Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Модернизация на Инвинсибъл и Индефатигейбъл

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Модернизация на Инвинсибъл и Индефатигейбъл

    Гоги, ако бяха оставили англичаните Инвинсибълите и Индефатигейбълите след ПСВ, как би ги ъпгрейднал - те биха изглеждали като големи тежки крайцери и ще са страшно подходящи в тази си роля.Например да им увеличиш ъгълна възвишенията на оръдията, какъм спом калибър, евентуално по-дебела палуба, нови турбини, були, ПТЗи т.н.
    П.В.

    #2
    Re: Космически снимки

    Има само един проблем. За да ги оставят не би трябвало да се състои Вашинктонската конференция. А ако тя не се беше състояла щяха да бъдат построени нови кораби-разликата вцената на модернизацията и строителството не е особенно голяма, а новият кораб щеше да е прекомерно по-силен.

    Comment


      #3
      Говорим за видоизменена Вашингтоска конференция - линейните крайцери - да се запазят като клас и възможнст за модернизация и добавяне към водоизместването на нови 3000 тона - това е важало за дредноутите
      П.В.

      Comment


        #4
        Е в такъв случай бих ги преработил по образц на Джулио Чезаре, но малко по-различно, режа през мидела и поставям нова средна секция, режа сегашният нос и удължавам, кърмата също я удължавам леко. Оставям само 6 оръдия от главния калибър. Махм казематния пояс (честно казано не си спомян дали имаха) и правя главната бронева палуба поне 100 мм, останалата маса харча за максимум 114 мм и 40мм. без авиация, силова установка : дизелелектроход, два винта, разчетени за 30 възела.

        Comment


          #5
          Да клиперския нос е правилно решение, а идиотските диагонални кули трябва да се разкарат и да остане една.
          Палубата над машините да стане 87+12.44 ламинат а над погребите 124+12.44 ламинат.Да се удебелят скосовете от 25мм на 63мм, тъй като пояса е тънък.Да се монтират двуцелеви оръдия поне 6 двойки 114 или 102мм.Да има були.Удебеляване на покривите на кулите и барбетите на 229мм от 178мм.Нови машини, котли - скоростта ще скочи ще се увеличи номинално 27-28 възла.Корабът ще има водоизместване стандартно около 221-22 000 тона
          П.В.

          Comment


            #6
            Онези гротестки подобия на кораби...

            Чакай първо да се раберем за какво смятаме да го използуваме този кораб.
            Аз лично го виждам идеален за конвоиране или лов на рейдъри. смятам че уверено би могъл да се справи с всеки тежък крайцер без същественни повреди. Е среща с Шпее може и да протече по друг начин. Аз нарочно не сложих були защото ще ми овеличат съпротивлението а използуването на дизел-електрическа силова уредба ще позвили освен много голям радиус но и по-дълбока ПТЗ

            Comment


              #7
              Модернизиран Австралия - примерно е убиец на тежки крайцери и др. дребосъци.С Шпее ще му по-трудно - трябва да му се модернизират снарядите, системата за управление на огъня, да се увеличи ъгъла на възвишение и пак разликата няма да е много съществена - 386кг срещу 300кг.Ако немците построят техните Р крайцери уголемени джобни пак с 6 283мм, но със 120мм борд, повечче зенитки, скорст 34 възла и далечина 20 000 мили при водоизместване 20 000 тона, нещата биха стояли по друг начин
              П.В.

              Comment


                #8
                Р за мен са трошляци. А когато писах за Шпее аз няма хпредвид недостига на поразяваща мощ, все пак колкото ида е добре защитен Шпее е тежък крайцер. Аз визирах основно че е доста добре въоръжен и може да направи бая поразия на Ранен линеен крайцер. Въпросът е дали защитата да бъде подобрена с помощтта на одебелен скос. Или да се пусне една преграда, примерно 50 мм от горния ръб на пояса до дъното, така хем ще играе ролята на допълнителна защита зад пояса, хем ще е една от преградите на ПТЗ-то, а ако се продължи до горната палуба ще подобри хоризонталната защита от снаряди в средната част на корпуса.

                Comment


                  #9
                  Аз пък бих махнал средните кули, и подобно на Гоги удължавам корпуса от към кърмата и носа. Но клиперен-не. Булба е по-добро решение. И средните кули отиват в носа и кърмата. Обаче ще запазя средния калибър-155 мм оръдия в 4 двуоръдейни кули. Палубата изобщо няма да бронирам и двата крайцера ще използвам като лидери на флотилии есминци.
                  Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                  Неизвестен руски адмирал

                  Comment


                    #10
                    Местенето на кулите е много трудоемко, трябва да изкормиш целият корпус за да оборудваш погреби и да правиш подкрепления за барбетите. А ти на каква скорост разчиташ че да го използуваш за лидер? и не е ли малко скъпичко удоволствие това? Какво му пречи булба на клиперния нос?
                    Какви машини ще използуваш?

                    Comment


                      #11
                      "Р" не са боклуци, защото са много добри като рейдери - по-бързи от всеки линкор, по-смъртоносни от всеки крайцер.."О" са изгъзица с тежки оръдия и тънка, плитка броня.Освен това "Р" е трябвало да бъдат 12.По добро, а по-икономично е да се построят такива вместо Хипери.Англичаните са искали да построят тежки крайцери с 9х234мм оръдия през ВСВ - имало е проекти
                      Вертикална преграда като на Алжир или Шпее според мен е по-добре, отколкото скоса на Хипер, защото защитава по-голяма площ
                      П.В.

                      Comment


                        #12
                        Срега ми хрумна нещо по-добро. Аз бих си направил щурмови десантен кораб. Така хем ще го изключа от списъка на капиталните кораби: т.е. вписвам се във Вашингтонския договор. Хем ще получамного яко нещо. Ето и ескиза на проекта. От главния калибър отавям само носовата кула, махам и средния калибът. Непосредственно зад носовия барбет на горната палуба поставям броневи травярс висок 3 м от борд до борд 150 мм. зад него на по 5 кули 2х114 на борд, в кърмата батарея от 10х120 мм минохвъргачки. и колкото се съберат бофорси, махам две от турбините, броневата защита: махам ненужните барбети, целият борд над пояса го защитавам с 50мм плочи, а в носа и подводната част, горната палуба също с 50 мм плочи, в носовите каземати от 152мм поставям по един здвоен бофор за непосредственна огнева поддръжка. десантът ще се ландва през десантни мостове монтирани в носа. Десантирането ще става по следният начин:Корабът се приближава на пълна скорост към брега, в кърмовите отсеци (специално приспособени) се приема вода, корабът получава диферент на кърмата, благодарение на малкото газене носът се приближава плътно до брега, спускат се мостовете и смелите пихотечки (стояли до този момент зад бронята се дропват, разни ситни цели се поразяват от предните бофорси, по-големите неща се поразяват от 114 мм зенитки, същите заедно с останалите бофорси осигуряват ПВО, при напредване в сушата огнева поддръжка се оказва от 305мм и от минохвъргачките.
                        Пропуснах да спомена че дъното в нода е осилено.

                        Comment


                          #13
                          Plamen написа
                          "Р" не са боклуци, защото са много добри като рейдери - по-бързи от всеки линкор, по-смъртоносни от всеки крайцер.."О" са изгъзица с тежки оръдия и тънка, плитка броня.Освен това "Р" е трябвало да бъдат 12.По добро, а по-икономично е да се построят такива вместо Хипери.Англичаните са искали да построят тежки крайцери с 9х234мм оръдия през ВСВ - имало е проекти
                          Вертикална преграда като на Алжир или Шпее според мен е по-добре, отколкото скоса на Хипер, защото защитава по-голяма площ
                          Артилерийски кораб за да е добър редър трябва да е абсолютно по-силен от всичко което може да влиза в ескорта, просто в противен случай единственното което ще прави е да бяга и да рискува в една схватка, дори за нещо от сорта на Шарнхост би било рисковано да влезне в схватка с 4-5 крайцера и още толкова есминци. А скоростта, или поне рекордните значения,през ВСВ не са чак от такова значение както през ПСВ.

                          Comment


                            #14
                            Нов "Виндиктив"-не е лоша идея.
                            На булбовия форщевен клиперния нос не пречи. Просто в определението за "клиперен нос" булб няма. Просто техническа подробност. Иначе конструкцията на бака е същата.
                            Че е трудоемко и скъпо-такова е, но никъде не прочетох, че ще трябва да е реално. Иначе бих построил кораби от типа на "Аляска", "Кронщад" или дори японските проекти "В".
                            Разчитам на скорост от порядъка на 30-32 възела. Конкретните параметри мога да ги постна по-късно, заедно с примерно разпределение на масите. Но не е невъзможно. За енергетичната установка мисля че на мен добрите стари турбини ще ми свършат работа. Не разчитам и на кой-знае каква далечина на плаване. За Тихия океан мисля 7-8 хил. да ми стигнат, ако разбира се ползвам английската мрежа от бази, но и японските подмандатни територии стават.
                            Тактическата ми схема е следната-всяко съединение ще има 2 такива кораба, 2-4 леки крайцера с 12-15 155 мм оръдия, 2-4 дивизиона есминци от тип "Кагеро" или "Шимикадзе". Може и други, но с поне 10-12 торпедни тръби за 550-610 мм торпеда със скорост на хода до 40-50 възела на 20 км.
                            Като сметнем, че в началото на ВСВ липсата на безпламъчен барут за зарядите на оръдията от главния калибър е достатъчно да се ориентират артилеристите за целеоказване и разпределение на целите, то корабното ми съединение, може да бъде хвърлено да се сражава с 1-2 дивизии линкори с 356 мм оръдия малко след стъмняване или рано сутрин. Втория вариант е за предпочитане. Двата тежки кораба ще водят артилерийски двубой с крайцерите на противника, а флотилиите есминци с бой ще трябва да си пробият път до линията на линкорите. Мисля че при тази схема загуби до 50% за тежките кораби и до 60% за есминците са приемливи.
                            Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                            Неизвестен руски адмирал

                            Comment


                              #15
                              да, но корабът е достатъчно здрав да издържи повечко десантни операции, нали?
                              П.В.

                              Comment

                              Working...
                              X