Съобщение

Collapse
No announcement yet.

!!!!BI-1!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    !!!!BI-1!!!!

    Добре.................. вече съм учуден(чак днеска разбрах за това). Значи и Руснаците са имали реактивен самолет и то още от 1941. Бе я кажете нещо за тази машина че нищо не знам за нея.
    http://www.imotisofia.bg/

    #2
    !!!!BI-1!!!!

    albireo написа
    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

    Comment


      #3
      Германците имат от 1939,
      руския реактивен или турбо реактивен е?

      Спестявайте по 5 марки на седмица и ще пътувате с ваша собствена кола!

      Comment


        #4
        ракетен
        albireo написа
        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

        Comment


          #5
          айде стига бе още повече се учудвам
          - 1943 Mar 27 - BI-1 Flight 7 Assignment: Prime Crew.
          Maximum Speed - 800 kph. Unofficial world speed record. Aircraft crashed. Pilot was killed.
          http://www.imotisofia.bg/

          Comment


            #6
            Ами, всъщност тук аз по-скоро на друго бих акцентирал. Качеството на машините не е чак толкова важно (това важи за всички, но в случая с особена сила - за съветската армия). Руснаците имат предостатъчно добри като качество и като бройка машини (и авиация и танкове и т.н.). Проблема е по-скоро друг - доктрината за използването им и твърде голямото влияние на Върховния Главнокомандващ. И то изключително негативно влияние. Спомнете си, че чак до края немците успяват да поддържат където им е необходимо въздушно превъзходство.

            Така че и с реактивен и без него ... а и помислете какъв път трябва да се извърви от прототипа до серийното производство. А за обучението на екипажи да не говорим.
            Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
            Проект 22.06.1941 г.
            "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

            Comment


              #7
              Ми какво да ви кажа. До сега играх на Ил-2 с тоя самолет и да ви кажа не ми се сърдете ама Е ПО ДОБЪР ОТ 262 (сега за тези мои думи как оплювам немската техника очаквам яки псувни по мой адрес но какво да ви кажа така си е по-добър е)
              http://www.imotisofia.bg/

              Comment


                #8
                Originally posted by "Imperial Friedrich"

                ракетен
                реактивен значи ракетен

                Спестявайте по 5 марки на седмица и ще пътувате с ваша собствена кола!

                Comment


                  #9
                  Авиация! Ето ме и мен.
                  В момента пиша сайт за Месершмит-109 и няма да се впускам в много писане.
                  Не трябва да се съди по една игра за качествата на един самолет. В Ил-2 са заложени математически модели на характеристиките на самолетите. Някои даже са много нереалистични. Говорил съм с колеги летци, които също играят на нея и това е тяхно мнение. Например при вклюване на "Stalls and Spins " поведението на Л.А. става неузнаваемо в хоризонтален полет. Това реално не е така, въпреки, че маневрения изтребител се конструира ареродинамично неустойчив.

                  Действително БИ-1 е бил с ракетен двигател. Това означава, че за да може да лети му трябват гориво и окислител. Те тогава са били доста скъпи за производство и съхранение, а и знаем нивото на съветската техниката по онова време. Полетът на един такъв самолет излиза доста скъп. При големи скорости маневреността намаляват. На малки и пределно малки височини е било трудно да се упралява. Пък и Бащата на народите явно е бил традиционалист. Проектът не търпи развитие.
                  След ВСВ се разработват турбореактивните самолети. Всичко е въз основа на Messerschmitt P1101. МиГ-15 и F-86 Sabre страшно приличат на него...
                  Толкова за сега. Имам работа
                  scharfschutze ®
                  _______________________________________
                  Мощта на оръжието се умножава по разума на този, който го използва.

                  Comment


                    #10
                    Мда....и аз си връам думите назад. Той не е чак толкова добър(особено с големите 15 мин време за летене).
                    http://www.imotisofia.bg/

                    Comment


                      #11
                      Какво друго да очакваш от ракетен самолет.. Той сигурно харчи повече от танк
                      Германците са наричали този тип самолети , ракети с педали.

                      Спестявайте по 5 марки на седмица и ще пътувате с ваша собствена кола!

                      Comment


                        #12
                        Я малко да поясня разликата между РАКЕТЕН и т.нар. РЕАКТИВЕН двигател.
                        Всъщност и двата двигателя са реактивни само че ракетният се нарича - Течно Реактивен ,а т.нар реактивен се нарича Въздушно Реактивен.
                        Първият не използва атмосферният въздух при работата си, защото работи с течен кислород и някакъв окислител,които като се смесят изгарят в горивната камера и излизайки през соплото дават необходимата тяга .
                        То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

                        Comment


                          #13
                          Ам гъл , ами то няма разлика.

                          Какво ми е некоректното според теб? Просто съм ползвал ракетен вместо реактивен, за мен е едно и също въпреки, пояснението по горе. Което дори да е вярно едва ли ще допренесе за по - малък разход на гориво. Реактивната тръба е измислена още през края 19 век. Я ми обясни какво те възмути в моя постинг, че го коментира?

                          Спестявайте по 5 марки на седмица и ще пътувате с ваша собствена кола!

                          Comment


                            #14
                            Originally posted by "Parabellum"

                            Я малко да поясня разликата между РАКЕТЕН и т.нар. РЕАКТИВЕН двигател.
                            Всъщност и двата двигателя са реактивни само че ракетният се нарича - Течно Реактивен ,а т.нар реактивен се нарича Въздушно Реактивен.
                            Първият не използва атмосферният въздух при работата си, защото работи с течен кислород и някакъв окислител,които като се смесят изгарят в горивната камера и излизайки през соплото дават необходимата тяга .

                            Не е точно така!
                            Ракетния двигател наистина е течнореактивен. Той обаче има гориво и окислител. Това му помага да работи без проблеми в безкислородна среда. Тягата му е значителна, но има огромен разход на гориво и окислител. (Космическите совалки излитат с по над 2 000 000 литра)! Двигателят има само горивна камера и сопло. Ме-163...
                            Така нареченият от теб "рактивен двигател" се нарича ТУРБОРЕАКТИВЕН. Летателният апарат носи само горивото (керосин). За окислител се използва кислорода във въздуха.
                            Има правопоточни и компресорни двигатели. Първите имат следните части:
                            1. Входно устройство (въздухозаборник);
                            2. Горивна камера;
                            3. Сопло.
                            Използва се ефекта от сгъстяването на въздуха от голямата скорост. Монтира се само при свръхзвуковите самолети. (SR-71 "Blackbird")

                            Другия тип са компресорните. Те имат следните части:
                            1. Входно устройство (въздухозаборник);
                            2. Компресор. В него се извършва се сгъстяване на въздуха. Има центробежни (МиГ-15, МиГ-17, L-29) с една степен на сгъстяване и аксиални компресори (МиГ-21, МиГ-23, МиГ-29, МиГ-25, F-4, F-14, F-15, F-16, F-117, F-18... ) с много степени на сгъстяване (12, 14 (Су-22, F-4))
                            3. Горивни камери (отделни, пръстеновидни и смесени );
                            4. Турбина - за високо и ниско налягане;
                            5. Удължителна тръба;
                            6. Форсажна камера и форсажни форсунки; (накои нямат - Ме-262, МиГ-15, МиГ-17, Су-25, L-29, L-39, A-10, Harrier...). Форсаж имат: МиГ-21, МиГ-23, МиГ-29, МиГ-25, F-4, F-14, F-15, F-16, F-18... Познават се по големите пламъци извън соплото в режим "Форсаж".
                            7. Сопло. При доста самолети се използва т.н. "сопло на Лавал".
                            Има разлика между соплата на дозвуковите и свръхзвуковите самолети. Първите първо са с голям диаметър, който намалява, а вторите - обратно. Така се получава по-голяма тяга.
                            Има едно- и двуконтурни турбореактивни двигатели. При двуконтурните не всичният въздух, засмукван от компресора се използва за горене (Boeing-747, 767...)

                            Има и т.н. ТУРБОВАЛНИ двигатели (винтовентилаторни). При тях енергията на изгорелите газове се преобразува почти изцяло във въртящ момент. Те се използват при хеликоптерите и при някои транспортни самолети (дозвукови).
                            Дано съм бил изчерпателен...
                            scharfschutze ®
                            _______________________________________
                            Мощта на оръжието се умножава по разума на този, който го използва.

                            Comment


                              #15
                              Тъй като Снайперистът отново стреля точно, на мен не ми остава да добавя много (а и не бих могъл да се изразя толкова точно). Та, все пак има разлика, Килрой. И възражението ми беше именно за това (и това, което съм ти написал отдолу е съвсем ясно - тъй като си го видял вече, го махам).

                              Comment

                              Working...
                              X