If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
NATO celebrates 25th anniversary of E-3's arrival
Several thousand German, Belgian and Dutch citizens visit Geilenkirchen NATO Air Base, Germany, to attend the 25th anniversary celebration of the NATO E-3 Airborne Early Warning and Control Force aircraft's initial operations out of the NATO installation in northern Germany June 16. (U.S. Air Force photo/Master Sgt. Scott Wagers)
За съжаление България още не участва в тази програма и флагът и не е на натовските E-3 AWACS
Peace Through Strength -- Victory Through Devastation
Всичката Мара втасала та и в програмата АУАКС да участваме
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
А относно по-горното мнение - също така не бих казал, че Embraer (все едно кой) и B-737 са от един и същи клас - В-737-600 (най-малкият съвременен) има 40-50% по-голям пътнически капацитет от Embraer 175, който май е най-големият модел от това семейство в LOT. Просто B-737 е с три (шест) седалки на ред, докато бразилският е с две (четири). Иначе като външни размери са много близки.
737 NG може и да са с по-висок капацитет от Ембраерите, но ето това примерно(Ембраер 195)
Е с по-голям капацитет от 735(118 срещу 108), който България Еър и не само те доста масово експлоатират и по обхват бие всички 737 преди NG и има почти 2/3 от обхвата на 738(6500 срещу 4074 км) съществената разлика е, че е насочен към друг пазарен сегмент - нискотарифните компании, и явно е насочен към заграбване на част от нишата на 738 на този пазар
Много сме, грозни сме...
И струваме бая кинти
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Всичката Мара втасала та и в програмата АУАКС да участваме
Натовската програма AWACS не изисква толкова много финанси, носи престиж, много опит за нашите щурмани насочвачи, пилоти, техници и инженери. Освен това ще може да ползваме Е-3А по време на учения на изтребителната авиация, което ще внесе допълнителна доза достоверност.
По същата система участваме за общоевропейските С-17.
Колкото до Embraer 195 и Boeing 737 Classic - малко като сравнение на круши с ябълки е. Единият е тяснофюзелажен регионален джет, а другия... Другия не е в производство, а NG е в по-горен клас от Embraer-ите.
А иначе единствнея low cost, който лети с Е-195 е Flybe. А с 737NG летят кажи речи половината от по-сериозните low cost, другите са с А320.
____
Венецулеските Су-30МК2 - 10 от 24-те поръчани вече са в страната на самунените сериали.
Peace Through Strength -- Victory Through Devastation
Натовската програма AWACS не изисква толкова много финанси, носи престиж, много опит за нашите щурмани насочвачи, пилоти, техници и инженери. Освен това ще може да ползваме Е-3А по време на учения на изтребителната авиация, което ще внесе допълнителна доза достоверност.
По същата система участваме за общоевропейските С-17.
Прав си, обаче явно някой е решил, че от общоевропейския въздушен камион
имаме повече полза, а и като погледнеш факта, че имаме хора в Ирак и Афганистан, може би наистина имаме малко повече полза от общоевропейски хвърчащ камион отколкото от АУАКС.
А иначе единствнея low cost, който лети с Е-195 е Flybe.
Я това е интересно. Следващия път като мина покрай Бирмингам или Нотингам Йийст Мидландс ще се загледам. Мойто впечатление беше, че Flybe са един от най-яките експлоататори на ATR-72
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Прав си, обаче явно някой е решил, че от общоевропейския въздушен камион
имаме повече полза, а и като погледнеш факта, че имаме хора в Ирак и Афганистан, може би наистина имаме малко повече полза от общоевропейски хвърчащ камион отколкото от АУАКС.
Може би си прав, но си прав в краткосрочен план.
В перспектива трябва да си развиваме изтребителната авиация, тъй като има два типа летателни апарати - изтребители и цели.
Sailor_Malan написа
Мойто впечатление беше, че Flybe са един от най-яките експлоататори на ATR-72
Flybe нямат ATR-и. Летят с Q300 и Q400 на Bombardier. Даже са един от най-големите клиенти на Q400 - към 60 парчета, половината от които вече доставени.
Peace Through Strength -- Victory Through Devastation
Това НЕ Е преодоляване на звуковата бариера, а кондензация при висока дозвукова скорост. между другото, май Ф-18 с тия туби не излиза на свръхзвук въобще.
Yeovil, UK, July 5, 2007 -- The VH-71 helicopter made its maiden flight at AgustaWestland’s facility in Yeovil, UK, on July 3, marking a significant milestone in the development of the United States' Presidential aircraft.
Може би си прав, но си прав в краткосрочен план.
В перспектива трябва да си развиваме изтребителната авиация, тъй като има два типа летателни апарати - изтребители и цели.
Flybe нямат ATR-и. Летят с Q300 и Q400 на Bombardier. Даже са един от най-големите клиенти на Q400 - към 60 парчета, половината от които вече доставени.
Слабо познаване на материалната част от моя страна явно
А иначе предвид ангажиментите ни в НАТО изтребителите е много вероятно още дълго да останат на втори план и да си развиваме летящите камиони. Впрочем някой има ли идея кога си чакаме първия Спартан?
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
EVERETT, Wash., July 8, 2007 -- Today, Boeing [NYSE: BA] unveiled the 787 Dreamliner during a one-hour ceremony at its Everett, Wash., final assembly facility, attended by nearly15,000 employees, airline customers, supplier partners and government officials. Broadcast live via satellite worldwide and webcast, the event potentially reached 100 million or more viewers. The Boeing 787 is an all-new, technologically advanced and environmentally progressive airplane, scheduled to enter passenger service in May 2008 with Japans All Nippon Airways.
Peace Through Strength -- Victory Through Devastation
Comment