If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Проблемът е в задтерминалното устройство ))
Как точно не ти върви? те програмките като не тръгват си плачат разни неща обикновенно, примерно че им трябва Нет фраймуорк.
Я да бутнем темата нагоре, че не ми се обяснява във всеки страничен пост разни нещица. Та всеки да пита предварително че да се обясняваме всеки път какво и защо не е станало.
Примерно: -"аз си писах самолети пък ти се заяждаш" : писал си ги ама в замечатките, а трябва да ги сложиш ей тука
в долният край има едно боксче "Misc weight"
та там си слагаш всички допълнителни маси, примерно аероплани, противоосколочно брониране, мини, и каквото друго ти хрумне, примерно товарът ако правиш транспортен кораб (аз правех ескадрени танкери), противолодъчно въоръжение. -"ама ти защо се гъбаркаш че корабът ми не е брониран, аз сложих пояс" :
да, може да има пояс ама като нищо не прикрива?
ето тука вгорнит край ти показва колко са ти като дължина машините и погребите, .
Та ако има въпроси по-добре питайте тука вместо да се разправяме по другите теми.
Значи забелязва се ентусиазъм в проектирането на кораби, но също така забелязвам че липсва елементарен здрав разум при същото, какво визирам: определени участници правят кораби практически нереализуеми в действителността:в смисъл параметрите им са безумно далече от тези които биха били възможни, примери:
-нереален призматичен коефициент, 0,49 е малко дори за есминец, да не говорим за крайцер
-отношение дължина/широчина повече от 1:10 също,
само за пример на Хипер съответните отношения са: 0.575307459
и 1:9.136150235
И за да зацепите за какво иде реч ето ви едно корабче, в репорта характеристиките му са хипер-супер-пупер, бие в земята всичко предложено до сега при това с много и то по всички статии, та ето го и корабчето, нека да видим дали ще хванете уловката:
Уродино, UK CA laid down 1927
Displacement:
8*128 t light; 8*415 t standard; 9*019 t normal; 9*502 t full load
Dimensions: Length overall / water x beam x draught
428.48 ft / 410.11 ft x 49.21 ft (Bulges 77.43 ft) x 33.14 ft (normal load)
130.60 m / 125.00 m x 15.00 m (Bulges 23.60 m) x 10.10 m
Armament:
8 - 7.99" / 203 mm guns (2x4 guns), 220.46lbs / 100.00kg shells, 1927 Model
Breech loading guns in turrets (on barbettes)
on centreline ends, evenly spread
8 - 4.02" / 102 mm guns (4x2 guns), 26.46lbs / 12.00kg shells, 1927 Model
Dual purpose guns in deck mounts
on side, all amidships
48 - 1.57" / 40.0 mm guns (6x8 guns), 1.32lbs / 0.60kg shells, 1927 Model
Breech loading guns in deck mounts
on side, evenly spread
Weight of broadside 2*039 lbs / 925 kg
Shells per gun, main battery: 90
Armour:
- Belts: Width (max) Length (avg) Height (avg)
Main: 5.51" / 140 mm 279.53 ft / 85.20 m 13.12 ft / 4.00 m
Ends: Unarmoured
Main Belt covers 105 % of normal length
- Gun armour: Face (max) Other gunhouse (avg) Barbette/hoist (max)
Main: 5.91" / 150 mm 1.97" / 50 mm 3.94" / 100 mm
- Armour deck: 3.15" / 80 mm, Conning tower: 5.91" / 150 mm
Machinery:
Oil fired boilers, steam turbines,
Geared drive, 2 shafts, 70*403 shp / 52*521 Kw = 32.00 kts
Range 10*000nm at 11.00 kts
Bunker at max displacement = 1*086 tons
Overall survivability and seakeeping ability:
Survivability (Non-critical penetrating hits needed to sink ship):
8*071 lbs / 3*661 Kg = 31.6 x 8.0 " / 203 mm shells or 1.6 torpedoes
Stability (Unstable if below 1.00): 1.14
Metacentric height 2.2 ft / 0.7 m
Roll period: 21.9 seconds
Steadiness - As gun platform (Average = 50 %): 71 %
- Recoil effect (Restricted arc if above 1.00): 0.26
Seaboat quality (Average = 1.00): 1.27
Hull form characteristics:
Hull has raised forecastle
and transom stern
Block coefficient: 0.300
Length to Beam Ratio: 5.30 : 1
'Natural speed' for length: 25.58 kts
Power going to wave formation at top speed: 65 %
Trim (Max stability = 0, Max steadiness = 100): 56
Bow angle (Positive = bow angles forward): 35.00 degrees
Stern overhang: 0.00 ft / 0.00 m
Freeboard (% = measuring location as a percentage of overall length):
- Stem: 26.25 ft / 8.00 m
- Forecastle (30 %): 22.97 ft / 7.00 m (19.69 ft / 6.00 m aft of break)
- Mid (50 %): 19.69 ft / 6.00 m
- Quarterdeck (15 %): 19.69 ft / 6.00 m
- Stern: 19.69 ft / 6.00 m
- Average freeboard: 21.06 ft / 6.42 m
Ship space, strength and comments:
Space - Hull below water (magazines/engines, low = better): 104.6 %
- Above water (accommodation/working, high = better): 109.4 %
Waterplane Area: 13*476 Square feet or 1*252 Square metres
Displacement factor (Displacement / loading): 103 %
Structure weight / hull surface area: 121 lbs/sq ft or 589 Kg/sq metre
Hull strength (Relative):
- Cross-sectional: 0.81
- Longitudinal: 6.67
- Overall: 1.00
Hull space for machinery, storage, compartmentation is adequate
Room for accommodation and workspaces is adequate
Ship has slow, easy roll, a good, steady gun platform
Good seaboat, rides out heavy weather easily
Comment