Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Излитане с набиране на скорост на Ми-8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Излитане с набиране на скорост на Ми-8

    Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.


    Това някаква специална маневра за излитане със скорост ли е, или просто за ташак?
    War, war never changes..

    #2
    такъв разбег обикновенно използват пилотите на Ми-24 когато машината е претоварена и излита от по-голяма надморска височина , но мисля че в смучая с Ми-8 си е просто ташак , тъй като въпросната машина няма крило

    Comment


      #3
      Излитал съм /летял, да съм точен/с Ми-26 със засилване по пистата. Машината беше натоварена с два джипа "Тойота" и около трийсет войника. Беше през 1992г. в Камбоджа. Въртолетът преди да излети се засилваше по пистата и после отлепваше. Но няма общо с това на клипа.

      Comment


        #4
        такъв разбег обикновенно използват пилотите на Ми-24 когато машината е претоварена и излита от по-голяма надморска височина , но мисля че в смучая с Ми-8 си е просто ташак , тъй като въпросната машина няма крило
        Ако Ми-24 излита точно по същия начин, когато е претоварен, си мисля, че крилото би било по - скоро пречка.

        Излитал съм /летял, да съм точен/с Ми-26 със засилване по пистата. Машината беше натоварена с два джипа "Тойота" и около трийсет войника. Беше през 1992г. в Камбоджа. Въртолетът преди да излети се засилваше по пистата и после отлепваше. Но няма общо с това на клипа.
        Мисля, че когато вертолетът е сериозно натоверен излитането наподобява повече това на самолет - ако има наклон, той е малък и с носа нагоре. Често съм виждал по клипчета и снимки вертолети да излитат по начина като в горното клипче, но когато носът е толкова ниско мисля, че е повече за гъзария.

        Comment


          #5
          Ми-24 доколкото зная се пробва да излита хоризонтално, не така. По-скоро си представи самолет който се засилва, все пак чудото има малки крила които генерират някаква подемна сила все пак.
          „Аз, Драгомир, писах.
          Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“

          Модератор на раздел "Военна Авиация"

          Comment


            #6
            Това имах впредвид. Мисля, че съм гледал някъде клипче как Ми-24 излита по този начин, но не можах да го намеря.

            Comment


              #7
              не съм пилот , но съм виждал пилоти на Ми-24 от ескадрилата в Стара Загора да излитат по този начин . Не забравяйте ъгъла на атака на крилото и на задкрилките , а и това че по този начин машината просто набира скорост безз да контактува с всичките си колесници в пистата и след достигане на определена скорост , пилотът просто вдига носа . Въпреки че както казах съм пълен лаик , съм летял няколко пъти на нашите Ми-4 и Ми-17 и мисля че това на клипа си е просто гъзария на пилота , който явно е управлявал и щурмови хеликоптер
              Last edited by lokko; 13-07-2010, 11:33.

              Comment


                #8
                хеликоптерите не са самолети , колесниците им не са проектирани за излитане със засилване по писта , а и те рядко излитат от писти .Никога дори и в интернет не съм виждал хеликоптер да излита с хоризонтален разбег като самолет , просто вертикалната тяга на пропелера води до някои принципни различия

                Comment


                  #9
                  © Robert Gipson / Licet Studios | To license this video, visit https://licetstudios.com/video?v=ZWlRNAt2vJ4 or email licensing@licetstudios.comChinook CH-47 ...

                  Comment


                    #10
                    lokko написа Виж мнение
                    не съм пилот , но съм виждал пилоти на Ми-24 от ескадрилата в Стара Загора да излитат по този начин . Не забравяйте ъгъла на атака на крилото и на задкрилките , а и това че по този начин машината просто набира скорост безз да контактува с всичките си колесници в пистата и след достигане на определена скорост , пилотът просто вдига носа . Въпреки че както казах съм пълен лаик , съм летял няколко пъти на нашите Ми-4 и Ми-17 и мисля че това на клипа си е просто гъзария на пилота , който явно е управлявал и щурмови хеликоптер
                    При Ми-24 крилата (5.4м) "носят" 25% от теглото при скорост 250км/ч. Но при Ми-8 - какви крила? Това си е просто трик на пилота според мен, доста опасен при това (при проверка от КАТ вероятно ще бъде констатирано нарушение). Не виждам защо и да е претъпкан до тавана трябва да се движи по хоризонталата и да набира скорост.
                    http://rayofhalifaxproductions.com/26662

                    Comment


                      #11
                      Поляци с Ми-17 и Ми-24 в Афганистан.



                      Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

                      Comment


                        #12
                        Ето излитане със засилка, в случая заради комбинация от голяма надморска височина и товар.
                        Russian Mil helicopter taking off from Lukla airstrip at 9,000' altitude in the Himalayas


                        Правят го и на нормална надморска височина, когато са много натоварени.
                        Доколкото знам максималната товароносимост се постига точно чрез разбег по писта и не може да бъде вдигнат подобен товар чрез вертикално излитане, без да се застраши машината.

                        Това което е на клиповете обаче няма нищо общо с въпросната маневра.
                        Nobody has three balls but some people have two very good ones!

                        Comment


                          #13
                          Ultramarine написа Виж мнение
                          Ето излитане със засилка, в случая заради комбинация от голяма надморска височина и товар.
                          Russian Mil helicopter taking off from Lukla airstrip at 9,000' altitude in the Himalayas


                          Правят го и на нормална надморска височина, когато са много натоварени.
                          Доколкото знам максималната товароносимост се постига точно чрез разбег по писта и не може да бъде вдигнат подобен товар чрез вертикално излитане, без да се застраши машината.

                          Това което е на клиповете обаче няма нищо общо с въпросната маневра.

                          Тука беше обстойно, за сведение на критиците.

                          Comment


                            #14
                            Всички хеликоптери постигат по-добра горивна ефективност при излитане по самолетному - с кратко засилване. При насрещна скорост, особено срещу вятъра, се повишава значително подемната сила на витлата (които са всъщност основното крило на вертолета). Разходът на гориво при подобен тип излитане е с 5-10% по-нисък от вертикалното. Навсякъде, където има възможност, то се практикува.

                            Comment

                            Working...
                            X