Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Конго срещу Тайгър

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Конго срещу Тайгър

    При конструирането на Тайгър сър Джон Търстън е бил повлиян в голяма степен от дизайна на Конго, затова тук ще сравня бронята на двата кораба, тъй като оръдията им са аналогични
    Тайгър борд: 226мм, изтъняване до 124мм в долната част.Горен пояс 149мм, казематен 124мм, палуба 50мм-62.При погребите бордовият пояс е изтънен до - 124мм.Скос -24.9мм.Носов траверс - два - един 149мм, един 100мм, кърмов - 100мм.При кулите от главния калибър има box armor още 75мм вертикална плоча - барбети, кули, рубка са еднакви и при двата кораба.
    Конго както е построен - пояс 200мм, прикриващ машинното, котелното и кули "В" и "С", без изтъняване.В края изтънява до 75мм при погребите на кули "А" и "Д".Във вътрешността при кулите от главния калибър има box armor още 75мм вертикална плочаСкосът е отново 25мм НТ стомана, палубата е 70мм.Траверсите са 200мм+100 носови и 226мм кърмов.Горният пояс е 149мм, а казематния - 124мм
    П.В.

    #2
    А по колко са високи?

    Comment


      #3
      На Тайгър при нормално водоизместване 0.91см от 9 инчовия пояс е под водата, а 2.59м над нея.Под него е разположена тънка ивица 124мм пояс с ширина 1.85м.124мм вертикална защита при погребите е със същата ширина.На Конго поясът е също толкова широк колкото на Тайгър 9 инчовия+ 5 инчовото изтъняван.Само при кули А и Д, където дебелината на пояса е 75мм той е доста тесен - по водолинията около 1.82м
      П.В.

      Comment


        #4
        De Ruyeter написа
        тъй като оръдията им са аналогични
        Бреййй точно пък за еднакви, отделно дето и скостите им се различават порядъчно.
        Иначе докато търсех темата за загадки (а имам спомен че я бах кръстил не съвсем нормално поради което се затруднявамс откриването) попаднах на поне 4 теми за линейни крайцери

        Comment


          #5
          Скростите се различават, Тайгър е по-бърз - 29 възла срещу 27.5-28 възла
          П.В.

          Comment


            #6
            в грешка си, Конго вдига 27.54, обаче леки4ък и с форсаж на машините, но това пак е добре, Фусо и Исе освен че ки форсират ги и мерат с вооизместване по-малко от стандартното.

            Comment

            Working...
            X