Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Джобните линкор

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #16
    Измери си го на чертежа и си го мащабирай. А йде сега 80 под наклон били достатъчни, че то тогава американските и с линкори могат да влезнат в бой. или искаш да ти сметна взаимните им зони на неуязвимост с Балтимор примерно? А за зенитките на Шпее: когато той е построен (ти явно датата на влизане в строй не я броиш за нищо) няма кораб с по-силно ПВО. А като говорим за скорост. Айде да направим сметката: Шпее среща КГ5 и Ойген среща КГ5, Шпее среща крайцерската ескадра, Ойген среща крайцерската ескадра (друг въпрос че горивото никога няма да му стигне до Ла Плата).

    Comment


      #17
      Това с КГV не е много коректно и двата немски, но зоните за неуязвимост можеш да го сметнеш
      П.В.

      Comment


        #18
        че 'що да не е коректно? Ойген нали уж е по-бърз. Ама ако искаш може да смятаме и Ойген срещу крайцерската ескадра.

        Comment


          #19
          Коя крайцерска ескадра?Съфолк и Норфолк ли?
          П.В.

          Comment


            #20
            ---

            Която си избереш. но примерно Ойген е при Ла Плата вместо Шпее. То тогава Ойген още го няма но да предположим аналогично събитие.
            А до тогава може да ми кажеш колко е висок поясът на Балтимор над водата, На Ойген ако го смятам натоварен е към метър.

            Comment


              #21
              Не мога да се сетя ка беше точно 152мм пояс е широк 2.1м, а останалия 1.00 е 76мм изтъняване под водата.Така че не знам дали и от 152мм не гази под водата 10-20см
              П.В.

              Comment


                #22
                а наклон дали има?Сега сметнах на Ойген по супер най-благоприятно стечение на обстоятествата. Много ще се зарадваш като видиш колко го изкарах борда:161,6944133 при 0 градуса, после ще скочи рязко,но това е ако снарядът попадне и в скоса. ама палубата му е смех, смех ама смех 43 мм еквивалент.

                Comment


                  #23
                  Имай предвид обаче че скосът покрива само половината пояс при непълно натоварване, а ако е напълно натоварен скосът се пада под водата и Абе таралясник

                  Comment


                    #24
                    При палуба 30+25мм колко очкваш??Ама не забравяй, че върху погребите е 40+25мм.Не мога да ти кажа, дали пояса на Балтимор е наклонен - тий е взаимстван от Бруклин - те имат вертикален - май
                    П.В.

                    Comment


                      #25
                      ще имаш да вземаш да е 40 над погребите. Чети внимателно, пише пред и зад крайните барбети, единственната файда от това е че евентуално пази траверсите, нищо повече, но не е над погребите, и не ме карай да дребнея че над погребите горната палуба е по-тънка, ама аз смятам на най-зещитената проекция.

                      Comment


                        #26
                        Да горната е 18-20, но долната беше 40мм
                        П.В.

                        Comment


                          #27
                          долната е 30, провери си пак данните. А германското корито не пробива палубата на Балтимор на нито една дистанция, много забавно

                          Comment


                            #28
                            В същото време палубата на Ойген от 18 000 си заминава а Балтимор дори да няма наклон от тази дистанция си е в зоната, и това при приблизително еднаква скорост......

                            Comment


                              #29
                              18 000 м или ярда.Но оръдието на Хипер/Ойген дупчи Борд ефективно до 19-20 000 ярда.Освен това малко крайцери имат попадения на такава дистанция - японските и то по 4-5 снаряда и Ойген
                              П.В.

                              Comment


                                #30
                                Просто съобщавам данни.за палубите. За бордовете като намеря точни цифри за Балтимор

                                Comment

                                Working...
                                X