LionKingOne написа
Swebus, спирката се казва Маврудово, там и сега спират електричките за Асеновград, защото част от персонала си пътува и досега с тях, тъй като цената на горивото хапе, пък и местата за паркиране в паркинга пред музея са крайно недостатъчни.
Що се отнася до пистата, тя бе модернизирана през втората половина на 80-те години и сега тя (заедно със сарафовската) са единствените самолетни писти в България, които са без ограничение в теглото на използващите ги самолети.
Другата причина за сериозния подход при изграждането им е и факта, че те са били подготвяни за разервни летища които да могат да се ползват при внезапно възникнала необходимост от аварийно кацане на "БУРАН"-ите. (По-възрастните знаят за какво става дума.)
Що се отнася до пистата, тя бе модернизирана през втората половина на 80-те години и сега тя (заедно със сарафовската) са единствените самолетни писти в България, които са без ограничение в теглото на използващите ги самолети.
Другата причина за сериозния подход при изграждането им е и факта, че те са били подготвяни за разервни летища които да могат да се ползват при внезапно възникнала необходимост от аварийно кацане на "БУРАН"-ите. (По-възрастните знаят за какво става дума.)
lutrissmo написа
LionKingOne написа
lutrissmo, информацията ми е от човек, който по онова време е бил свързан с проекта.
Страшно съм изкушен, но не мога да го цитирам по име, тъй като той вече е на възраст, пък и все още се смята свързан с писмената си клетва за опазване на тайната и няма да е коректно от моя страна да го цитирам без негово съгласие. Вече съжалявам, че зачекнах въпроса.
Що се касае до руските космически тайни, нека да спомена само, че за да се скрие от света тайната за наличието на космодрума "Байконур", СССР предприе прикриващото мероприятие "разработка на целините". Знаето за какво става дума.
За да се скрие от западните разузнавания местонахождението на Байконур, графиците на всички влакове, които са минавали в района, са били внимателно следени и при наличие на влак (независимо от неговия вид) в района е било заповядвано "пълно радиомълчание" докато влакът излезе от района.
За отбелязване е, че много западни разузнавачи непрекъснато са сновяли под прикритие като обикновени пътници с редовните влакове и са се опитвали да организират радиоподслушване в района. Опитите обаче са били напразни и едва сега материалите за това излизат на светло.
Що се касае до Буран-а, той има само няколко пробни полета и след това машината е затворена в хангар за няколко десетилетия. По тази причина не е могъл да кацне и в Крумово. А и да беше кацнал - най-вероятно районът щеше да се отцепи и живо пиле нямаше да разбере за кацането.
Сега е в проект на реализация руско-английски проект (от руска страна в него очаства ЗАО "Молния"), който цели възстановяването на машината и нейната модернизация по съвременните стандарти.
Същевременно ще се строят още няколко машини.
Буран се разглежда като евроалтернатива и доразвитие на Шатъл-ите.
Едва тогава може и да видим как ще кацне тази машина у нас, въпреки, че на мен не ми се иска, защото това ще бъде аварийно кацане.
Та така...
Страшно съм изкушен, но не мога да го цитирам по име, тъй като той вече е на възраст, пък и все още се смята свързан с писмената си клетва за опазване на тайната и няма да е коректно от моя страна да го цитирам без негово съгласие. Вече съжалявам, че зачекнах въпроса.
Що се касае до руските космически тайни, нека да спомена само, че за да се скрие от света тайната за наличието на космодрума "Байконур", СССР предприе прикриващото мероприятие "разработка на целините". Знаето за какво става дума.
За да се скрие от западните разузнавания местонахождението на Байконур, графиците на всички влакове, които са минавали в района, са били внимателно следени и при наличие на влак (независимо от неговия вид) в района е било заповядвано "пълно радиомълчание" докато влакът излезе от района.
За отбелязване е, че много западни разузнавачи непрекъснато са сновяли под прикритие като обикновени пътници с редовните влакове и са се опитвали да организират радиоподслушване в района. Опитите обаче са били напразни и едва сега материалите за това излизат на светло.
Що се касае до Буран-а, той има само няколко пробни полета и след това машината е затворена в хангар за няколко десетилетия. По тази причина не е могъл да кацне и в Крумово. А и да беше кацнал - най-вероятно районът щеше да се отцепи и живо пиле нямаше да разбере за кацането.
Сега е в проект на реализация руско-английски проект (от руска страна в него очаства ЗАО "Молния"), който цели възстановяването на машината и нейната модернизация по съвременните стандарти.
Същевременно ще се строят още няколко машини.
Буран се разглежда като евроалтернатива и доразвитие на Шатъл-ите.
Едва тогава може и да видим как ще кацне тази машина у нас, въпреки, че на мен не ми се иска, защото това ще бъде аварийно кацане.
Та така...
Елемаг написа
piko1 написа
хелол биг бродер
имам един въпрос
аджаба те такове нещо има ли
http://www.real-land.net/bgrail/foru...?p=14004#14004
имам един въпрос
аджаба те такове нещо има ли
http://www.real-land.net/bgrail/foru...?p=14004#14004
а иначе да ти кажа нещо буран лети само един път
а да и също така
не забравяи че аз не съм средно статистически субект и не може да повярва на глупости от този род
Comment