Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тегло на броните на крайцерите от ВСВ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Тегло на броните на крайцерите от ВСВ

    Както споменах, теглото на бронята е специфична величина, в зависимост от това какво се включва в нея - дали се смери с палубата или без, с барбетите и т.н.
    Проверих оспорвания Фридмън и какво излезе:
    Бруклин тегло на бронята без палуба - 1451 тона стандартно 9800 + 700 тона палуба
    Хелена - 1454 тона стандартно 10 562+ 700 тона палуба
    Кливланд 1463 тона броня+700 тона палуба
    Балтимор - 1793 тона+700 тона палуба
    Учита 1490+700 тона палуба
    Ню Орлинс - 1507 тона
    Портланд - 686+620 тона палуба
    Нортхептън - 547 тона+500 тона палуба
    Пенсакола - 517 тона+ 500 тона палуба
    Каунти - 911 тона, но с ПАЛУБАТА
    Дойчланд / джобен / 702 тона + 200 тона палуба+100 тона прегради Шеер - 900 - 200 тона + 100 тона прегради
    Шпее - 3000 тона всичко - 2100+ 900 тона палуба + 100 прегради
    Хипер - 2500 тона
    П.В.

    #2
    За Аляска теглото на бронята без палубите, като влизащи в корпуса е 4240, което прави 16.4% от стандартното водоизместване.Като включим още 4000 тона палуби съотношението се променя.
    Айова има "мижава" по схащанията на Гоги броня от 10 500 тона.Като добавим и хоризонталната - на ВВ-61-62 става 18 174 тона.За Мисури цифрите са малко по големи - 19 311 тона.За сравнение Бисмарк е с 17 540 тона броня
    П.В.

    Comment


      #3
      По моите схващания се гледа % отношени а не абсолютната маса, А на Айова бронята е тъъъничка, за кораб с това водоизместване,а Бисмарк колко е по-малък? къде 10 000 т май.

      Comment


        #4
        Тук ти би казал: "Да не дребнем" Вярно, Бисмарк е 41 700, Тирпиц е 42 900, Айова е 49 008, Мисури 49 557 тона
        П.В.

        Comment


          #5
          Da bе да не дребнеем, ако ти резнат заплатата с 20% колкото е разликата между водоизместванео на двамата така ще издребнееш че.... А иначе Айова е най-нескопосано конструираният линкор, дори Бисмарк е по-добре направен, единственното нещо поради което този кораб се изкачва в класациите са му оръдията.

          Comment


            #6
            защо, за ескортен линкор, ескорт на самолетоносачи, унищожение на линейникрайцери Конго, за мен те са нещо като супер крайцери през ВСВ, както и Аляска и Шарнхорст и Дюнкерк си е супер
            П.В.

            Comment


              #7
              Ами КГV като е с 12 000 тона тегло?Важно е разпределението, щото и ХУд има повече броня от него
              П.В.

              Comment


                #8
                КГ % си е много добре защитен, особенно за своето водоизместване. А Айова е някакъв мутант и може да се сравнява само с руските изгъзици за 35 000 крайцер. В Англия с това водоизместване, машини и оръдия биха счинили невъобразимо чудовище, ама де акъл у кравар.

                Comment


                  #9
                  Както каза Тъндъра това различни концепции.На американците им трябва бързоходен линкор - ескорт за самолетоносачи със скорост 32+ възла, каквато Саут Дакота и Норт Каролина не постигат.КГV също не може да постигне и да се движи на мах с 32 възлов линеен крайцер.Освен това те искат да го ползват и като ПВО платформа.
                  На англичаните им трябва добре брониран линкор с умерена скорост.
                  Освен това никой от корабите под 35 000 тона - Шарнхорст, Аляска, Страсбург, Конго не е линеен крайцер първо защото няма линия и защото един 35 000 тонен като КГV, НК, СД Ришельо, да не говорим Айова , Бисмарк, Ямато ще ги разпарчетоса за нула време.Те са си супертежки крайцери, убийци на Вашингтонски крайцери, категория "А" с 8 инчови оръдия
                  П.В.

                  Comment


                    #10
                    А аз изрично ти написах че с това водоизместване, мощност на машините и оръдия британците биха получили много по-мощен кораб с дори по-висока скорост.
                    Значи ако беше с обводите на Венгард, при водоизместване 56 928 и 221 000 к.с би вдигал 35.4 вместо 31.9 , доста огромна разлика май. И то като се има предвид Че Венгард е с упростени форми на корпуса а Айова има булб. С корпус като този на Ришельо 33, Виторио Венето 35.1 , Тирпиц 33,5 ,
                    Значи : не обсъждаме концепцията а това че корабът е конструиран некадърно.

                    Comment


                      #11
                      Ти тук опря до адмиралтейски коефициент, аз ти говоря за кораба не само като скорост, а като ПТЗ, ПВО, броня, мореходност, оръдия, система за управление на огъня - тоест комплексно творение
                      П.В.

                      Comment


                        #12
                        Ами точно, нито е мореходен, нито блести с нещо друго, въоръжението, бронирането и оборудването е същото като на предните кораби, значи получаваме 10 000 т за една скорост дето даже не е висока, Саут Дакота бутната в калпав корпус . Боклучарник на квадрат.

                        Comment


                          #13
                          Добре, помисли имаш бронята на Саут Дакота и неговото въоръжениеКак ще сложиш двойно по-мощен двигател и кораба няма да излезе с 10 000 тона по-тежък?Да не го направиш с ядрен двигателя?
                          П.В.

                          Comment


                            #14
                            Ами много просто ще направя по-свестен корпус и наличната мощност спокойно ще ми стигне. Ама който е некадърен и не може да мисли действа по хамалският начин.

                            Comment


                              #15
                              със 130 000 к.с. колко можеш да постигнеш?
                              П.В.

                              Comment

                              Working...
                              X