Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Корабът, рекордьор по потопени неприятелски военни кораби

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    Добре, значи докарахме дискусията донякъде.Е, как да смятаме един кораб?
    Към момента на залагането му?Тъй като вече концепцията му е ясна.
    Към момента на спускане във вода т.е. 2 год по-късно
    Или към момента на завършването, но да не забравяме, че всяка икономика строи с различен темп в зависимост от своя темп американците за 3 години, японците за 5, британци и германци - 4. А през ПСВ корабите се строят дори за по 2 год, линейните крайцери 1.5 год
    П.В.

    Comment


      #32
      За момента на влизане в строя. Преди това корабът си е просто статия в бюджета, а когато е влезнал в строя то той може реално да се използува. Удобен пример е Андрей Первозвани.

      Comment


        #33
        Добре, към 1916 г. в строя са влезли вече
        Япония - Фусо
        САЩ - Пенсилвания
        Британия - Ривендж
        Германия - Баден
        Франия - Бретан
        Куин Елизабет не ги броя, защото не са типични кораби от линията, а бързоходно крило, те ствата много за ескадрен бой.Освен това 24 възловата скорост не е чак такъв + в сравнение с 23 възла на Фусо, 22 на Баден, и на Ривендж.По скоро + им е течното гориво и хубавите оръдия, тъй като на американските са в една люлка
        П.В.

        Comment


          #34
          Айде пак стъкмистики, тези не ги броим 'щото са по-хубави и не било честно :lol: :lol: още повече че те са правени именно за бой в линия. Ама същият довод защо не го вземаш предвид когато сравняваш британските и германските линейни крайцери?. При положение че са коренно различни кораби.

          Comment


            #35
            Куин Елизабет са планирани като бързоходно крило, което да бъде пълноценно и да замени старите линейни крайцери Инвинсибъл и Индефатигейбъл, чиято броня няма да издържи на снарядни попадения и чиято скорост не е много по-висока от тяхната.Те трябва в решителния момент да се концентрират върху авангарда или ариергарда и да образуват късата черта на Т-то.
            Немските линейни крайцери са си типични представители на кораби от линята, които трябва да обващат фланговете на противника.Особено такива са Дерфлингер, който малко се отличава по защита от Куин Елизабет.По въоръжение му отстъпва съществено, но до 17г. немските снаряди са по-качествени и това уравновесява донякъде нещата.Освен това знаеш, че никой немски капитан на линеен крайцер не е бил луд да търси бой с кораб от типа Куин Елизабет
            П.В.

            Comment


              #36
              Последното просто доказва че британският кораб е най-добър. Ти по тази логика и Дредноут ще искаш да изключиш, 'щото е по-бърз.A QE sa si prosto nowo pokolenie linejni korabi. По-добри от всичките си съвременници. С въплатени нови концепции. А Баден е просто купчина от разни хрумки, нещо като нищо, общо взето ситуация типична за германският флот

              Comment


                #37
                При така поставен въпрос мисля че следната класация е съвсем непредубедена:
                1. Куин Елизабет-без конкуренция
                2. Баден и Рижендж-най-добрите дредноути, но вече поостарели като концепция
                3. Фусо-английски кораб, построен в Япония
                4. Останалите са един дол дренки.
                Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                Неизвестен руски адмирал

                Comment


                  #38
                  Абсолютно съм съгласен с теб, Одзава и с класацията, с корекцията, че Пенсилвания превъзхожда Фусо по брониране
                  П.В.

                  Comment


                    #39
                    Май е по-добре да се промени въпросът на "най-активен кораб", далеч по-коректно е. в такъв случай ще останат самио линкори, просто по-ситните кораби са нямали толкова дълга кариера. Е та ако приемем новият вариант смятам Уорспайт няма да има конкуренция.

                    Comment


                      #40
                      Уорспайт си е рекордьор отвсякъде, изключваме търговски кораби, иначе спомагателните крайцери ще излезнат на първо място
                      П.В.

                      Comment

                      Working...
                      X