Съобщение

Collapse
No announcement yet.

DREAM TEAM 2, Империята се подготвя за удара

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    Такаааа ,пътуваме си вчера след работа с трамвая за вкъщи, мислим си как ще си забъркаме палчинки. Иведнъж:aaa: тутурутката звъни, кой мислите сецва вкусните ми помисли:sm186: . Ройтер, кой друг , и ми пуска следната муха: как би изглежал кораб на мястото на Родни и Нелсъл, но построен не като стандартен линкор а като бърз такъв, демек развитие на идеята за линеен крайцер. Е та заехме се ние със задачата, и постигнахме прекрасен резултат. Първо да добавя че по задани корабът трябваше да е с 406мм оръдия (аз исках 381) 350 мм пояс и 28 възела скорост. а понеже аз съм голям майстор всички задания бяха изпълненеи и корабът е налице, прекрасен и несравним с нищо.:
    Nelson, UK Fast BB laid down 1923

    Displacement:

    33 533 t light; 35 172 t standard; 36 055 t normal; 36 762 t full load

    Dimensions: Length overall / water x beam x draught

    741.61 ft / 728.35 ft x 85.30 ft (Bulges 104.99 ft) x 26.57 ft (normal load)

    226.04 m / 222.00 m x 26.00 m (Bulges 32.00 m) x 8.10 m

    Armament:

    8 - 15.98" / 406 mm guns (2x4 guns), 2 041.96lbs / 926.22kg shells, 1923 Model

    Breech loading guns in turrets (on barbettes)

    on centreline, all aft

    12 - 5.98" / 152 mm guns (6x2 guns), 107.15lbs / 48.60kg shells, 1923 Model

    Breech loading guns in turrets (on barbettes)

    on centreline, all forward

    12 - 4.02" / 102 mm guns in single mounts, 32.38lbs / 14.69kg shells, 1923 Model

    Breech loading guns in deck mounts

    on side, evenly spread

    12 - 1.57" / 40.0 mm guns in single mounts, 1.95lbs / 0.89kg shells, 1923 Model

    Breech loading guns in deck mounts

    on side, evenly spread

    Weight of broadside 18 033 lbs / 8 180 kg

    Shells per gun, main battery: 90

    Armour:

    - Belts: Width (max) Length (avg) Height (avg)

    Main: 13.8" / 350 mm 472.44 ft / 144.00 m 16.40 ft / 5.00 m

    Ends: 1.97" / 50 mm 196.85 ft / 60.00 m 13.12 ft / 4.00 m

    59.06 ft / 18.00 m Unarmoured ends

    Main Belt covers 100 % of normal length

    - Torpedo Bulkhead and Bulges:

    1.97" / 50 mm 472.44 ft / 144.00 m 19.69 ft / 6.00 m

    - Gun armour: Face (max) Other gunhouse (avg) Barbette/hoist (max)

    Main: 16.0" / 406 mm 7.87" / 200 mm 13.8" / 350 mm

    2nd: 1.97" / 50 mm 1.97" / 50 mm 1.97" / 50 mm

    - Armour deck: 6.50" / 165 mm, Conning tower: 15.98" / 406 mm

    Machinery:

    Oil fired boilers, steam turbines,

    Direct drive, 2 shafts, 97 705 shp / 72 888 Kw = 28.00 kts

    Range 6 000nm at 10.00 kts

    Bunker at max displacement = 1 590 tons

    Complement:

    1 307 - 1 700

    Cost:

    £10.253 million / $41.011 million

    Distribution of weights at normal displacement:

    Armament: 2 254 tons, 6.3 %

    Armour: 13 833 tons, 38.4 %

    - Belts: 4 725 tons, 13.1 %

    - Torpedo bulkhead: 677 tons, 1.9 %

    - Armament: 2 248 tons, 6.2 %

    - Armour Deck: 5 806 tons, 16.1 %

    - Conning Tower: 376 tons, 1.0 %

    Machinery: 3 266 tons, 9.1 %

    Hull, fittings & equipment: 14 180 tons, 39.3 %

    Fuel, ammunition & stores: 2 522 tons, 7.0 %

    Miscellaneous weights: 0 tons, 0.0 %

    Overall survivability and seakeeping ability:

    Survivability (Non-critical penetrating hits needed to sink ship):

    42 863 lbs / 19 442 Kg = 21.0 x 16.0 " / 406 mm shells or 6.8 torpedoes

    Stability (Unstable if below 1.00): 1.08

    Metacentric height 4.5 ft / 1.4 m

    Roll period: 20.7 seconds

    Steadiness - As gun platform (Average = 50 %): 70 %

    - Recoil effect (Restricted arc if above 1.00): 0.62

    Seaboat quality (Average = 1.00): 1.00

    Hull form characteristics:

    Hull has a flush deck

    and transom stern

    Block coefficient: 0.621

    Length to Beam Ratio: 6.94 : 1

    'Natural speed' for length: 31.31 kts

    Power going to wave formation at top speed: 52 %

    Trim (Max stability = 0, Max steadiness = 100): 70

    Bow angle (Positive = bow angles forward): 30.00 degrees

    Stern overhang: 0.00 ft / 0.00 m

    Freeboard (% = measuring location as a percentage of overall length):

    - Stem: 22.97 ft / 7.00 m

    - Forecastle (20 %): 19.69 ft / 6.00 m

    - Mid (50 %): 19.69 ft / 6.00 m

    - Quarterdeck (15 %): 19.69 ft / 6.00 m

    - Stern: 19.69 ft / 6.00 m

    - Average freeboard: 19.95 ft / 6.08 m

    Ship tends to be wet forward

    Ship space, strength and comments:

    Space - Hull below water (magazines/engines, low = better): 99.7 %

    - Above water (accommodation/working, high = better): 138.6 %

    Waterplane Area: 48 316 Square feet or 4 489 Square metres

    Displacement factor (Displacement / loading): 94 %

    Structure weight / hull surface area: 201 lbs/sq ft or 983 Kg/sq metre

    Hull strength (Relative):

    - Cross-sectional: 0.98

    - Longitudinal: 1.12

    - Overall: 1.00

    Hull space for machinery, storage, compartmentation is adequate

    Room for accommodation and workspaces is excellent

    Ship has slow, easy roll, a good, steady gun platform

    Е малко е мокричък отпреде, ама и оригиналните не са били цвете в това отношение, пък и не ми се жертва 20 мм палуба за едната мокротия, особенно предив че оръдията са почти в центъра на кораба и са далече от мокрото,


    Last edited by Gaden Gogi; 15-06-2005, 10:53.

    Comment


      #32
      Znaчи докато се готвят Венгарозаврите с 343 и 381 мм оръдия, основна сила на флота ще бъдат Ремонт и Реконструкция и доработеният по техен образ и подобие Худ, При него също ще сменим машините, от бронирането оставяме главният пояс, барбетите и кулите, разните тънки неща и палубите (последните така и така трябва да се вдигнат като сменяме машините и дребната артилерия), 140мм отиват в склада око разни фашисти си мечтаят за десанти, заменяме ги с 114 DP...впрочем ето го и самият проект:

      А замечатка, програмата е правена от американци, и естественно съвсем не може да отчете прекрасните британски корпуси, упорито ми дава няколко десетки хиляди коня мощност за скорост и корпус .
      Hood '40, UK FBB laid down 1940

      Displacement:

      41 466 t light; 43 237 t standard; 46 680 t normal; 49 434 t full load

      Dimensions: Length overall / water x beam x draught

      860.90 ft / 850.39 ft x 94.82 ft (Bulges 104.99 ft) x 31.82 ft (normal load)

      262.40 m / 259.20 m x 28.90 m (Bulges 32.00 m) x 9.70 m

      Armament:

      8 - 15.00" / 381 mm guns (4x2 guns), 1 687.50lbs / 765.44kg shells, 1940 Model

      Breech loading guns in turrets (on barbettes)

      on centreline ends, evenly spread, 2 raised mounts - superfiring

      24 - 4.49" / 114 mm guns (12x2 guns), 45.20lbs / 20.50kg shells, 1940 Model

      Dual purpose guns in deck mounts with hoists

      on side, all amidships

      64 - 1.57" / 40.0 mm guns (8x8 guns), 1.95lbs / 0.89kg shells, 1940 Model

      Anti-aircraft guns in deck mounts

      on side, evenly spread

      16 - 1.57" / 40.0 mm guns (2x8 guns), 1.95lbs / 0.89kg shells, 1940 Model

      Anti-aircraft guns in deck mounts

      on centreline ends, evenly spread

      Weight of broadside 14 741 lbs / 6 686 kg

      Shells per gun, main battery: 100

      Armour:

      - Belts: Width (max) Length (avg) Height (avg)

      Main: 12.0" / 305 mm 562.01 ft / 171.30 m 9.51 ft / 2.90 m

      Ends: 2.36" / 60 mm 262.47 ft / 80.00 m 17.72 ft / 5.40 m

      25.92 ft / 7.90 m Unarmoured ends

      Upper: 3.94" / 100 mm 562.01 ft / 171.30 m 16.40 ft / 5.00 m

      Main Belt covers 102 % of normal length

      - Torpedo Bulkhead and Bulges:

      2.76" / 70 mm 562.01 ft / 171.30 m 19.69 ft / 6.00 m

      - Gun armour: Face (max) Other gunhouse (avg) Barbette/hoist (max)

      Main: 15.0" / 381 mm 12.0" / 305 mm 12.0" / 305 mm

      - Armour deck: 7.87" / 200 mm, Conning tower: 7.87" / 200 mm

      Machinery:

      Oil fired boilers, steam turbines,

      Geared drive, 4 shafts, 175 911 shp / 131 230 Kw = 32.00 kts

      Range 8 000nm at 18.00 kts

      Bunker at max displacement = 6 197 tons

      Complement:

      1 587 - 2 064

      Cost:

      £21.946 million / $87.783 million

      Distribution of weights at normal displacement:

      Armament: 1 843 tons, 3.9 %

      Armour: 18 106 tons, 38.8 %

      - Belts: 4 634 tons, 9.9 %

      - Torpedo bulkhead: 1 128 tons, 2.4 %

      - Armament: 3 382 tons, 7.2 %

      - Armour Deck: 8 741 tons, 18.7 %

      - Conning Tower: 220 tons, 0.5 %

      Machinery: 4 704 tons, 10.1 %

      Hull, fittings & equipment: 16 813 tons, 36.0 %

      Fuel, ammunition & stores: 5 214 tons, 11.2 %

      Miscellaneous weights: 0 tons, 0.0 %

      Overall survivability and seakeeping ability:

      Survivability (Non-critical penetrating hits needed to sink ship):

      72 358 lbs / 32 821 Kg = 42.9 x 15.0 " / 381 mm shells or 11.3 torpedoes

      Stability (Unstable if below 1.00): 1.13

      Metacentric height 5.8 ft / 1.8 m

      Roll period: 18.2 seconds

      Steadiness - As gun platform (Average = 50 %): 50 %

      - Recoil effect (Restricted arc if above 1.00): 0.52

      Seaboat quality (Average = 1.00): 1.02

      Hull form characteristics:

      Hull has raised forecastle, rise forward of midbreak, low quarterdeck

      and transom stern

      Block coefficient: 0.575

      Length to Beam Ratio: 8.10 : 1

      'Natural speed' for length: 33.56 kts

      Power going to wave formation at top speed: 52 %

      Trim (Max stability = 0, Max steadiness = 100): 49

      Bow angle (Positive = bow angles forward): 20.00 degrees

      Stern overhang: 0.00 ft / 0.00 m

      Freeboard (% = measuring location as a percentage of overall length):

      - Stem: 28.87 ft / 8.80 m

      - Forecastle (20 %): 26.25 ft / 8.00 m (24.93 ft / 7.60 m aft of break)

      - Mid (50 %): 22.97 ft / 7.00 m (21.65 ft / 6.60 m aft of break)

      - Quarterdeck (25 %): 18.04 ft / 5.50 m (21.65 ft / 6.60 m before break)

      - Stern: 18.04 ft / 5.50 m

      - Average freeboard: 22.57 ft / 6.88 m

      Ship tends to be wet forward

      Ship space, strength and comments:

      Space - Hull below water (magazines/engines, low = better): 79.9 %

      - Above water (accommodation/working, high = better): 165.0 %

      Waterplane Area: 60 009 Square feet or 5 575 Square metres

      Displacement factor (Displacement / loading): 110 %

      Structure weight / hull surface area: 192 lbs/sq ft or 939 Kg/sq metre

      Hull strength (Relative):

      - Cross-sectional: 1.00

      - Longitudinal: 1.00

      - Overall: 1.00

      Hull space for machinery, storage, compartmentation is excellent

      Room for accommodation and workspaces is excellent



      Comment


        #33
        Да му беше сложил по-широк пояс и малко по-тъничка палуба и нямаше да има цена!
        П.В.

        Comment


          #34
          Да беше това да беше онова, това е модернизиран кораб, взимаме каквото имаме и подобряваме, не си строим нов, освен това съгласно съществуващите тогава договори е забраненоно да се бърничка по вертикалната броня.

          Comment


            #35
            Абе Гога, какъв е тоя бърз линкор с 28 възела. Ми стандартната "Айова" е 33 възела и 406 мм, а при "Ямато" с 460 и 27,5 възела. Я дай нещо поне до 30-32 възела.
            Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
            Неизвестен руски адмирал

            Comment


              #36
              Одзава докато одгадаем какво имаш предвид с това "Абе Гога, какъв е тоя бърз линкор с 28 възела". То верно през тесни японски очички трудно се вижда ама...
              Та за началото на 2-те 28 възела си е направо самолет, и това е варинат на кораб строен ВМЕСТО истинските Нелсъм и Родни. Освен това Айова е вдигнала 33 само по книгите, официални данни за повече от 31.9 няма. Стандартен американски боклук, първият им и единствен линеен крайцер, "НЕО Худ"....

              Comment


                #37
                Абе, чета аз че 20-те години Нагатоп вдигал 25 възела. А след модификацията 33-та 27. Пък не е бърз. Ама има 410 мм оръдия и стреля яко. А, да и издържал цели 2 ядрени взрива. Не се хаби ами си поръчай чертежите от знаещите корабостроители
                Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                Неизвестен руски адмирал

                Comment


                  #38
                  Да бе, точно след модернизацията е вдигна 27, я чети по-старателно, иначе нищо не е издържал Нагато, просто е бил там когато се гръмнали, ама за какво е ставал...то по тази логика и Ойген е издържал много. Знаещи корабопстроители хе, кораби дето сами потъват или се чупят и такива дето сонбственните им адмирали ги поставят в топ 3 на най-безполезните творения човешки, Тук може да се обърне внимание че 2 от 3 са на жълтокожи а изобщо и трите са на разни цветни раси.

                  Comment


                    #39
                    В интерес на истината Нагато като "млад" е развивал до 26.5 възла.Но тогава водоизместването му е било 32 000 тона.След двете модернизации, монтирането на були, които му влошавата хидродинамиката, слагането на тежка бронирана палуба, която около погребите достига до 280мм скоростта му е 25 възла.Обратно старите линкори от класовете Фусо и Исе са с "фризирани двигатели" и скоростта им се покачва от 23.5 на 25, така че образуват хомогенна ескадра с Нагато и Муцу
                    П.В.

                    Comment

                    Working...
                    X