Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брониране на американските тежки крайцери

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Брониране на американските тежки крайцери

    Първият клас Пенсакола е със слабо брониране - броня на машините - външна - 63.5мм, ширина 10 фута, броня на предните погреби - вътрешна 102мм, преден траверз - 89мм;Палуба -25-38мм
    кърмови погреби няма защита, освен една надлъжна противоторпедна преграда с дебелина 35-25мм.Кули - 63.5мм
    Нортхемптън броня на машините 57мм+ 19мм STS отпред, външна - ширина 15 фута, носови погреби - 76мм+ 19мм STS отпре, ширина, външна, кърмов погреб -89мм вътрешна броня кути, кули 63.5мм, Палуба - 38-51мм
    Портланд външен пояс машини 83мм+ 19мм STS , погреби - носови вътрешни 127мм+ 19мм STS , кърмов вътрешен - същата дебелина.Палуба - 63.
    Ню Орлинс - пояс на машините външен - ширина 9 фута и 8 инча.Дебелина 127мм+ 19мм STS , изтъняване до 76мм.Основният пояс е широк 4 фута и 8 инча.Носов погреб - вътрешен дебелина 102мм+ 19мм STS, кърмов погреб - вътрешен 120мм+ 19мм STS.Барбети 140мм, без Сан Франциско - 165мм - кули 203мм, палуба - 63мм
    Учита Пояс върху машините - външен 152мм+ 12.7мм STS ламинат.Ширина като на Ню Орлинс. Погреби 152мм- вътрешни и носови и кърмови.Барбет - 178мм, Кули -203мм, палуба - 63.5мм
    Балтимор - външен 152мм+ 12.7мм STS ламинат. Погреби 152мм- вътрешни и носови и кърмови.Барбет - 152-165мм, Кули -203мм, палуба - 63.5мм
    П.В.

    #2
    Re: запитване

    Малка поправка На Учита бронята на машините е 152мм+16мм STS
    на предните погреби - страните 51мм+16мм STS, кърмовите са 120мм +16мм STS.Всичики са вътрешни
    На Балтимор поясът върху машините е 152мм+16мм STS
    на предните погреби - страните 76мм+16мм STS, кърмовите са 120мм +16мм STS.Всичики са вътрешни.
    Корабите са преки наследници на Бруклин със 127мм пояс на машините + 16мм STS и вътрешни погреби 51мм+16мм STS, кърмовите са 120мм +16мм STS.
    Погребите се намират под водолинията.Носовият траверс е много мощен - 152мм - предвидено е корабите да се бият не на успоредни курсове, а или с носа или с кърмата, затова носовата и кърмовата чакт са усилени.Счита се че бронирането на машините е особено важно за запазване на скоростта и затова те са по-добре защитени от погребите
    П.В.

    Comment

    Working...
    X