Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПЪРВИ РЕАКТИВЕН САМОЛЕТ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #61
    Ъъъъъ,би ли ми казал примерно колко време се разработва ФВ-190Д?Май не е за 1 седмица.Абе пич ти си нямаш идея за кво става въпрос и спориш.Тва със сменянето на двигателя е все едно да сложиш на трабант двигател от Мерцедес.Май няма да стане само с просто слагане.При все,че самолетът лети и ако случйно му спре двигателя щото не са правени тестове ще падне.Та такива ми ти работи.........:tup:
    С пистолет и добра дума се постига много повече,отколкото само с добра дума

    Comment


      #62
      Виждам че си упорит. Хубаво качество, стига да знаеш кога да спреш.
      Наистина има много теории. Ей например днес четох една теория, че духът на Димитър Списаревски се явил на близките си за да ги успокои още куп други обидни простотии. Така, че стойността на една теория зависи от неоспоримостта на фактите, които я подкрепят. А в твоята такива няма много.
      Колкото до данните, просто не знаеш на какво се смееш. Всъщност взел съм ги от книгата Strategy for defeat the Luftwaffe/Eagle Editions 2003 от Williamson Murray. Авотърт е защитил докторат по история в уиверситета в Йеил и е един от водещите експерти на тема Luftwaffe. Публикувал е множество книги, повечето от които са издавани от издателствата на университета в Принстън. Служил е и в Air Force Intelligence Unit. При написването на книгата е използвал данни от Bundesarchiv/Militararchiv във Фрайбург.
      Сега по-подробно за данните. Те са на стр. 215 и изтребителите се разпределят както следва: Западен фронт – 425, Норвегия – 40, Отраана на Райха – 370, Източен фронт – 475, Балкани – 60. Събери ги и ще видиш какво ще се получи. Така че познай кой е за смях :lol:
      Връзката с бомбардировачите е това, че както ти сам каза Герамния по това време изцяло се е съсредоточила върху изтребителите. А щом те не достигат какво остава за бомбардировачите.
      Колкото до Ju 88, не знам как да те убедя, че през 1944 това е последния (или почти последния) самолет, който би могъл да промени нещо в небето на Райха. Вариантите S са произвеждани през 1944, а ние май вече говорим за 1943? А и не мисли, че като от един самолет са произведени няколко бройки, то той вече е в серия.
      Проблемът с това да бъде започнато производството на нов бомбардировач е, че за целта трябва да бъде прекратено производството в определени заводи и те да бъда преоборудвани. Освен това са необходими и куп организационни мероприятия, защото през 1943 Германия разсъсредоточава производството на самолетни детайли в множество заводи. Всичко това отнема време и ще лиши фронта от скъпоценни подкрепления. А в средата на 1943 (пак ли гвовориш условно?) се води Битката за Курск и Съюзниците се готвят за десант в Сицилия. Изобщо необходими са самолети и то колкото се може повече и по-бързо. Наистина енебохдоим нов самолет, но не бомбардировач, а изтребител, който да попречи на Съюзниците да завоюват въздушно господство.
      Това с не са решили, не са произвели, не звучи много сериозно. Производството зависи от наличните суровини и производствеи мощности, а не от това кой какво е решил. Хубаво са произведени 2287 бомбардировача, но това е за една година. Много от тях биват разрушени при катастрофи, други са свалени, за трети няма резервни части. Всичко това намалява наличния брой значително и той епод 1000. Освен това не може всички фронтове да бъдат оставени без бомбардировачи заради една атака. А и тези бомбардировачи са образци основно от преди войната.
      За Fw 190 не разбирам какво имаш предвид под обикновен редови вариант и си мисля, че въобще не си наясно с историята на този самолет. Fw 190A-8 е последният вариант от серия А с двигател BMW 801 (има и няколко А-9, но те са твърде малко). Като такъв се предполага, че е и най-съвършен. Виж ако говориш за Fw 190D, който е с редови двигател с течно охлаждане, то тогава си взимам думите назад. Но тази модификация се появява твърде късно.
      А колкото до това, че са необходими малко доработки за превърщането на един самолет във височинен, провери колко отнема на конструкторите на Focke Wulf да създадат височинен вариант на Fw 190. Всъщност не си прави труда – 2 години и половина. А ако конструкторите действаха както ти предлагаш, германската авиация щеше да е по-зле и от албанската :lol: :lol:
      Колкото до летищата ще ти кажа, че за бомбардировачи са необходими летища с укрития. Иначе самолетите са идеална плячка за бродещите съюзнически изтребител-бомбардировачи. Пример за това е едно пребазиране на KG 26. Така броят на годните за целта летища, става доста по-малък от 20-21. Освен това, голямо число бомбардировачи не могат да се пребазират едновременно и така подготовката няма да остане незабелязана.
      Стига ли ти толкова? Колкото до съвета ти, трябва да правиш разлика между мислене и фантазиране. Но не знам дали ме разбираш.

      Comment


        #63
        Уставен договор

        Хей, успокойте се малко, няма нужда да придружавате аргументациите си с обидни квалификации.

        По темата:
        Pik-As, аз намерих някакви данни за въпросната модификация на Ju-88, но според тях той е достигал подобна скорост с минимален бомбен товар (всъщност там пишеше, че 605 км/ч е въобще без бомбен товар). Но дори и да приемем, че с 1000 кг бомби може да се движи с подобна скорост, то като се има предвид разсредоточаването на групата по множество летища и необходимостта да се поразяват цели дълбоко в територията на британските острови, няма как да се постигне необходимия оперативен обсег без допълнително намаляване на бомбения товар. А това от своя страна ще направи подобни атаки много слабо ефективни.

        Comment


          #64
          Хари, според теб при ФВ-190Д-то е само най-обикновен А с друг двигател? Хората пък пишат, че е променен в много отношения... Но няма какво да говорим по темата, защото ти май от взета позиция не отстъпваш Не че е лошо...

          Пикас, ти пак не си разбрал нищо от думите ми.... Не говорим ли на един език????? За какво са тия тиради, за какво са тия монолози, за какво са тия излияния... Йеил, мейл... Добре! Ама за какво ми ги пишеш тия работи????? Нито за момент не съм ти оспорил цифрите! Напълно вярвам на броя който посочваш и... толкова! "Смехът" беше за това, че макар и Напълно верни, тези сведения нямат нищо общо с темата... Просто броят на изтребителите няма значение...
          Колкото до "съсредоточаването" върху изтребителите, то не е абсолютно и не изключва строеж на бомбардировачи, както вече посочих, построена е и значителна бройка бомбардировачи.
          Колкото за упоритостта, май не ми отстъпваш лного, нито пък имаш по-добра идея относно спирането... Не разбираш ли, че единствено практиката би показала дали тази теория би имала успех??? Вероятно ам-гъл /май той го каза/ е прав, че пак би се стигнало до война на изтощение, в крайна сметка не изгодна за немците. Но в края на краищата практиката поднася изненади. Не забравяй, че при дадна ситуация не всички налични самолети са във въздуха /примерно за отбраната на Острова/, далеч не всички летят на предела на максималните си възможности, далеч не всички не правят груби грешки... А в по-общ план, въобще не е сигурно какво отражение би имало едно или друго събитие в политически план, как биха реагирали страните. Защото това не е ПЦ симулация, стерилна обстановка и две военни машини, действащи на своя максимум, а по-скоро хаос, политическа игра, играна от човешки същества.
          Просто техническата страна е наистина важна, на е само половината. А другата половина е хаотична, субективна, човешка...
          Германците имат капацитет да разработят и да произведат височинен бомбардировач - та той ще е със изцяло съществуващи технологии, при условие че те създават серийно реактивен бомбардировач при това в нааай-кризисния и краен период /Блиц, но не Опел... /.
          Операция срещу Англия с такива бомбардировачи няма глеми шансове вероятно - но все пак винаге има някакъв шанс. А последствията от нея - политическите решения /защото това са политически решения/ какво да се прави след една такава хипотетична ситуация - както за пореден път казвам, толкова превратности в историята има, че може да се слечи 1.р гд пдже да се случи и 2. или 3. /някакви си възможни развития на ситуацията/.........
          На нож!

          Comment


            #65
            Вчера се сетих за нещо.За да е височинен един бомбер му трябва и по-голямо крило,херметична кабина може би също.Така че няма да се ограничат нещата със смяната на 1 двигател
            С пистолет и добра дума се постига много повече,отколкото само с добра дума

            Comment


              #66
              Е да - ще трябва да се сменят 2 двигателя Но, сериозно, прав си, естествено, че има и други работи освен двигатели. Вече не помня споменах ли го, но определено го мислех :lol: :lol:
              То това стана егати и темата :lol: :lol: :lol: :lol: Благодаря ви за участието и дискусията, но аз продължавам по другите, за тук стига толкова
              На нож!

              Comment

              Working...
              X