Прочетох статията в Уикито и мисля, че схванах в основи принципа ( обаче се загубих в детайлите ) - но наистина не са много двигателите с такава шибърна система. Явно все пак усложнената конструкция е голям недостатък, независимо от завидната изходна мощност. За съветските конструктори явно е твърде над възможностите им - не съм виждал такива двигатели при тях.
За сметка на това едва ли много бутални двигатели могат да се мерят по мощност със "Sabre" и "Centaurus"... с тея над 3000 к.с.
А аз утре трябва да довърша епопеята с Климов...вече нямам сили. Надявам се да ви е от полза представената информация. А Микулин и Швецов и те чакат да им се обърне внимание
За сметка на това едва ли много бутални двигатели могат да се мерят по мощност със "Sabre" и "Centaurus"... с тея над 3000 к.с.
А аз утре трябва да довърша епопеята с Климов...вече нямам сили. Надявам се да ви е от полза представената информация. А Микулин и Швецов и те чакат да им се обърне внимание
Comment