Това някаква специална маневра за излитане със скорост ли е, или просто за ташак?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Излитане с набиране на скорост на Ми-8
Collapse
X
-
такъв разбег обикновенно използват пилотите на Ми-24 когато машината е претоварена и излита от по-голяма надморска височина , но мисля че в смучая с Ми-8 си е просто ташак , тъй като въпросната машина няма крило
Излитал съм /летял, да съм точен/с Ми-26 със засилване по пистата. Машината беше натоварена с два джипа "Тойота" и около трийсет войника. Беше през 1992г. в Камбоджа. Въртолетът преди да излети се засилваше по пистата и после отлепваше. Но няма общо с това на клипа.
Comment
-
Ми-24 доколкото зная се пробва да излита хоризонтално, не така. По-скоро си представи самолет който се засилва, все пак чудото има малки крила които генерират някаква подемна сила все пак.„Аз, Драгомир, писах.
Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“
Модератор на раздел "Военна Авиация"
Comment
-
не съм пилот , но съм виждал пилоти на Ми-24 от ескадрилата в Стара Загора да излитат по този начин . Не забравяйте ъгъла на атака на крилото и на задкрилките , а и това че по този начин машината просто набира скорост безз да контактува с всичките си колесници в пистата и след достигане на определена скорост , пилотът просто вдига носа . Въпреки че както казах съм пълен лаик , съм летял няколко пъти на нашите Ми-4 и Ми-17 и мисля че това на клипа си е просто гъзария на пилота , който явно е управлявал и щурмови хеликоптерLast edited by lokko; 13-07-2010, 11:33.
Comment
-
хеликоптерите не са самолети , колесниците им не са проектирани за излитане със засилване по писта , а и те рядко излитат от писти .Никога дори и в интернет не съм виждал хеликоптер да излита с хоризонтален разбег като самолет , просто вертикалната тяга на пропелера води до някои принципни различия
Comment
-
lokko написа Виж мнениене съм пилот , но съм виждал пилоти на Ми-24 от ескадрилата в Стара Загора да излитат по този начин . Не забравяйте ъгъла на атака на крилото и на задкрилките , а и това че по този начин машината просто набира скорост безз да контактува с всичките си колесници в пистата и след достигане на определена скорост , пилотът просто вдига носа . Въпреки че както казах съм пълен лаик , съм летял няколко пъти на нашите Ми-4 и Ми-17 и мисля че това на клипа си е просто гъзария на пилота , който явно е управлявал и щурмови хеликоптер
Comment
-
Ето излитане със засилка, в случая заради комбинация от голяма надморска височина и товар.
Правят го и на нормална надморска височина, когато са много натоварени.
Доколкото знам максималната товароносимост се постига точно чрез разбег по писта и не може да бъде вдигнат подобен товар чрез вертикално излитане, без да се застраши машината.
Това което е на клиповете обаче няма нищо общо с въпросната маневра.Nobody has three balls but some people have two very good ones!
Comment
-
Ultramarine написа Виж мнениеЕто излитане със засилка, в случая заради комбинация от голяма надморска височина и товар.
Правят го и на нормална надморска височина, когато са много натоварени.
Доколкото знам максималната товароносимост се постига точно чрез разбег по писта и не може да бъде вдигнат подобен товар чрез вертикално излитане, без да се застраши машината.
Това което е на клиповете обаче няма нищо общо с въпросната маневра.
Тука беше обстойно, за сведение на критиците.
Comment
-
Всички хеликоптери постигат по-добра горивна ефективност при излитане по самолетному - с кратко засилване. При насрещна скорост, особено срещу вятъра, се повишава значително подемната сила на витлата (които са всъщност основното крило на вертолета). Разходът на гориво при подобен тип излитане е с 5-10% по-нисък от вертикалното. Навсякъде, където има възможност, то се практикува.
Comment
Comment