качеството на корабите - някъде беше коментирано из форума и преди, но не мисля, че има чак такава голяма разлика
          Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
          Проект 22.06.1941 г.
          "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

          Comment


            #6
            същото казах и аз - заплащането на работната ръка и специалистите
            П.В.

            Comment


              #7
              Малко инфо за размисъл: Ямато няма радар, Ямато няма никаква СУО за повечето 25 мм зенитки, Ямато е с кашкавалена броня по технологии от ПСВ.
              Айова: мнооого и най-разнообразна електроника, много добри СУО, мощна енергетика (това че янките не могат да правят хубави корпуси и да използуват мощността е друг въпрос), броня и оръдия по съвременни технологии, не на последно място : времто за строителство на тези кораби е различно.

              Comment


                #8
                То е ясно, че силовата установка, особено мощната струва много, както и електрониката, но пък производството на Ямато се поевтинява от конвенционалната силова установка - не особено мощна за такъв корпус.
                СУО на Ямато като кораб без артилерийски радзр е много добра - оптиката е с качеството на немската, а базата на далекомерите е голяма -15м, т.е. съизмерима е и дори превъзхожда линкорите от Европа без радари - Литорио, Ришельо
                П.В.

                Comment


                  #9
                  Впрочем не ти ли се струва че си пропуснал една единица в цената на Яматао? и то на най-видно място, просто по мои данни той е ама точно 100 милиона по-скъп, Отделно дето машините му за времето си са мнооого мощни, впрочем най-мощните тогава

                  Comment


                    #10
                    64.9 милиона йени при курс 4.27йени за долар какво действие извършваш деление или умножение?
                    П.В.

                    Comment


                      #11
                      Айде да не се опитваш да ме учиш на математика, особенно предид че в първият си пост си извършил действието "делене" с курс доста по-различен от този който сега пишеш (и който е за 1941), а иначе аз съм извършил действието "внимателно четене"

                      Comment


                        #12
                        Дори да го разделиш на 3.47 йени /курса към 1937./ не се получава повече от 18.7млн долара за Ямато и 15+млн долара за Мусаши
                        П.В.

                        Comment


                          #13
                          daа, рпосто защото те не струват 60 а 160 милиона.

                          Comment


                            #14
                            Не може да е толкова.И аз първоначално мислех че има нещо сбъркано в нулите, но японския бюджет за 1937г. /когато са заложени двата кораба/ е 400млн йени и предвижда и крайцери, и самолетоносачи - май два, разрушители и т.н.
                            П.В.

                            Comment


                              #15
                              А да ти е хрумвало че финансирането на строителството е през целият период на строителство? Виж на диска който ти драсна май имаше книга за коритото там си пише, аз имах и по-хубава ама ми изпляска 200 ГБ-товия хард и си заминаха мнооооооого гиги с преценни книжки които съм нямал предусмотрителността да си запиша.

                              Comment

                              Working...
                              X