информацията за сключена сделка за 24 Су-35 беше опровергана. Засега няма подписано нищо.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Авионовини
Collapse
X
-
foton11 написа Виж мнениеКитайците са много по-напред в електрониката.Едните ще мислят,другите ще правят,и ще стане работата.
Това или значи че китайците не са чак толкова напред в областите които интересуват руския ВПК, или че руснаците им нямат капчица доверие.This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Comment
-
Amazon написа Виж мнениеНаистина не знам колко по-напред са китайците във военната електроника, но е факт че руснаците до сега се кооперират с всеки друг, но не и с тях. В авиониката за военни самолети с френски и израелски фирми. В проектирането на военни самолети с италиански фирми. В авионика и двигатели за граждански самолети с американски и френски фирми. При преспективните разработки и ракетостроенето с индийски(но там случаят е по-специфичен). В космическата сфера с американски и френски държавни компании. Не се сещам за нито един случай на сериозна кооперация с Китай.
Това или значи че китайците не са чак толкова напред в областите които интересуват руския ВПК, или че руснаците им нямат капчица доверие.
Comment
-
foton11 написа Виж мнениеКитайците са много по-напред в електрониката.
В западните елитни университети учат най много китайци, което говори за глобална стратегия на развитие на икономиката им. След няколко години ако Русия не стане член на НАТО ще наруши критическият праг на равновесие в азиятският регион.
Comment
-
Ако искате да си говорим за електроника - има си такава тема.
Иначе на базата, че аз съм в елитен западен университет, уча електроника и наоколо е пълно с китайци и ми се налага да работя с тях в група нонстоп - честно казано руснаците няма какво да научат от тях и въобще китайската електронна мисъл няма да е проблем идните 50 години. Проблемът е, че културата им ги прави страшно неинициативни конформисти, на които им е ампутирано чувството за импровизация. Ясно, че там в Китай са си леко диктатура и такъв материал е полезен за партията, но когато трябва да се създава нещо ново е трагедия - нищо не може да се реши самостоятелно, за всяка запетайка трябват точни инструкции отнякъде, в момента в който ситуацията излезе извън това за което са се готвили - всичко се срутва. При наличието на проблем се опитват 1000 пъти подходи, за които още първият път е било ясно, че никога няма да проработят, но понеже не пише да се прави нещо друго, друго не се и прави. В случая си е виновна страшно много според мен културата в Китай, защото китайци живели детството си и училището в чужбина са си напълно нормални инженери и не са толкова осакатени откъм мислене. Уви, китайските китайци като мислене са извадени на моменти от 1984 като психика. В такива условия е изключително трудно да се създаде някаква смислена инженерна школа (аз съм свидетел как китайци 3-4-5 години в западен университет така и не успяват да си поразчупят мисленето). В Китай може и да има заводи за полупроводници много, но практически всичкият дизайн се прави не в Китай, а в Европа и САЩ, в Китай просто взимат чертежите, натискат копчета и произвеждат.
А руснаците си се кооперират с когото трябва - французи и израелци, където реално си има всичко необходимо откъм мозъци.„Аз, Драгомир, писах.
Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“
Модератор на раздел "Военна Авиация"
Comment
-
Американская компания Boeing планирует представить на выставке Sea-Air-Space Exposition 2013, которая пройдет в Вашингтоне с 8 по 10 апреля, обновленную версию проекта истребителя шестого поколения F/A-XX. Об этом сообщает Flightglobal.
Boeing представит на выставке Sea-Air-Space Exposition 2013 обновленную версию проекта истребителя шестого поколения F/A-XX. Концепт выполнен по схеме «бесхвостка» и проектируется в двух версиях: пилотируемой и беспилотной. В отличие от более ранних прототипов F/A-XX оснащен передним горизонтальным оперением.
Comment
-
БЛА X-47B взлетит с авианосца в мае
ВМС США планируют провести первый катапультный старт БЛА Х-47В с авианосца в следующем месяце, а также другие корабельные испытания, несмотря на сокращения военного бюджета в этом году, сказал контр-адмирал Матиас Винтер (Mathias Winter), исполнительный директор по беспилотным системам и ударным вооружениям.
Винтер сказал, что корабельные испытания Х-47В будут проведены в мае на авианосце USS George H.W. Bush, в т.ч. первый в мире катапультный старт и, возможно, посадка с использованием хвостового крюка аппарата.
Comment
-
На морской, авиационной и космической выставке, которая проходит в Вашингтоне, компания Lockheed Martin представила свой проект БЛА. Аппарат будет создан в рамках программы UCLASS (Unmanned Carrier Launched Airborne Surveillance and Strike) ВМС США.
В проекте будут использованы технологии F-35C (морской версии Joint Strike Fighter), например, шасси и тормозной гак. Аппарат также будет основан на БЛА разведки RQ-170 Sentinel ВВС США.
26 марта ВМС США объявили о своих намерениях начать новый этап программы UCLASS, в котором будут рассматриваться четыре предварительные концепции в период 2014, 2015 и 2016 ф./г. В конкурсе, кроме проекта Lockheed Martin, будут участвовать X-47B Northrop Grumman, Phantom Ray «Боинга» и Avenger компании General Atomics. В настоящее время построены демонстраторы только X-47B и Avenger.
Целью программы UCLASS достижение начальной готовности системы к боевому применению в 2020 году.
Comment
-
Компания Bell Helicopter представила проект конвертоплана третьего поколения, разработка которого будет вестись с учетом опыта создания и применения V-22 Osprey, сообщает Aviation Week 10 апреля.
Проект V-280 Valor («Доблесть») был представлен на конференции Ассоциации армейской авиации США в Форт-Уорте. Компания предлагает новый конвертоплан в рамках армейской программы Future Vertical Lift для замены 4000 вертолетов среднего класса, включая многоцелевых UH-60 Black Hawk и ударных AH-64 Apache. Конвертоплан имеет такие преимущества как высокая скорость, большая дальность полета и в два раза эффективнее вертолетов и их гибридов, утверждает компания.
Конвертоплан имеет роторы (несущие винты) с фиксированными в горизонтальном положении мотогондолами (на V-22 положение меняет вся силовая установка - прим. «ВП»), что устраняет опасность при выхода десантников через боковые двери и облегчает стрельбу с борта во время подхода и посадки на местности, откуда ведется огонь противника. Такая конструкция также уменьшит технический риск, устраняя необходимость сертификации двигателя под разными углами наклона. Компания уверена, что скос воздушного потока будет находиться на промежуточном уровне между V-22 и обычными вертолетами.
Bell Helicopter представил две версии: транспортный со вместимостью 11 человек и четыре члена экипажа, и ударный с тем же фюзеляжем для замены АН-64 Apache. Ударный вариант может нести оружие как во внутреннем отсеке, так и на крыльевых пилонах. Пушка установлена под носовой частью.
Comment
-
Индия потеряла 29 истребителей за 3 года
12 х МиГ-21
8 х МиГ-27
4 х Су-30МКИ
2 х Мираж 2000
2 х Ягуар
1 х МиГ-29
6 пилота и 6 жертви на земята.
Comment
-
Сърбите мислели да купят МиГ-29М и М2
Министерство обороны Сербии намерено приобрести у России шесть легких многофункциональных истребителей МиГ-29М/М2 и две наземные радиолокационные станции. Сербские военные рассчитывают подписать контракт на поставку авиационной техники до конца текущего года. Детали сделки будут согласованы в мае текущего года.
Comment
-
Не мога сега да отворя линка, но ИМО ще си останат с мисленето. Онзи ден руснаците им дадоха половин милиард за да не обяви Сърбия неплатежоспособност, сега да им дадат още един милиарден и напълно невъзвращаем заем че да си купят играчки силно ме съмнява. Да не говорим че на следващият ден след като взеха заема сърбите се съгласиха с всички условия на ЕС за Косово и започнаха преговори за присъединяване. Хич не им е сега момента да купуват двуцевки.This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Comment
-
Bagram Airfield Crash
http://www.youtube.com/watch?feature...v=L38LRuaK8r4#!
командването на силите на НАТО в региона отхвърли възможността за участието в катастрофа бунтовниците
П.С.
Глядя на видео - два варианта. Или чрезмерно "задрался" на взлете с последующим сваливанием, или резкая потеря мощности двигателей.
Comment
Comment