Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Авиошоу "100 години българска авиация" - БИАФ 2011 (3 и 4 септември, Крумово)
Collapse
X
-
Тази година организацията беше много зле - пътища, вход. Ужас.
Статичния показ беше супер - интересна техника, вежлив и усмихнат персонал.
Динамичното шоу беше обилно като количество и малко съмнително като качество. Така или иначе, народа се радва на количеството Накрая руския миг пооправи малко вкусовете в устата и отнесе големите аплодисменти. На мен лично швейцарците страшно много ми харесаха, но усещането беше далеч от други години, например с турските фантоми.
После ще видя жената какво е снимала и ще кача, ако има нещо читаво.
Comment
-
Напълно споделям казаното от теб. Макар че няма как да се сравняват представителни отбори, съставени от асове, работещи в екип, единствено и само заради шоуто - с добри пилоти, чиято цел е просто да рекламират възможностите на поверените им машини. Идеята на това изложеине беше да се направи реклама на Грипен и Тайфун.
Наистина МИГ-ът с обратна тяга беше много ефектен. Но той затова е направен, а не да се ползва като масов изтребител от масови бойни пилоти.
Иначе, личното ми мнение като лаик - Грипен е много добра машина за цената, на която се предлага. За "Тайфуна" - цяло филмче по Дискавъри има, даже въртенето му съвпадна с едни от дните на авио-празника.
Иначе, не ми се влиза в обичайния спор "Кой е по-велик във военните технологии - руснаците или НАТО"...
Comment
-
Бях в симулатора(много яко беше),пихме биричка и газирано в тази ВИП зоната на еврофайтъра и говорихме с 2-ма пилота и един двигателист,подарих лично на пилота,който управляваше самолета на шоуто 2 емблеми на българската армия и на република България.Пичовете се оказаха много интелигентни и културни.
На края на деня местехме самолети от музея в един хангар.Много добро преживяване.
Comment
-
Гост
-
Първо, казва се "сопло". Второ, защо реши, че наистина е било така? Все пак самолетът има два двигателя, за да одере само соплото на десния, пилотът трябва доста да се постарае. Трето, при излитането на определена височина за кратко се видяха няколко изменения в горенето на десния двигател. Случайно дочух някакъв техник от Безмер да коментира това със свой познат, като вторият каза нещо като "видях как пламъкът се промени, ама мислех, че това е нормално", а първият му контрира с българското "да-да". Всъщност можеш да видиш клипчето към края на страница 22 от тази тема: http://www.airgroup2000.com/forum/vi...7132&start=315 . Публикувалият го пише за задиране, обаче аз такова не мога да видя, просто камерата много бързо се премести точно в критичния момент. За сметка на това нетипичните пламъци при набора на височина се виждат доста добре.
А че състезанието беше порнография, съм напълно съгласен. Обаче фактът е, че много хора искаха да го видят.
Comment
-
Гост
Comment