Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПЪРВИ РЕАКТИВЕН САМОЛЕТ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    ПЪРВИ РЕАКТИВЕН САМОЛЕТ

    Отправям предизвикателство към познавачите на авиацията.

    Аз имам предпочитания към ME 262, като първи серийно произвеждан реактивен самолет, допълнително същия аероплан заема още едно първенство :
    на първи самолет с осев компресор на ВРД двигател.









    Очаквам вашите мнения по въпроса.

    #2
    ПЪРВИ РЕАКТИВЕН САМОЛЕТ

    оо много добри снимки!

    аз имах спор с един английски авиационен инженер, който си възхваляваше неговия "Метеор". В интерес на истината ме контрира с факти, които нямаше как да оборя колегата Парабелум знае повече по въпроса и ще оставя на него да пише...
    albireo написа
    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

    Comment


      #3
      Ме-262 "Schwalbe " - ще един от върховете на германската инженерна мисъл и самолетостроене.
      Развитието му започва още през 1939г. На 18 април 1941г. е първият полет на Ме-262V1 (Versuch - експериментален). Първоначално двигателите не са готови и е монтиран бензинов Jumo 210 в носа на самолета.

      На 18 юли 1942г. Fritz Wendel е пъввият пилот, полетял с новите турбореактивни Jumo 004A-0.


      Jumo 004A-0

      Има и варианти с двигатели BMW003.


      Три изгледа на Ме-262

      Разположение на въоръжението на Ме-262


      Двуместен нощен прехващач, оборудван с радар


      Тактико-технически даннни на Messerschmitt 262A-1
      Вид на самолета - прехващач
      Двигатели: 2xJumo 004-B
      Маса празен:3800kg
      Маса пълен:6400kg
      Макс. скорост:
      на височина 6000m - 870км/ч
      Далечина на полета:1050km
      Таван: 11450 m
      Въоръжение:
      4x30mm MK108 (2x100 изстрела на оръдие и 2x80 изстрела на оръдие) в носа на самолета
      Разпереност на крилото: 12.48m
      Дължина: 10.6m
      Височина: 3.84m
      Площ на крилото: 21.70кв.метра
      scharfschutze ®
      _______________________________________
      Мощта на оръжието се умножава по разума на този, който го използва.

      Comment


        #4
        Ме-262

        Мисля че по-правилно би било "Първи серийно произвеждан реактивен самолет".
        Първият реактивен самолет е Хe-178





        То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

        Comment


          #5
          До колкото и аз знам наистина Me 262 е първият реактивен самолет излязъл в серийно производство.Обаче един път гледах по така дискутирания канал Discovery, че германците към края на войната изобретяват един много як реактивен самолет на име "Кобра" за него си спомням, че повече от десет минути не е можел да лети щото бързо му свършвал горивото, обаче бил ефективен.Кажете нещо повече за него.
          Къде и да одиш, къде и да шеташ, не се срами, не се плаши българин да си.

          Никой не е по-сляп от този, който не иска да вижда.

          Войната е много сладко нещо за тези, които не са я виждали.

          Comment


            #6
            Да нямаш предвид ME 163 COMET? Той е едно таквоз чудо, дет малко на снаряд прилича - лети 10 мин и после цоп!
            XV mile the sea brode is
            From Turkey to the Ile of Rodez...

            Comment


              #7
              ME 163B COMET






              Comment


                #8
                Става въпрос за Ba-339 Natter,което значи някакъв вид змия
                За мен хич не е добър,освен това е ракетен самолет.Има само 1 изпълнен полет,който завършва със смъртта на летеца-изпитател
                С пистолет и добра дума се постига много повече,отколкото само с добра дума

                Comment


                  #9
                  Kaто говорим за Ме-262 неможе да не споменем Не.280. Самолет който може би е бил идея по-добър от месера, но пак затколисни игри и интриги. Предполагам сте запознати с историята.
                  Все пак е добре да се спомене ,че през пролетта на 1942 Не.280 е готов за приемане на въоръжение, тогава конкуренцията в лицете на Ме-262 даже не е полетяла на реактивна тяга.
                  A Me-163 e много по-правилно да се нарича Li-163, в чест на професор Александър Липиш. Гений на немското самолетостроене. Малко останал в сянка за съжаление. Въпреки ,че Ме-163 носи името на Месершмит, той самият има почти никакви заслуги за проектирането му.

                  Comment


                    #10
                    Ei ZWQRA blagodaria mnogo za snimkite. :tup:

                    Ina4e Hartman mislia ne si prav Kobra ima pove4e ot edin polet mislia 4e burka6 s drug samolet.Ako ne si suglasen spori s televizia Discovery tam gledax za tozi samolet.
                    Къде и да одиш, къде и да шеташ, не се срами, не се плаши българин да си.

                    Никой не е по-сляп от този, който не иска да вижда.

                    Войната е много сладко нещо за тези, които не са я виждали.

                    Comment


                      #11
                      Originally posted by "Ka-50"

                      A Me-163 e много по-правилно да се нарича Li-163, в чест на професор Александър Липиш. Гений на немското самолетостроене. Малко останал в сянка за съжаление. Въпреки ,че Ме-163 носи името на Месершмит, той самият има почти никакви заслуги за проектирането му.
                      Направо ме пребивате с реплики от подобно естество. Нека да уточним - самолетите носят името на фирмата под чиято егида са разработени, защото всички разработки и интелектуален труд и принадлежат. В този случай ще попитам - МиГ 29, МиГ 31, Су 35 и др. на кого са кръстени на името на фирмата или на конструкторите си? :lol: :lol: :lol:
                      А колкото до" МЕ 163 В той е просто един коз в колодата на ЛУФТВАФЕ" това е казал генерал Галанд.

                      Comment


                        #12
                        Originally posted by "Shelenberg"

                        Ei ZWQRA blagodaria mnogo za snimkite. :tup:

                        Ina4e Hartman mislia ne si prav Kobra ima pove4e ot edin polet mislia 4e burka6 s drug samolet.Ako ne si suglasen spori s televizia Discovery tam gledax za tozi samolet.
                        С кеф бих поспорил.Там има МНОООООГо глупости Има един пилотиран от човек полет.Осъществени са още няколко радиуправляеми старта

                        За Ме-163.Той лети доста повече от 10 минути.Просто толкова му работи двигателя.Но си планира доволно дълго време.Тактиката е била с кратковременни включвания на двигателя и полетът е достигал до около 40 минути
                        С пистолет и добра дума се постига много повече,отколкото само с добра дума

                        Comment


                          #13
                          с Дискавъри е доста лесно да се спори, верно си е
                          albireo написа
                          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                          Comment


                            #14
                            Двигателят на Ме-163 Комет е с течно реактивен двигател. Някъде из форума бях писал малко по въпроса за реактивните двигатели, но не помня темата. Ако някой я намери, да сложи линк тук.
                            scharfschutze ®
                            _______________________________________
                            Мощта на оръжието се умножава по разума на този, който го използва.

                            Comment


                              #15
                              Hartman ако питаш мене вярвам повече на теб, от колкото на Discovery.Така че от сега вече имам друго мнение за "Кобра"
                              Къде и да одиш, къде и да шеташ, не се срами, не се плаши българин да си.

                              Никой не е по-сляп от този, който не иска да вижда.

                              Войната е много сладко нещо за тези, които не са я виждали.

                              Comment

                              Working...
                              X